דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר איכות מים מסוננים של תמי 4
איכות מים מסוננים של תמי 4
אבי 07/03/16 |  צפיות: 3340

על איכות המים של בר מים תמי 4 אפשר לברר אצל שני גורמים עיקריים: אצל אנשי המקצוע שיסבירו לכם בדיוק כיצד מתבצע תהליך הסינון והטיהור של המים, כך שתוכלו להבין בעצמכם שאכן מדובר בתהליך מאוד קפדני להסרת מזהמים וחיידקים מזרם המים, ואצל אנשים העושים שימוש בבר המים לאורך תקופה, ויכולים להעיד בפניכם שאחרי תקופה ארוכה של שימוש במכשיר, הם אינם מסוגלים יותר לשתות מי ברז, שפתאום טעמם נראה כל כך רע. אלו הן שתי האינדיקציות המרכזיות, וגם היחידות שאתם זקוקים להן כדי להבין עד כמה איכותיים הם מים מסוננים של בר המים של תמי 4.

המים האולטימטיביים – ללא מזהמים, עם הרבה מינרלים

איכות מי שתייה יכולה לבוא לידי ביטוי במספר מישורים כמו כמות המינרלים שמכילים המים, כמות המזהמים שהם מכילים, הטעם שלהם וכדומה. באופן עקרוני, אפשר בהחלט לייצר את המים המושלמים בהם אין כלל מזהמים, יש המון מינרלים וכמובן הטעם נפלא, אלא שכדי לייצר מים כאלה צריך להשקיע כסף וזמן, ולרוב זה גם כרוך בבזבוז כמויות גדולות של מים, מה שיש לו השלכות כלכליות כמו גם השלכות סביבתיות. בהתאם לכך, המטרה של בר מים תמי 4 היא ליצור מים מסוננים ברמה גבוהה, מים צלולים, טהורים וטעימים, עם כמות המינרלים הנדרשת, ועם מינימום מזהמים.

למצוא את נקודת האיזון האידיאלית

כדי לקבל מים מושלמים לכאורה, אפשר לסנן את המים באמצעות טכנולוגיית אוסמוזה הפוכה המסירה את כל המזהמים מן המים, אך גם את המינרלים, להעשיר את המים חזרה במינרלים טבעיים ולקבל מים צלולים, מטוהרים ונקיים ברמה הגבוהה ביותר, אך תהליך זה הוא תהליך מאוד בזבזני ומסובך, שכלל אינו מתאים למרחב הביתי. בכל דבר בחיים אנו מנסים למצוא את האיזון בין היתרונות ובין החסרונות, ונקודת האיזון היא זו שמעניקה לנו את הערך הגבוה ביותר בשקלול כלל המשתנים המעורבים, וזה בדיוק העניין גם כאשר מדובר על מים מסוננים לשימוש ביתי.

להבין יותר על תהליך הסינון והטיהור

אם אתם צריכים הסבר מפורט על אופן הסינון של המים במכשיר בר מים תמי 4, תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע, ועל קצה המזלג מדובר בסינון המבוסס על מסנן פחם פעיל הסופח אליו את המזהמים מזרם מים, ועל מנורת אור אולטרה סגול המשמידה את החיידקים והבקטריות בזרם המים, שני אלמנטים המספקים לכם מכלול מצויין לטיהור המים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI