דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן חברת יסודות צור - מקדמים את ענף הבניה בארץ
חברת יסודות צור - מקדמים את ענף הבניה בארץ
אבי 08/11/16 |  צפיות: 5115

חברת יסודות צור הינה חברה הפועלת לקידום ענף הבניה והנדל"ן בארץ, תוך התמקדות בבניה לציבור הדתי באיזור ירושלים ובית שמש.

חברת יסודות צור מתמחה בהקמת שכונות מגורים ונותנת מענה לכל תשתיות השכונה, בנייני המגורים ומבני הציבור בשכונה תוך יצירת מארג קהילתי שלם ומוקפד. החברה אמונה הן על התכנון והייזום והן על הביצוע בפועל, לאורך כל שלבי הפרויקט. ייחודה של החברה בא לידי ביטוי בכך שאנו מספקים ללקוחותינו מוצר שלם ומענה מלא ואישי לכל אורך הדרך, עד האכלוס ואף לאחריו. בכל הפרויקטים שלנו החברה מקפידה על איכות בניה וסביבת חיים אופטימלית לרוכש.

חושבים לבנות? פנו אלינו!

אנו כאן כדי לסייע לכם לענות על השאלות החשובות ביותר בבואכם לבנות בית או פרויקט מגורים בקבוצת רכישה. אנו מתמחים בשאילת השאלות החשובות והקריטיות ביותר ומסייעים בהשגת מענה ברור שיכריע את הכף. עליכם לקחת בחשבון הרבה מאד אספקטים וכל אחד מהם יכריע לגבי בנית ביתכם וכאן חברת יסודות צור נכנסת לתמונה.

מה בודקים?

אנו נבדוק לדוגמא האם הסביבה מתאימה לכם, מה האקלים בסביבת המגורים, מהי מידת הקהילתיות בשכונה, מי השכנים, מה הגודל והחלוקה הפנימית, האם מתוכננת בניית כביש מהיר באיזור, מה כיווני האוויר המוצעים, קרבה לשכנים לעומת מידת הפרטיות לה תזכו ועוד. כמו כן, אנו נבדוק שאין מפגעים סביבתיים, שהשטח נקי ממתקני חשמל מאסיביים או מפגעי קרינה ועוד.

כמו כן, אנו נסייע לכם להבין ולדייק את הצרכים העתידיים שלכם והאם בחירת המקום והדירה מתאימים לצרכיכם העתידיים. החלטות ובחירות מסוג זה חשובות וקריטיות לאיכות החיים ולהתנהלות היום יומית  בהווה ובעתיד ויש לקחת את כולן בכובד הראש הראוי להן.

משקיעים בכם

חברת יסודות צור תתכנן לכם תקציב ראוי והולם לפרויקט, כמובן במסגרת היכלת הפיננסית שלכם, ותדאג לעמוד בתכנון זה ללא הוצאות מיותרות ובלתי צפויות. חברתנו מתמחה בהתאמה תקציבית מדויקת לכלל לקוחותיה לפי דרישתם ויכלתם, אשר תתרום ותשמור על כספכם בתהליך הבניה ותסייע לעמוד בזמנים שתוכננו לפרויקט. את התקציב נחלק היטב לפי הצאות חומרים, עבודה וכו' ואף נעריך מראש הוצאות בלתי צפויות למקרה שתהיינה כגון ליקויים בתהליך, התייקרות חומרים ומורכבות בניה שלא צפינו מראש.

אנו מזמינים אתכן ליצור עמנו קשר בכל שאלה בנושא תכנון בניה לקראת הפרויקט הבא שלכם.

אנו כאן לשירותכם ונשמח לענות על כל שאלה ולעמוד לשירותכם בשמחה ובחפץ לב. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI