דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב שקמה חיתולים למבוגרים
שקמה חיתולים למבוגרים
אבי 27/01/16 |  צפיות: 3373

אלפי אנשים בעולם מגיעים לגיל מבוגר ומתחילים לסבול מתופעות שונות הקשורות לשליטה בצרכי הגוף. לעיתים מדובר בבריחות שתן, לעיתים באי שליטה בסוגרים האחרים. באופן כללי לא מדובר בתופעה נדירה אלא להיפך, תופעה שכיחה מאד שאינה מופיעה בהכרח בגיל מאד מבוגר, כמו גיל שמונים, אלא יכולה להופיע גם בגיל צעיר יחסית, 50, או 60 מנסיבות שונות.

הסובלים העיקריים ומה אפשר לעשות בנידון

על פי הנתונים הקיימים בריחת שתן למבוגרים אופיינית יותר אצל נשים מאשר אצל גברים. הסיבה לכך בדרך כלל היא היחלשות של רצפת האגן כתוצאה מלידות, אי חיזוק של אזור זה במהלך השנים, התאפקות והתנהלות שאינה אופטימאלית מול כל נושא השתייה והשתן ועוד. טיפולים שונים עומדים לרשות הנשים ומאפשרים להם לבצע חיזוקים שונים ברצפת האגן בכדי להימנע מתופעת בריחת שתן למבוגרים, אך לא תמיד מדובר בהצלחה של מאה אחוזים, לא פעם יש לחזק את האדם הסובל מן התופעה ולהעניק לו פתרון למקרים בהם האי שליטה ניכר, פתרון זה הוא חיתולים למבוגרים, חיתולים המותאמים באופן מושלם עבור אנשים מבוגרים.

התאימו את החיתול אל האדם

חיתולים למבוגרים נשמעים כמילת גנאי, כמוצר אשר גורם למבוכה או השפלה בקרב אנשים בריאים ומתפקדים, למעשה אין כל סיבה לחוש כך, החיתול בניגוד לחיתולי ילדים אינו עבה או מגושם אלא דק ובעל מבנה כשל תחתון. מה שמבדיל אותו מתחתון רגיל היא שכבת הגנה וספיגה המאפשרת את ספיגת הנוזלים במקרה של בריחת שתן למבוגרים. כמו כן חשוב לציין כי חיתולים למבוגרים מותאמים לגברים ולנשים באופן שונה, לפי המבנה האנטומי של גוף האדם. עיצוב החיתול מתחשב בכך שהמשתמש בו אינו רוצה כי יבחינו בכך ולכן המבנה של החיתול דק ונעים על הגוף, קשה מאד להבחין בו ולמעשה הוא מאפשר דיסקרטיות מוחלטת.

אלמנט זה חשוב מאד לכל מי שמשתמש בחיתולים אלו, הרי בסופו של דבר המטרה היא להמשיך ולתפקד, לעבוד, ללמוד, להלות בחברה וליהנות גם אם סובלים מתופעת בריחת שתן. חיתולים למבוגרים מאפשרים המשך פעילות רציפה ושמירה על איכות החיים.

הזמנה פשוטה ומשלוח עד הבית

בכדי להשלים לחלוטין את מסגרת הדיסקרטיות ניתן להזמין את החיתולים עד הבית באמצעות פנייה טלפונית או מקוונת אל החברה. החבילות של החיתולים יגיעו אליכם בכל שעה שתבחרו היישר אל הבית. איש מלבדכם אינו צריך לדעת וכך תוכלו להמשיך ולחוש בנוח תמיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI