דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר בריחת שתן למבוגרים - בעיה גם של צעירים
בריחת שתן למבוגרים - בעיה גם של צעירים
אבי 08/05/16 |  צפיות: 3233

כאשר אנו חושבים על חיתולים למבוגרים אנו משייכים זאת בדרך כלל לבעיה שנוצרת בגיל מבוגר. אי שליטה בסוגרים או בעיה של חוסר יכולת להגיע פיזית לשירותים היא בעיה של הגיל השלישי. אבל היום יותר ויותר צעירים וצעירות סובלים מתופעה של בריחת שתן למבוגרים וזקוקים לפתרון מיוחד של חיתולים למבוגרים שמתאימים לבריחת שתן חלקית וקטנה ולא לספיגת כל ההפרשות .

נשים לאחר לידה

הרבה נשים אחרי הלידה נתקלות בתופעה של בריחת שתן למבוגרים, בזמן שאתן עסוקות בלטפל בתינוק החדש או חוזרות לעבודה אחרי חופשת הלידה או אפילו בשגרת אימונים כדי לחזור לגזרה לפני הלידה אתן נתקלות לפתע בתופעה המוזרה שכשאתן צוחקות, משתעלות ובעוד מצבים לפתע יש בריחת שתן. התאונות הקטנות האלה אינן נעימות והן די מביכות.

תופעה נפוצה אצל נשים

התופעה של בריחת שתן למבוגרים היא נפוצה מאוד. והיא יותר נפוצה אצל נשים מאשר אצל גברים. באחוזים יותר נשים מאשר גברים סובלות מתופעה של בריחת שתן. נשים רבות, סובלות מבריחת שתן גם בגילים צעירים יחסית יש נשים אחרי לידה שסובלות מבריחת שתן גם כאשר הן רק בשנות העשרים לחייהן. זה אולי נשמע מפתיע אבל זה מצב קיים.

תחתוני ספיגה עדינים

עבור בריחת שתן אין צורך בחיתולים רגילים למבוגרים. יש צורך בחיתולים עדינים יותר, בולטים פחות ויעילים בספיגת בריחת שתן. יש היום חיתולים למבוגרים שהם מעין תחתוני ספיגה עדינים שמתאימים מאוד עבור בריחת שתן. אם גם אתן סובלות מבריחת שתן אתן לא לבד. 25 אחוזים עד 45 אחוזים מנשים סובלות מתופעה של בריחת שתן. ככל שעולים בגיל יותר ויותר אחוזים של נשים סובלות מבריחת שתן. אצל נשים צעירות האחוזים הם של 25% עד 40% ואצל בגיל העמידה כמעט 50% מהנשים סובלות מבריחת שתן.

לא עוד מבוכה וחוסר נוחות

נשים רבות נבוכות ומרגישות לא בנוח במצב של בריחת שתן אך יש פתרונות טובים למצב של בריחת שתן ותחתוני ספיגה מונעים מכן את החשש והפחד שאולי תסבולנה לפתע באמצע פעילות היום מבריחת שתן.  נשים שסובלות מבריחת שתן מספרות שעד שהן מצאו פתרון הולם לבעיה, בריחת השתן גרמה לכן למבוכה רבה ולמצוקה רגשית. זה השפיע על תפיסת הגוף שלהן, על הדימוי העצמי שלהן ועל  תחושת המיניות שלהן. עם תחתוני ספיגה יותר ויותר נשים חשות הרבה יותר בנוח עם גופן ועם התופעה של בריחת שתן למבוגרים. חשוב לזכור כי בריחת שתן היא מצב רפואי שיש לו טיפולים שונים שיכולים להקל על הבעיה ועל ההתמודדות איתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI