דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר שתי פעולות חשובות במשאית ביובית אחת
שתי פעולות חשובות במשאית ביובית אחת
אבי 05/01/17 |  צפיות: 3051

מה כ"כ מיוחד במשאית הביובית? ובכן ביכולתה לטפל בחסימות שנוצרות במערכת של הצנרת, בכוחה למנוע נזקים, בכוחה לשאוב כמות גדולה של נוזלים ובאופן כללי מדובר בכלי הצלה חשוב עבור מגוון תרחישים שנוגעים להצפות. עוד נציין של ביובית יש שתי יכולות מנוגדות אך משלימות. מצד אחד וכפי שכבר אזכרנו הביובית יכולה לשאוב כמות גדולה של מים בתוך זמן קצר, אך מצד שני היא גם יכולה להעניק לחץ מים גבוה במיוחד, ולו עבור פתיחת סתימות, ניקוי קווי ביוב, ניקוי שוחות, הוצאת שורשים מבטן הביוב וכדומה.

כל שצריך לעשות

מכאן שאין זה משנה אם עולה צורך לשאוב הצפות או לנקות שוחות, ולו כי עבור כל אחד מהצרכים השונים משאית ביוב יכולה לתרום רבות, ועל כן טוב לדעת שכל שצריך לעשות זה להכיר חברה שמתמחת בתחום ובעלת ניסיון ורזומה חיובי, כך שניתן השירות המתאים ביותר לצד שיקול מקצועי.

יחידת לחץ המים

מהי אותה ביובית? ובכן מדובר במשאית ביוב אשר עליה ניתן למצוא מיכל גדול בעל דופן פנימית אשר מחלקת לשתי יחידות. מכאן שניתן למצוא שיחידה אחת מיועדת עבור שאיבה ואילו יחידה שנייה מיועדת עבור יצירת לחץ מים. ביחידה של לחץ המים ניתן למצוא שימוש בבוכנה אשר מחוברת ישירות למנוע, כך שיכולת דחיפת המים מגיעה לעוצמות מאוד גבוהות ואפקטיביות. על מנת לעשות שימוש בצינור (עבור יצירת לחץ מים), יש צורך בצינור ארוך, ועל כן ניתן למצוא צינור שמגיע ל160 מ'. כמו כן גם טוב לדעת שניתן להתאים את הקוטר של הצינור למפתח הצינור, כאשר לרוב המידות נעות בין חצי צול ועד שש עשרה צול.

יחידת השאיבה

לצד יחידת לחץ המים שוכנת יחידת השאיבה. פה ניתן למצוא וואקום אשר מאפשר לשאוב באופן מאסיבי ומרשים כמות גדולה של נוזלים בזמן קצר. כמו כן מעניין לציין שלא פעם שתי המערכות מופעלות בו זמנית, ולו על מנת לפתור בעיות של הצפות  מורכבות. לבסוף נציין שיש צורך בגוף מקצועי שמתמחה בתחום, וזאת על מנת להשיג מענה מקצועי, יעיל ומהיר.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI