דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר בישול - לא רק כשרון
בישול - לא רק כשרון
אבי 05/12/16 |  צפיות: 2854

כולנו צופים בתכניות הבישול הרבות והאופנתיות ובוהים בהשתאות ביכולות ובביצוע של הטבחים. ישנם טבחים שמלהטטים בחומרי הגלם כחומר ביד היוצר ואך ורק מתוך דמיונם הפרוע והיכולת שלהם לחוות במוחם שילובי טעמים פרועים ולפתות אותנו דרך העיניים. חלקם עובדים בצורה מדויקת עם מתכון ולא משנים בו קורט מלח או מיליליטר של תמצית וניל. כך או כך, אנו חווים אותם כאמנים וצופים פעורי עיניים ופה במלאכתם.

אבל האם הצלחתם תלויה אך ורק בכשרונם?

אז זהו, שלא. אם תשימו לב, סביבת העבודה שלהם מאפשרת להם לעשות כל שעולה על רוחם. תמיד ינקו אחריהם, כל החומרים כבר קצוצים בקעריות קטנות שהוכנו עבורם מראש והאביזרים העומדים לרשותם מיוצרים על ידי החברות המובילות.

אז מה הסוד?

הסוד לבישול מוצלח הוא בנוחות. כשנח לך אתה פורח. אין צורך בהתעסקות מיותרת, הכל במקום המתאים והנגיש ביותר כשבהושטת יד פשוטה תוכלו לקחת כל שתחפצו ולרקוד כל הדרך אל התבשיל הנכסף.

אנו בצוות תדמית מטבחים פועלים סביב השעון בשיתוף טובי המומחים בתחום, בין אם מדובר ביועצי תכנון, אדריכלי פנים חברים באגודת אדריכלי הפנים בישראל, טובי הנגרים והמעצבים וכל אלו יקשיבו לכם ויפעלו לתכנון המטבח הנכון ביותר והנח ביותר עבורכם. מטבח נח הוא מטבח מזמין. הוא מטבח שאומר "בית".

וחשוב מאד שהבית שלכם יזמין אליו טעמים וריחות, בישולים ואהבה. כל אלו לצד יופי בלתי ניתן לערעור.

גם יפה וגם אופה

קל מאד לעצב היום מטבח מרשים ויפה. קשת האפשרויות היא אינסופית, הצבעים, החומרים והסגנונות שיעמדו לרשותכם הם כה מגוונים עד כי אתם עשויים להתבלבל בבחירתכם, אבל לצד כל היופי והעיצוב המרשים חשוב מאד שהמטבח יהיה נח. שיהיה לכם קל ונכון למקם כל אביזר חשמלי, שיהיה הגיון במיקום מייבש הכלים, מגירת הסכו"ם, התבלינים, המיקרוגל  ועד למיקום ארגז הלחם,  ואנו , בצוות תדמית מטבחים מתחייבים לסייע ולעמוד לצדכם לאורך כל הדרך, להקשיב וללמוד את אורח חייכם.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

האם אתם שותים את הקפה שלכם מול החלון בבוקר? האם משטח העבודה יכיל מכונת קפה או שתעדיפו להצניע אותה בתוך דלת הרמוניקה לצד הטוסטר? האם פינוי מדיח הכלים קל לכם יותר כלפי מעלה או מטה מפאת הגובה שלכם? האם אתם ימניים או שמאליים? האם ברשותכם בר מים ואם כן - היכן למקמו?

את השאלות הללו ועוד אנו, צוות תדמית מטבחים, נדאג לשאול בטרם צאתנו לדרך יד ביד אתכם, קשובים ורגישים לכל הצרכים והדרישות שלכם ובכך נכוון אתכם אל המטבח היפה והנח ביותר עבורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI