דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מרבים להרטיב בלילות ובשעת פעילות? הכירו את שקמה חיתולים למבוגרים
מרבים להרטיב בלילות ובשעת פעילות? הכירו את שקמה חיתולים למבוגרים
אבי 03/03/16 |  צפיות: 3151

בין אם אתם מרטיבים בלילות ובין אם זה קורה לכם בפעילות ואפילו בעבודה – אף אחד לא צריך לדעת מכך, ובפועל – אף אחד לא יידע מכך אם תכינו את עצמכם מבעוד מועד עם מוצרי הפלא של חברת "שקמה חיתולים למבוגרים". המוצרים נועדו לסייע להתגבר על נזקי בריחת שתן למבוגרים. הדבר לא מונע את בריחת השתן, אבל כשזה קורה – לא תחושו שרטוב לכם, והסובבים אתכם לא יחשדו בשל ריחות לוואי. בנוסף, גם הלילה שלכם יכול להיות לגמרי יבש.

כיצד ניתן להרטיב בלילה ולהישאר יבשים?

סדין הפלא של "שקמה" הנו סדין סופג המאפשר לכם לעבור את הלילה מבלי להרטיב את גופכם או את סדיני המיטה המקוריים. הסדין הסופג הוא חד פעמי ויש להשליכו לפח לאחר השימוש ולכן מומלץ להצטייד במספר סדינים בהישג יד. ממדי הסדין הם 65x99 ס"מ.

הרטבה בשגרה – בלי לעורר חשד

כשאתם בסביבה אורחים או עובדים אתם יכולים להתנהל כרגיל ללא חשש, גם אם אתם מרטיבים כל עוד אתם לובשים מכנסונים גזרתיים או סופגנים של "שקמה". בריחת שתן למבוגרים הלובשים מוצרים אלו תהיה הרבה יותר קלה, תשאיר אתכם יבשים ותמנע הפצת ריחות. עוברי האורח ועמיתיכם לפעילויות היומיות כלל לא יחושו שאתם במצב הרטבה.

קהל היעד של מוצרי "שקמה"

עובדים ובעלי פעילות הסובלים מהרטבה, מרטיבים בעלי נטייה להרטיב תוך כדי שינה, קשישים סיעודיים שלא שולטים בצרכים, וכל אדם הסובל מבריחת שתן או שצריך לדאוג לאדם אחר הסובל ממנה. מוקד השירות מספק תמיכה הן למרטיב עצמו והן לאפוטרופוס שלו, שהוא בדרך כלל הבן/בת שלו או אחיו הצעיר.

מה תמצאו בקרב מוצרי "שקמה"?

סופגנים ומכנסונים גזרתיים לכל המידות. סדינים סופגים ייעודיים ומגבונים לניקוי בזמן הרטבה. המוצרים בחלקם עשירים באלוורה ובוויטמין E ומאפשרים לכם להתנהל כרגיל עם ההרטבה מבלי להכביד על עצמכם או לחשוש שמא צד שלישי יידע מכך.

ממי ניתן לקבל תמיכה וייעוץ בטרם רכישת המוצרים?

ניתן לפנות למוקד הטלפוני של שקמה. במידה ואתם המרטיבים התהליך יהיה פשוט יותר מאשר אם הנכם אפוטרופוסים של אדם מרטיב, שכן אז תצטרכו להצטייד מבעוד מועד בידע על היקף ההרטבה שלו ומידות התחתונים על מנת שניתן יהיה לספק לכם חיתולים למבוגרים המתאימים לאישיות לה אתם דואגים. רבים מלקוחותינו העידו כי מבחינתם בריחת שתן למבוגרים כבר לא מהווה נזק כבד כמו בעבר, ודיווחו על הקלה משמעותית בהתנהלותם היומית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI