דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר אינטראקטיב ברוקרס – מסחר במניות או במטבע חוץ?
אינטראקטיב ברוקרס – מסחר במניות או במטבע חוץ?
אבי 13/03/16 |  צפיות: 3321

כל מה שאתם יודעים הוא שאתם רוצים להיכנס לתחום של מסחר בשוק ההון, ולא ברור לכם האם אתם צריכים ללכת יותר בכיוון של מסחר במניות או מסחר במט"ח. אם אלו הם אכן פני הדברים, עליכם לברר תחילה מדוע אתם רוצים להיכנס לעולם של שוק ההון ומה הן הציפיות שלכם מפעילותכם בתחום. במידה ואתם בונים על כך שתוכלו לעשות כסף קל ומהיר, כדאי שתחשבו שוב. במידה ואתם רואים בכך הזדמנות טובה להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה מדורגת ואחראית, עם כל הזהירות הנדרשת, גם אם אתם לא ממש מבינים מה זה אומר כרגע, אתם בהחלט יכולים להמשיך הלאה ולבדוק את שני העולמות הללו כדי לקבל את ההחלטה המתאימה לכם.

שווקים בעלי מאפיינים ייחודיים

מסחר במטבע חוץ הוא מסחר בשוק ההון הגדול ביותר בעולם, שוק המגלגל 5.3 טריליון דולר בכל יום, ובו משחק כמעט כל אדם, בין שמדובר באדם הקונה מוצר ממדינה אחרת באמצעות האינטרנט, ובין שמדובר במדינה הרוכשת נפט, חיטה, פחם, סוכר, פולי קפה וכדומה ממדינות אחרות. כל אחת מהעסקאות האלה באות לידי ביטוי בתוך שוק המט"ח בצורה כזאת או אחרת ובהיקף כזה או אחר. מסחר במניות לעומת זאת, מתאפיין במסחר יותר מקומי עם שוק מאוד מוגדר, עם יכולת לעקוב אחר נפח הפעילות סביב כל מניה בצורה מדוייקת לחלוטין, אך גם בשוק זה ישנם שחקנים גדולים שיכולים להשפיע על מחיר המניה, לאו דווקא על פי מה שהשוק מצפה.

שווקים שונים בעלי קווי דימיון לא מעטים

אינטראקטיב ברוקרס היא חברה המציעה שירותי ברוקר בכל סוגי שוקי ההון, ובכלל זה גם מסחר בבורסה וגם מסחר במטבע חוץ. באופן עקרוני, שני סוגי המסחר נשענים על עקרונות דומים מאוד, עם כמה מכנים משותפים זהים לחלוטין. יחד עם זאת, כל אחד מן התחומים דורש ידע מתמחה שונה, היכרות עם מקורות המידע הרלוונטיים, היכרות עם הנכסים הנסחרים עצמם (מניות, אופציות, צמדי מטבעות וכדומה) ובמיוחד היכרות עם התנהגות השוק והאינדיקציות שאפשר לזהות בכל רגע נתון כדי להבין לאן בדיוק פונה השוק.

הכירו את השטח לפני שאתם מחליטים

בין שאתם בוחרים באפשרות של מסחר בבורסה, ובין שאתם מעדיפים לסחור במטבע חוץ עליכם להכיר היטב את השווקים השונים, את מאפייני המסחר בכל אחד מהם, ואת זה תוכלו לעשות, בין היתר אך לא רק, באמצעות אתר האינטרנט של אינטראקטיב ברוקרס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI