דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר השוואת הלוואות- לבחור את מסלול ההלוואה המתאים ביותר
השוואת הלוואות- לבחור את מסלול ההלוואה המתאים ביותר
אבי 31/05/16 |  צפיות: 3474

לפני שנים לא רבות כל כך, הגוף היחיד ממנו ניתן היה לקחת הלוואות היו הבנקים, שכן הם היחידים שהיו בעלי אישור ממשרד האוצר לתת הלוואות ללקוחות. עם זאת, כולנו יודעים שכיום המצב שונה בתכלית. עדיין קיימת האופציה לקחת את ההלוואה מהבנק, אך לצד אפשרות זו, יש עוד מגוון רחב של אפשרויות להלוואות שונות ומגוונות. מדובר, כמובן, באופציות של הלוואות חוץ בנקאיות, אשר ניתנות על ידי גופים שונים שאינם הבנקים- קופות גמל, חברות ביטוח, חברות אשראי וכו'.

ריבוי המסלולים עלול להיות מבלבל

הביקוש להלוואות הינו גבוה באופן תמידי, ויחד איתו גם ההיצע מאוד גדול. חברות שונות מציעות הלוואות מסוגים שונים בתנאים שונים. הלוואות חוץ בנקאיות שונות עשויות להיבדל זו מזו בריבית, בתנאי ההחזרה, בפרק הזמן אחריו יש להחזיר את הסכום ועוד ועוד. בכל מקרה שהוא, מדובר בבחירה לא פשוטה, שכאשר עושים אותה יש להתחשב במגוון פרמטרים שונים.

אם אין לכם ניסיון בעולם הפיננסי, אתם בהחלט מסתכנים בטעויות אם תבחרו הלוואה על פי מראית עין בלבד. עין לא מקצועית עלולה לפספס "אותיות קטנות" חשובות ועקרוניות, אשר עשויה להיות להן השפעה מכרעת על העתיד הפיננסי של הלווה.

להשוות בין המסלולים השונים

כאשר בוחרים בין מסלולים שונים של הלוואות, אם כן, חשוב מאוד לערוך השוואה יסודית ומקיפה בין המסלולים השונים המוצעים על ידי החברות השונות, וכך למצוא את ההלוואה המשתלמת ביותר מכל הבחינות. מובן שאין דבר כזה מסלול מושלם עם ריבית אפסית ותנאי החזרה נוחים, אך בהחלט ניתן להגיע לפשרה הגיונית על ידי ביצוע השוואה מקיפה מספיק בין הצעות רבות ככל הניתן.

את ההשוואה ניתן לבצע בעזרת מחשבון הלוואה, אשר בו ניתן להכניס את הפרמטרים הרלוונטיים ולדעת מה יהיה ההחזר החודשי של הסכום עצמו, והחזר הריבית החודשי. מחשבון הלוואה יעיל יוכל לסייע לכם "לשים את כל הקלפים על השולחן", ולדעת בדיוק כמה אתם עומדים לשלם מדי חודש.

בנוסף, כדי להשוות בין מסלולים שונים, מומלץ לפנות אל שירותיו של גורם מקצועי ובעל ניסיון בתחום. אדם שיש לו ניסיון מקצועי בתחום הפיננסי והיכרות עמוקה עם מסלולי ההלוואה השונים יוכל להמליץ לכם על המסלול, או המסלולים, המתאימים ביותר בהתאם לצרכים שלכם, לסכום אליו אתם זקוקים, למצבכם הכלכלי בהווה ובעתיד ועוד. כך, תוכלו להיות בטוחים כי אתם אכן עושים את הבחירה הנכונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI