דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מסחר בבורסה – האם אפשר להתפרנס מזה?
מסחר בבורסה – האם אפשר להתפרנס מזה?
אבי 13/03/16 |  צפיות: 3399

ובכן, התשובה הקצרה היא כן. התשובה המורכבת יותר היא, שזה יכול לקחת שנים ארוכות של ניסיון ותרגול עד שתוכלו לעזוב כל מקור פרנסה אחר ולמקד את כל כולכם בתחום של מסחר בבורסה כמקור הפרנסה היחיד שלכם, ולהרגיש עם כך מספיק בטוחים. מסחר במניות הוא תחום שמביא איתו המון סיכוי, ובמקביל גם המון סיכון. אנשים איבדו את כל רכושם בבורסה, ואנשים עשו את כל רכושם בבורסה. הכל יכול לקרות, ורק כאשר יש לכם את הניסיון הנדרש, רק כאשר אתם לומדים להתייחס לפעילות המסחר, במיוחד כאשר מדובר על מסחר עצמאי בבורסה, כאל פעילות שגרתית המתנהלת על ידכם באופן אוטומטי, רק אז תוכלו לשקול להפוך את התחום למקור הפרנסה העיקרי ואולי היחיד שלכם.

מקור הכנסה נוסף, גם אם הגדול ביותר

אחרי שאמרנו את זה, מרבית האנשים המשקיעים בבורסה יכולים להעיד, שעל אף שהם ממשיכים לעבוד ולהתקיים ממקורות פרנסה שונים, דווקא מסחר בבורסה הוא התחום שמספק להם את רמת ההכנסה הגבוהה ביותר לאורך זמן. העניין הוא, שאותם אנשים מודעים גם לסיכונים של מסחר במניות, ומתייחסים למסחר זה כאל תוספת נאה ונחמדה לסך ההכנסות שלהם, אך לא כזאת שמאפשרת לנוח על זרי הדפנה במובן של סיכון. הבורסה יכולה לספק לכם את המשכורת הגבוהה ביותר, בהתאם לסכומי ההשקעה הראשוניים שלכם, אך מדובר במשכורת תנודתית מאוד, לא בטוחה, וכזאת שיכולה גם לגרום לאובדן של הכל ביום אחד של משבר גלובלי.

מודל ריבית דה ריבית – נוגד את מודל המשכורת החודשית

בנוסף לכך, אחד המאפיינים המרכזיים ביותר של צבירת הון באמצעות מסחר עצמאי בבורסה או מסחר בבורסה בכלל, הוא האלמנט של ריבית דה ריבית קרי, עשיית רווחים, והפנייתם לעשיית רווחים נוספים בסדרה שצומחת בצורה הנדסית. השקעתם אלף שקלים, הרווחתם אלף שקלים. כעת, עליכם להשקיע את כל אלפיים השקלים שלכם כדי להפוך אותם ל 4,000 שקלים. אם תמשכו את הרווח, תמיד תישארו עם פוטנציאל ל 1,000 שקלים בלבד, ולא תוכלו לצבור הון רב לאורך זמן.

התייעצו עם איש מקצוע מתאים

מאפיין זה מגדיר מדוע לא נכון לבצע מסחר במניות כמקור הכנסה יחיד, שכן את כל הרווחים שלכם תצטרכו לממש בכל חודש לצרכי מחייה. כדי להבין את הדברים יותר לעומק, ולהבין את המשמעויות של כל מהלך שתבחרו לעשות, כדי להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים, עם ברוקרים ויועצי השקעות שיוכלו להסביר לכם את הדברים ביתר פירוט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI