דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר כל מה שרציתם לדעת על פינוי רהיטים.
כל מה שרציתם לדעת על פינוי רהיטים.
אבי 18/12/16 |  צפיות: 3940

לא פעם אנו מוצאים את עצמינו בוהים ברהיטים מאסיביים ששוכבים אצלנו בסלון או בחדר השינה ותוהים אם אי פעם נצליח להוציא אותם מהחדר. במהלך שנות חיינו אנחנו צוברים כמויות אדירות של רכוש ורהיטים וברוב המקרים אנחנו לא זורקים כלום החוצה אלא מוסיפים עוד ועוד חפצים. אם אתם עומדים בפני שיפוץ, מעבר דירה או ריענון וניקיון רציני בביתכם בוודאי עולות בראשכם מספר שאלות בנוגע לפירוק ופינוי רהיטים באופן מקצועי. אספנו עבורכם את מיטב השאלות וחברת ״צוות פינוי דירה״ המתמחה בפינוי תכולה מדירות ונכסים סיפקה לנו מגוון פתרונות.

כיצד פועלת חברה מקצועית כמו ״צוות פינוי דירה״ כשמדובר ברהיטים גדולים?

החברה מעסיקה צוות גדול ומנוסה בעל יכולת טכנית יוצאת מן הכלל, כשהם מגיעים ליום פינוי הם מצויידים במגוון כלי עבודה מתקדמים. במקרה ועולה צורך לפרק רהיט גדול במיוחד שאינו עובר בדלת הם מוכנים למשימה. במקרים חריגים של ריהוט כבד מאוד החברה מספקת מנוף על מנת להוריד אותו מהחלון היישר לתוך מכולה. הדגש אצל ״צוות פינוי דירה״ הוא עבודה מהירה וזריזה תוך שמירה על מקצועיות ובנוסף שמירה על הרכוש מבחינת נזק לקירות, לחדר המדרגות והפרעה לשכנים.

איזה ציוד נדרש על מנת לפנות רהיטים?

כאשר מדובר בפירוק רהיטים באופן מסודר על מנת שיוכלו להיות מורכבים מחדש ומבלי לגרום להם נזק נדרשים כלים רציניים יותר מהכלים הבייתים הפשוטים. חברת ״צוות פינוי דירה״ מחזיקה ציוד כבד כמו: מקדחות, מברגות חזקות, פטישים, לומים ועוד. במקרה ומדובר בסיטואציות שנדרש לבצע פינוי דרך החלון החברה מספקת מנוף ייעודי.

מה אתם עושים עם כל הרהיטים שלי?

על פי החוק ותקנות עירוניות חל איסור להשליך פסולת לרחוב, פעולה של פינוי פסולת ותכולה לרחוב עלולה לגרור אתכם לקנסות גבוהים מטעם העירייה, לכן גם אם בחרתם בפינוי עצמאי אל תתעלמו מהחוק ודאגו למקומות מורשים לפנות אליהם את הפסולת. חברת ״צוות פינוי דירה״ עומדת בקשר עם כל האתרים המורשים להשלכת פסולת ברחבי הארץ ובסוף יום פינוי דואגת לפנות את כל החפצים ככתוב בחוק.

האם ניתן לתרום את הרהיטים?

כמובן שחבל לזרוק רהיטים הנמצאים במצב טוב ושמיש, לעיתים אנו זורקים רהיטים שאין לנו בהם עוד צורך אך הם שמורים ומתפקדים. במקרים כאלה מומלץ לדבר עם ראש הצוות האחראי ולתאם מולו פיזור רהיטים בעמותות או אצל משפחות נזקקות. המשפט הידוע ״אשפה של האחד היא אוצר של האחר״ לא נאמר סתם, ישנם אנשים שתרומה קטנה יכולה לשדרג את איכות חייהם.

מה משך העבודה של ״צוות פינוי דירה״?

כמובן במקרים של פינוי רהיטים הכל תלוי כמויות וגדלים, ברוב המקרים לא יותר משעות בודדות אך בשיחת טלפון קצרה תוכלו להזמין לביתכם נציג החברה ללא עלות, תוכלו לקבל הערכת זמן עבודה והצעת מחיר הוגנת בהתאם לכמויות הפריטים ומידת קושי הפירוק.

 

לפרטים נוספים: clearteam.co

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI