דף הבית הודעות לעיתונות בריאות Boston Biomedical Associates תציג בכנס מיקור חוץ בניסויים קליניים ישראל 2017 במרץ
Boston Biomedical Associates תציג בכנס מיקור חוץ בניסויים קליניים ישראל 2017 במרץ
חיים נוי 15/03/17 |  צפיות: 4207

Boston Biomedical Associates תציג בכנס מיקור חוץ בניסויים קליניים ישראל 2017 במרץ

מרלבורו, מסצ'וסטס, 15 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE) :

Boston Biomedical Associates (BBA) תהיה אחת מהמציגים ונותני החסות המובילים בכנס השנתי מיקור חוץ בניסויים קליניים ישראל בתל אביב, 21-22 במרץ 2017. הכנס הזה הוא הפלטפורמה היחידה של מיקור חוץ קליני במזרח התיכון בענף המכשירים הרפואיים והביו-פארמה. הוא מספק למשתתפים הזדמנות בלעדית לדון איך הם יכולים לפתח את אסטרטגיות מיקור החוץ שלהם ולשפר את היעילות התפעולית בניסויים קליניים כדי לשמור על יעילות מבחינת עלויות וזמן.

תמי עבודי, מנכ"לית משותפת והמנהלת הקלינית של BBA Ltd. Israel, תציג תוכנית בשם "מיתאר של שיקולים גלובליים בניסויים קליניים ראשונים בבני אדם (FIH)".

"Boston Biomedical Associates זוכה להערכה רבה בארצות הברית ובישראל על הניסיון והשירותים המקיפים שאנחנו מציעים ללקוחות שעובדים עם רשויות רגולציה שונות כדי לקבל אישור לטיפולים חדשים ושעברו שינויים", אמרה עבודי. "הכנס הזה הוא הזדמנות מצוינת עבורנו לחלוק את הניסיון והרעיונות שלנו על מיקור חוץ קליני עם מובילי מחשבה אחרים בישראל", הוסיפה.

Boston Biomedical Associates

BBA משמשת כשותפה אסטרטגית ללקוחות שעוסקים במגוון של טכנולוגיות רפואיות ועובדת איתם לאורך כל מחזור החיים של המוצר הרפואי כדי לסייע בהבאת מוצרים חדשים לשוק. BBA היא גם חברת מחקרים קליניים מובילה שידועה בגישה המקיפה שלה בסיוע לתהליך התפעול של הניסויים הקליניים.

למידע נוסף על כנס מיקור חוץ בניסויים קליניים ישראל 2017: http://www.arena-international.com/octisrael. למידע נוסף על Boston Biomedical Associates, בקרו באתר האינטרנט שלה, www.boston-biomedical.com, או התקשרו עם Mack Rubley, PhD, מנהל הפיתוח העסקי של BBA: [email protected] או 508-351-8632.

אנשי קשר

Boston Biomedical Associates
Mack Rubley, PhD, 508-691-7041 (direct)
נייד: 702-808-3494
[email protected]
סגן נשיא - פיתוח עסקי

מקור:Boston Biomedical Associates

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית אינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170314006521/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI