דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר בר מים תמי 4 – תחזוקה קלה, מים מסוננים באיכות חסרת תקדים
בר מים תמי 4 – תחזוקה קלה, מים מסוננים באיכות חסרת תקדים
אבי 09/05/16 |  צפיות: 3536

אם אתם זקוקים למכשיר המספק מים מסוננים באיכות נדירה ביותר, ובנוסף – כמעט ללא פעולות תחזוקה, קבלו את בר המים של תמי 4! בבר מים זה, תיהנו ממסנן עובד, נורת אולטרה סגול נגד בקטריות לשימוש ארוך טווח, ומים צלולים שיזרמו לכוס שלכם בכל עת. את בר המים ניתן לבחור בעיצובים שונים על בסיס שינוי בצבע.

איכות מים בליגה שלא הכרתם

צרכנים שנהגו לשתות מים בטעמים, אנשים שטענו כי הם מסתפקים במים מהברז, ועוד סוגים רבים של צרכני מים שלא הכירו את המכשיר מעידים כי מאז שטעמו מים אלה השתנה כל היחס שלהם למותג תמי 4. הם הבינו שזהו המותג שמספק את המים הנקיים והטעימים ביותר, ועל כן רבים מהם עברו לצרוך בר מים ייחודי זה, חלקם ברכישה ישירה של בר המים וחלקם בתכנית מנויים על בסיס צריכת מסננים ונורות אולטרה סגול בפרקי זמן קצובים.

כך מנוקים מי הברז שלכם על ידי בר מים תמי 4

מי הברז עוברים דרך המסנן, ושם הם מסוננים ברמת ה- 2 מיקרון ומעלה. לאחר מכן, המים ללא הגורמים הזרים זורמים אל מתחת לנורה אולטרה סגולית. קרינת האולטרה סגול מנפה חלק נכבד ממושבות החיידקים שבמים. משלב זה המים הנקיים והצלולים של תמי 4 מוגשים לכוס שלכם. חשוב לציין כי מים מסוננים אלו אינם מסופקים לכם ללא גורמים זרים או ללא חיידקים כלל, אך סינון ברמת 2 מיקרון מסנן בקירוב – את כל הגורמים הזרים, ואיכות הניפוי של נורת אולטרה סגול את החיידקים נחשבת גבוהה יחסית לאמצעי ניפוי אנטי בקטריאליים מתחרים.

תחזוקה קלה ופשוטה

בר מים תמי 4 מצריך החלפת מסנן, והחלפת נורה אולטרה סגולית. ההחלפות הללו מתבצעות כל 6 חודשים וכל 12 חודשים בהתאמה. פעולות ההחלפה עצמן פשוטות ביותר, ניתנות ליישום על ידי הלקוח ולכן לא מהוות שיקול בבחירת מוצר זה. השיקול היחיד הוא בעצם קניית המסננים והנורות להחלפה, שזו הוצאה המהווה משקל מכובד בעסקת בר המים. לכן, מי שקונה בכסף מלא את מכשיר השתייה שלו צריך לחשוב לא רק על ההשקעה קצרת הטווח אלא גם על מה שצפוי לו בטווח הארוך: צריכת מסנן כל חצי שנה ונורה כל שנה. רק בירור מחירים מעמיק לגבי העלות של כל רכיב כזה יכול לענות לו על השאלה מהי ההוצאה החודשית הכוללת על משק המים הביתי בהינתן בר מים תמי 4, והאם היא זולה יותר מרכישת בקבוקים. לדעתנו, גם אם היא יקרה יותר, היא עדיין עשויה להיות משתלמת יותר בשל איכות המים הצפויה לאותו משק בית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI