דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתרים - דף חדש בעולם האינטרנט
בניית אתרים - דף חדש בעולם האינטרנט
שמוליק דורינבאום 27/06/09 |  צפיות: 3429

בניית אתרים הינו אחד הרעיונות המוצלחים בהיסטוריה של מאגרי העסקים והאינטרנט, עובדה פשוטה - אינטרנט הינו המודל עסקי הכי מוביל בחיי היום יום, עסקים הרי תמיד ייפתחו וייסגרו מחדש, השאלה מי יידע למתג את עצמו ומי יידע להגיד את זה בקולי קולות ברמות המתאימות למנועי החיפוש בשביל לנצח את מספר הגולשים הרב ביותר.

אם אנחנו מסתכלים על עולם האינטרנט מבחוץ אנחנו רואים מיליוני אתרים עם מיליוני גולשים שמקושרים אחד לשני, במבט חודר ועמוק יותר אנו רואים את עולם העסקים שמנסים להגיע למנועי החיפוש בשביל להגיע למצב של פרסום שווה ולמשיכת גולשים ולקוחות פוטנציאלים.
השאלה איך, ומה הדבר הכי חשוב כשפותחים דף חדש באינטרנט?
דף חדש בעולם העסקים כיום הינו הדף אינטרנט שבו אנו כותבים את כל עיסוקינו, מראים את הפורטפוליו שלנו (תיק עבודות) וכמובן פרטים ליצירת קשר עמנו בכל הקשור לנושא שלנו.

כשפותחים עמוד משלנו באינטרנט, אם זה דף נחיתה פשוט עם תמונות ופרטים או אתר בעל 400 עמודים שמתאר את עיסוקינו ואת עבודותינו בכל מקרה אתם רוצים לקוחות, בשביל למשוך לקוחות יש לדעת להביא את התוכן העיקרי ביותר לנושא שלכם, וכמובן את התוכן הענייני ביותר בדרך הכי שיווקית שתוכלו לבצע, במידה ואין לכם את הכישורים הנדרשים לכתיבה שיווקית, התמקדו במה שאתם יודעים הכי טוב וחפשו באינטרנט קופירייטרים מתאימים לנושא, דף חדש בעולם העסקים הינו דף של אינטרנט המסביר הרבה יותר טוב מכרטיס ביקור את עולם העסקים שלכם.
אל תישארו מאחור, יש מספיק אנשים קדימה!

עולם האינטרנט לא מרשה לאף אחד להישאר מאחור, כולם היום בעלי אתרים וכולם רוצים להגיד את קולם באינטרנט בדרך זו או אחרת, השאלה איך עושים זאת?
אתר אינטרנט מושקע הרבה יותר מסתם דף, צבעים וטופס ליצירת קשר. אמרו זאת לפני "איך שתראה את כרטיס הביקור שלך, ככה ייראה העסק בעיניי הלקוח", מה שאומר שאם נשקיע בעיצוב, בעדכונים השוטפים בכל הקשור לנושא העבודה שלנו, נעדכן מבצעים שוטפים ואפילו עדכונים שוטפים של עבודות תמיד נראה כמעודכנים בנושא מספיק בשביל לקבל עבודה נוספת ומי יודע אולי בשביל לקבל פרגון באתר של העסק מצד הגולשים והלקוחות השונים.

אינטרנט הוא עולם בפני עצמו, יש להתייחס אליו בהתאם. פתחתם עסק? תפתחו דף חדש באינטרנט בשביל להראות שאתם לא מאחרים את עולם האפיון שלכם, אלא משיגים ואפילו מעודכנים יותר מכולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמוליק דורינבאום


 


מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום
 
קידום אתרים בגוגל – להתקדם בצורה טבעית
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

משלוחי עוגות יום הולדת – לשמח ולהאיר
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

קידום אתרים בגוגל – הראה ותיראה
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

קידום אתרים בגוגל – איך עושים את זה?
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

פרסום חינם - מהותו וניצולו עד תום!
פרסום חינם אינו מיתוס, יותר מכך הוא אכן בר ביצוע ולהפתעת עולם העסקים זה אפילו עוזר בהרבה לפעמים משלט חוצות כזה או אחר, השאלה למה, או יותר נכון איך?

בניית אתרים - דף חדש בעולם האינטרנט
בניית אתרים הינו אחד הרעיונות המוצלחים בהיסטוריה של מאגרי העסקים והאינטרנט, עובדה פשוטה – אינטרנט הינו המודל עסקי הכי מוביל בחיי היום יום, עסקים הרי תמיד ייפתחו וייסגרו מחדש, השאלה מי יידע למתג את עצמו ומי יידע להגיד את זה בקולי קולות ברמות המתאימות למנועי החיפוש בשביל לנצח את מספר הגולשים הרב ביותר.

עולם האינטרנט מתקדם מהר יותר מהגולשים שלו
גולשים בכל יום לומדים ומכירים אתרים חדשים באינטרנט, אבל כמו הגולשים לעולם לא תהיה שווה מול עולם האתרים החדשים, גולשים לרוב נכנסים לאתרים המוכרים להם ודרכם מכירים כמה אתרים חדשים אבל היכן הם אותם מיליוני אתרים שנפתחו בזמן שישנתם?

פרסום חינם, פרסום ויראלי וכל מה שמביא אותנו לכך
בכל פרסומת סמויה ובכל פרסום גרילה נכון ישנו הביטוי או המילה שתתפוס את החלק במוח שלכם ולא תעזוב לא משנה כמה העסק לא רלוונטי לכם, איך יחסי הציבור משפיעים על המדינה ועל המוח שלנו.

פרסום חינם באתרים קטנים מול פרסום מתומחר באתרים גדולים
איך פורסים נכון את הפרסום ברשת ללא הוצאות כלכליות

פרסום חינם באתרי האינטרנט בישראל
אתרים המשמשים כאינדקס עסקים הינם מאגרי מידע המציגים את פרטיהם של מגוון בתי עסק מקטגוריות שונות כגון: פיצריות, מסעדות אינסטלטורים וכו'. מטרתם של אתרים מסוג זה היא לאפשר לגולש לאתר בעלי מקצוע מקטגוריה מסוימת בצורה המהירה והפשוטה ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI