דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן חברת יסודות צור - נדל"ן בארץ
חברת יסודות צור - נדל"ן בארץ
אבי 08/11/16 |  צפיות: 7894

חברת יסודות צור הינה החברה המובילה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית.

אנו מאתרים ומובילים פרויקטים של התחדשות עירונית, כגון פינוי בינוי ושיפוץ מבנים, עם דגש על איזור ירושלים ובית שמש כשקהל היעד שלנו וההתמחות הראשית של חברתנו הינה בניה לציבור הדתי. . אנו ביסודות צור מאמינים כי התחדשות עירונית הינה הכרחית להמשך התפתחות ענף הבניה בישראל למען יישור קו של סטנדרטים, בטיחות ונראות עם בין שכונות ישנות לשכונות חדשות מכל האספקטים. אנו ביסודות צור חותרים לסייע לתחייה מחדש של קהילות מקומיות באזורים שונים ומבוקשים ברחבי הארץ.

אנו בחברת יסודות צור, אחראים על יזום, תכנון וביצוע של אלפי יחידות דיור, שכונות מגורים שלמות כולל פיתוח תשתיות ציבוריות ומבני ציבור, וכן מבני תעשייה והיי-טק. אנו מספקים מענה לכל אחד משלבי התכנון והבניה, כולל ניהול הקשר עם הרוכשים, הרישום והבדק וכמובן מול גורמים בירוקרטים ורשויות החוק .

בניה לציבור הדתי

חברת יסודות צור מזמינה אתכם לקבל לחוות תהליך של תכנון ובניית החלום שלכם, בהתאם לצרכים ולדרישות הספציפיות בהזמנה - שאתם קובעים ואנו מבצעים!  אנו מתמחים במתן שירות של יזום, תכנון ובניה לכלל הציבור, ובפרט לציבור הדתי אשר מאפייני הבניה עבורו ייחודיים ודורשות ידע ומיומנות שכוללים הקמת מעלית בפיקוד שבת, בניה בסביבת ישיבות תורניות, בניית מקוואות ובתי כנסת בשכונת המגורים ואף פרטים בדירה עצמה כמו כיור מחולק לבשר וחלב.

תשומת לב מירבית

נדל״ן זה קודם כל אנשים. לקוחותינו מקבלים את הזרקור הראוי ואת תשומת הלב המירבית והמיטבית משלל נותני השירות שלנו ללא יוצא מן הכלל, בכל אחד מהשלבים בפרויקט מול האדריכלים והמעצבים, מול הקבלנים ועד למסירת הפרויקט לשביעות רצונו של כלל לקוחותינו. אנו מבטיחים בניה איכותית ללא פשרות, עמידה בזמנים ובתקנים המחמירים ביותר, ומבטיחים לספק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם אשר יתנו מענה אישי עם כל הלב לכל שאלה או דרישה.

תנו לנו לדאוג לכם

אנו בחברת יסודות צור מקדמים פרויקטים של בניה מסוג פינוי בינוי ושיפוץ מבנים קיימים כדי  לאפשר לבעלי דירות ליהנות מהשבחת הנכס שלהם, ולהכניס מתיישבים חדשים וצעירים לשכונות וותיקות תוך הבטחת איכות בבניה ובתכנון של כל אחד מהשלבים בפרויקט.

אנחנו דואגים ואתם נהנים מהתוצאות המובילות והמרהיבות ביותר בתחום הבניה והעיצוב, יחד עם אנשי המקצוע המובילים ומהמחויבות שלנו לפיתוח ענץ הבניה והנדל"ן בארץ.

ליסודות צור ותק רב וידע נרחב בהתנהלות מול הגופים, הרשויות והבנקים המלווים.  לקוחותינו נהנים מרמת תכנון, ביצוע וניהול גבוהה, יחד עם איתנות פיננסית מוצקה  - לשביעות רצונם המלאה.

פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI