דף הבית עסקים עסקים - אחר השירות קודם לכל!
השירות קודם לכל!
אבי 27/11/16 |  צפיות: 3796

כיום בתרבות השפע אנו נשארים פעורי פה נוכח האפשרויות הרבות המגוונות לקנייה בכל התחומים.

גם בתחום קניות המזון לבית ניתן למצוא רשתות רבות אשר מציעות מוצרים דומים אך במחירים שונים.

אז מה מבדיל את רשת סופר שוק יוחננוף מכל המתחרים?

חווית הקניה כמובן!

אצלנו ברשת סופר שוק יוחננוף תוכלו ליהנות מאווירה רגועה, ממוצרים באיכות גבוהה וברמת טריות בלתי מתפשרת, אך יותר מכל משירות אדיב, נעים ומסביר פנים.

רשת סופר שוק יוחננוף, בעלת חמישה עשר סניפים ברחבי השפלה והרי יהודה מתמחה במכירת מוצרי מזון, פארם וניקיון ברמה בלית מתפשרת אך דגלה מתנוסס מעל כולם כאשר הדבר נוגע לשירות.

תורים ארוכים? לא אצלנו

אנו מתחייבים על פתיחת קופות בהתאמה מלאה לכמות הקונים בכל אחד מהסניפים בכל רגע נתון. אנו מבינים כי זמנכם הינו מצרך יקר ולכן אנו עושים ככל שביכולתנו לקצר את תהליך העמידה בקופה, התשלום ואריזת המוצרים. כמות הקופות אשר עומדות לרשות כל לקוחותינו היא גדולה וכמו כן, ניתן לקצר את התהליך אף יותר בקניה בקופה המהירה באם סלכם דל ממוצרים.

יש לך שאלה?

עובדי הסניף עוברים הכשרה ומקבלים מיומנות לא רק בתחום המחלקה בהם עובדים אלא מכירים ולומדים את כל המוצרים המוצעים למכירה בכלל מחלקות הסניף.

אנו מתחייבים לתת מענה אישי וראוי לכל שאלה שתעלה, ולסייע לכם להגיע ולבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם. בנוסף, אנו מתחייבים לעשות זאת בחיוך ועם כוונה מכל הלב מכיוון שלקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר ולנו חשוב שתהיו מרוצים תמיד.

יוחננוף און ליין

כמו כן, באתר הרשת תוכלו למצוא לשונית ליצירת קשר עמנו ובה תוכלו להשאיר לנו מסר בכל נושא אשר תבחרו. אנו מתחייבים לענות בהקדם על כל פניה ופניה ולוודא שלא תישארו ללא מענה.

הנכם מוזמנים להשאיר שם מלא, טלפון וכתובת מייל וכמובן את פנייתכם המפורטת ואנו נעשה את המרב והמיטב בתגובתנו לפנייתכם.

יוחננוף סופר שוק שמה לעצמה מטרה ברורה והיא שירות לקוחותיה עד לשביעות רצונם המלאה. מטרה זו מושגת על בסיס יומי על ידי עבודה מאומצת של כלל העובדים אשר עושים הכל למען שביעות רצונכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI