דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן יסודות צור
יסודות צור
אבי 06/11/16 |  צפיות: 4118

אז מי אנחנו?

חברת יסודות צור פועלת למעלה מ20 שנה ביזום, תכנון ובניה למגורים בכל חלקי הארץ. לחברתנו אישור ממשרד השיכון לגשת למכרזים בהיקף בלתי מוגבל ותעודת קבלן מרשם הקבלנים, בסיווג ג-5 בנוסף לתקן ISO 9002.

כל אלו ועוד מאפשרים לנו להתמחות בתכנון והקמת שכונות מגורים שלמות, תכנון ובניית עשרות פרויקטים ואלפי דירות ברחבי הארץ!  אנו נותנים מענה כולל לכל תשתיות השכונה, הבניינים ומבני הציבור וכל זאת בכדי לייצר סביבה תומכת קהילה שתאפשר מגורים לטווח ארוך, בנחת וברוגע תוך תחושת בטחון.

אנו הולכים עם לקוחותינו יד ביד לאורך כל שלבי הפרויקט מרגע תכנונו ועד למסירת המבנה המוגמר ואף לאחריו תוך מתן מענה אישי ותמיכה מלאה. אנו מספקים מערך של אנשי צוות מוסמכים, מקצועיים ומנוסים אשר מלווים את הפרויקטים לכל אורכם; קבלנים, אדריכלי פנים וחוץ, מעצבים, גננים ועוד. אנו מציעים שירות מכל הלב שבראשו עומדת האמונה בשקיפות ובטיפול אישי וחם לכל אחד מלקוחותינו. אנו מקפידים על יצירת סביבת חיים אופטימלית לרוכש ודואגים להקפיד על כל הפרטים מאלף ועד תו.

מאז הקמתה של יסודות צור בשנת 1995 החברה פעלה רבות בתחומי יזום ובניה למגורים עבור הציבור הדתי בישראל, תוך התמקדות באיזור ירושלים ובית שמש.החברה בעלת נסיון עשיר בתכנון פרויקטים ממוקדים באופן ספציפי לציבור הדתי, תוך היכרות עם אורח החיים של המשפחה הדתית, צרכיה והעדפותיה

המומחים ליזום, תכנון ובניה

חברת יסודות צור מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, חידוש מבנים ותיקים והוספת מבנים חדשים במרקם עירוני חדיש, שדרוג תשתיות וחידוש פני שכונות.

חברתנו אף מתמחה ביזום פרויקטים של פינוי בינוי, ויש באמתחתה נסיון וכלים רבים לצורך ביצוע פרויקטים מסוג זה, תכנון נכון וקידום התכניות מול הרשויות.

כמו כן, חברתנו מתמחה בארגון וניהול קבוצות רכישה אשר אותן היא מלווה בהצלחה עד לאכלוס על כל שלבי הפרויקט; איתור ורכישת הקרקע, ניהול התכנון, ניהול הביצוע, מימון, שירות, משכנתאות,בדק וליווי משפטי.

כמו כן, אנו מתמחים ביזום, תכנון ובניה של אלפי יחידות דיור, שכונות מגורים שלמות כולל פיתוח תשתיות ציבוריות ומבני ציבור, מבני תעשייה והיי-טק. אנו מלווים את לקוחותינו על כל שלבי הפרויקט, התכנון, הבניה, קשר עם הרוכשים, הרישום, התנהלות מול הרשויות, גופי התכנון, הבנקים והבדק וכל אלו תוך מתן שירות אישי ואדיב וליווי צמוד בשקיפות מלאה וכל אלו תוך חסכון בזמן ובעלויות!

אפשר ליהנות מהתהליך

אנו בחברת יסודות צור מאפשרים מזמינים את לקוחותינו לתאר את צרכיהם לטווח הקצר והרחוק ואנו נתאים ונמלא את מבוקשם לפרטי פרטים עד לשביעות רצון מלאה. לקוחות רבים ושבעי רצון נהנים מפרויקטים רבים שיזמנו ובנינו ואנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהצטרף לקהל לקוחותינו המרוצים!

אנו מזמינים את לקוחותינו ליהנות מתהליך רגוע ובטוח, בו אנו מבטיחים ניהול נכון, עמידה בזמנים, עבודה מסודרת שלא תשאיר מקום לטעויות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI