דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר איכות מים מסוננים של תמי 4
איכות מים מסוננים של תמי 4
אבי 07/03/16 |  צפיות: 3173

אם אתם שוקלים לרכוש בר מים תמי 4, לבטח שמעתם שהמכשיר יודע להסיר מהמים את כל החומרים המזהמים, אך אינו מסיר את המינרלים החיוניים, וזה אולי נשמע לכם קצת כמו קסם בלתי אמין, ולכן חשוב להסביר את הדברים. תהליכי סינון, ממש כמו שמסננים חול במסננת בחוף הים, מבוססים על יצירת מחסום סלקטיבי, המאפשר לרכיבים מסויימים לעבור ולרכיבים אחרים לא לעבור. תהליך הסינון יכול להתבסס על מגוון פרמטרים כמו גודל, מראה, צבע, צורה וכדומה. בכל הקשור לתחום של מים מסוננים, תהליך הסינון מבוסס על סינון על פי גודל.

תהליך סינון המבוסס על גרגרי פחם פעיל

מערך הסינון של בר מים תמי 4 מבוסס על סנני פחם פעיל המורכבים בתווך שבין ברז המים ובין המכשיר. המדובר על מסננים פשוטים, המבוססים על טכנולוגיית סינון ידועה ופשוטה, אבל מאוד יעילה ואפקטיבית. במסננים אלה ישנם אין ספור גרגרי פחם זעירים, שברמה המיקרוסקופית מאופיינים בשטח פנים מאוד מחוספס, מה שמאפשר להם לספוח חלקיקים קטנים מהמים הזורמים דרכם. יחד עם זאת, גרגרי הפחם לא סופחים את כל החלקיקים במים, וסוג החלקיקים שהם כן סופחים אליהם תלוי מאוד בגודלם של החלקיקים.

מסננים את המזהמים, לא מסננים את המינרלים

מינרלים הם חלקיקים קטנים מאוד, קטנים יותר מחלקיקי כלור, גרגרי חול או אבק וכדומה, ולכן הם אינן מסוננים בתהליך הסינון של המכשיר. לעומת זאת, החומרים המזהמים האופייניים לזרם המים הביתי דווקא כן נספחים מהמים, ומאפשרים ליצור מים מסוננים ממזהמים מבלי לפגוע ברמת המינרלים בהם. בנוסף לכך, על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של צלילות המים, עושה בר המים שימוש במנורת אור אולטרה סגול, המיועדת להשמיד את כל החיידקים והבקטריות הנחשפים לאור ומושמדים באופן מיידי.

האיזון הנכון ביותר בין צלילות ובין בריאות

בשורה התחתונה, בר מים תמי 4 אכן מציע לכם מים טהורים וצלולים עם רמה מינימלית של חיידקים ומזהמים, אך מבלי לפגוע ברמת המינרלים במים, ולא מדובר בקסם או בתרגיל שיווקי, אלא בתהליך מאוד פשוט שבו עושים שימוש גם במפעלי משקאות ומזון. את המים ניתן לסנן עוד יותר באמצעות אוסמוזה הפוכה, אך מדובר בתהליך מאוד בזבזני במים, וכזה שמסנן גם את המינרלים במים, ולא רק את המזהמים. בר המים של תמי 4 מעניק לכם את האיזון הנכון והטוב ביותר בין סינון טוב, ובין שמירה על רמת המינרלים במים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI