דף הבית ביטוח ביטוח כללי חשוב - ביטוח נסיעות לחו"ל
חשוב - ביטוח נסיעות לחו"ל
אבי 11/08/16 |  צפיות: 3212

כמה שקלים עבור יום, זה כל מה שיעלה לכם על מנת להיות רגועים, כך שגם אם איתרע מזלכם ומישהו החליט לגנוב את  הארנק או המצלמה שלכם, אתם עדיין לא תאפשרו לכך להוציא אתכם מתחושה נינוחה, ולו כי אתם מבלים בטיול והשכלתם מבעוד מועד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בדיוק מסוג הדברים שאין בעיה להוציא עליהם כסף, אך לא לקבל עליהם תמורה, כלומר חשוב לדעת שאם תתעורר בעיה, אתם בידיים טובות, אך יחד עם זאת עדיף לשלם על הביטוח ולא להפעיל אותו, ולו כי החופשה עברה על מי מנוחות, ולא הוסב שום נזק לכם או לרכוש.

השוואה מושכלת

ממש כפי שאנשים עושים ביטוח רכב ועושים ביטוח בריאות, כך גם אנשים עושים ביטוח נסיעות, ולו על מנת להיות רגועים. מכאן שאם גם אתם עומדים לקראת נסיעה ואתם מבקשים להתנהל באופן מסודר, מוטב שתעברו על ההצעות השונות ותערכו השוואות. באופן שכזה ניתן תוך זמן מהיר להבין כמה יש לשלם ומה ניתן לקבל בתמורה. עם זאת, יש לשים לב שגם אם משווים בין אותם קריטריונים, עדיין ניתן לקבל הצעות בעלות משתנים שונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה. כך למשל ניתן למצוא חברה שמציעה דמי השתתפות עצמית נמוכים, אך היא אינה מאפשרת פיצוי עבור ביטול טיסה, ולעומתה ניתן למצוא חברה שדורשת דמי השתתפות עצמית יותר גבוהים, אך היא מאפשרת פיצוי גם עבור נזק שנגרם לחפצי אומנות.

הרחבת הביטוח

לאור הנאמר, יש להבין שתנאים שונים מתייחסים עבור אנשים שונים, ועל כן יש להבין בדיוק מה נכון לכם ולאופי הטיול שלכם. עם זאת, הרבה פעמים נשארים סימני שאלה, ואז יש לדרוש תשובות יותר ממוקדות מנציגי החברה. כך למשל אם אדם מתכנן טיול רגוע באירופה, הוא עשוי להתלבט האם לבחור מראש בביטוח טיולים אתגרי כיוון שאולי ירצה לעשות סקי, או לחלופין הוא שוקל להשאיר לו את האופציה פתוחה, כלומר מעדיף לבחור באופציה היותר בסיסית ולהרחיב אותה רק במקרה הצורך. בעת התלבטות בסוגיה שכזו, יש להבין מהן המשמעויות הכלכליות של הרחבה בזמן הטיול, ורק לאחר מכן לקבל החלטה.

מבלי להוציא יתר על המידה

לאור הנאמר, יש להבין שיש מגוון אופציות ביטוח נסיעות לחו"ל, ועל כן יש לבחור בקפידה, ולו על מנת להימנע ממצב בו אתם נתפסים לא מכוסים, או לחלופין על מנת לא לבחור באופציה יקרה יתר על המידה. צאו לדרך בברכת בחירה מושכלת ובטוחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI