דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קלאודינרי משתפת פעולה עם WebPagetest כדי לספק תובנות עמוקות יותר על ניהול תמונות כדי לשפר ביצועים של אתרי אינטרנט
קלאודינרי משתפת פעולה עם WebPagetest כדי לספק תובנות עמוקות יותר על ניהול תמונות כדי לשפר ביצועים של אתרי אינטרנט
חיים נוי 21/06/17 |  צפיות: 2577

קלאודינרי משתפת פעולה עם WebPagetest כדי לספק תובנות עמוקות יותר על ניהול תמונות כדי לשפר ביצועים של אתרי אינטרנט

הכלי של קלאודינרי לניתוח תמונות בבדיקות מהירות של אתרים בודק תוכן, פורמט וגודל כדי למטב תמונות לקבלת חוויית משתמש טובה יותר

סאניווייל, קליפורניה, 21 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

Cloudinary, קלאודינרי, שידועה בפתרון ניהול המדיה הקל לשימוש שלה, הודיעה היום שאיחדה כוחות עם WebPagetest כדי לספק תובנות יותר מפורטות על ההשפעה של תמונות על מהירות הטעינה של אתר. קלאודינרי תספק מידע ניתן למדידה ולפעולה על מה אפשר לעשות מעבר לדחיסה פשוטה כדי למטב את ביצועי האינטרנט. הכלי של קלאודינרי לניתוח תמונות בבדיקות מהירות של אתרים יאפשר למשתמשי WebPagetest לגלות איך שינויים בגודל, בחירת הפורמטים, האיכות ופרמטרי הקידוד של התמונות יכולים לשפר דרמטית את מהירות האתר ובסופו של דבר להביא לחוויית משתמש טובה יותר של המבקרים באתר.

"תמונות מהוות עכשיו יותר מ-60 אחוז מהמשקל של דף אינטרנט ממוצע, כך שניהול יעיל של תמונות חיוני לביצועים של כל אתר", אמר איתי לחן, המנכ"ל ומייסד משותף של קלאודינרי. "השימוש בכלים לניתוח ביצועים של אתרים למדידת ההשפעה של תמונות על אתרים נפוץ, אבל בדרך כלל הם מתמקדים רק בעצות לגבי דחיסה פשוטה. השותפות שלנו עם WebPagetest תאפשר למשתמשים בו להתעמק יותר באתגרים שמציבות התמונות לאתרים שלהם, ותראה להם דרכים לנהל את התמונות לקבלת חוויית משתמש מיטבית".

הכלי של קלאודינרי לבדיקת מהירות של אתרים, שזמין עכשיו, ישפר את התוצאות של WebPagetest על ידי בדיקת התוכן בתמונות והפורמט שבו משתמשים, וגם הגודל. באמצעות האלגוריתמים המתקדמים שלה, קלאודינרי תראה למשתמשים איך לקודד, למטב ולשנות גודל של תמונות, ואת ההשפעה שתהיה על זמן הטעינה של הדף. קלאודינרי מביאה בחשבון גורמים רבים, ביניהם התוכן המדויק של התמונה והצורך בעיצוב מגיב, כדי שתמונות יקודדו נכון וייראו במיטבן ללא קשר למכשיר או לאשנב או לסוג הדפדפן שבו צופים בדף.

למשתמשים בכלי לבדיקת מהירות אתרים תהיה אז אפשרות להשתמש בפתרון מבוסס הענן של קלאודינרי ולהפוך את ניהול ומיטוב התמונות באתרים שלהם לאוטומטי כדי להעניק חוויית משתמש קצה טובה יותר.

"אם לא מטפלים בהן נכון, לתמונות יכלה להיות השפעה רצינית על ביצועי האתר", אמר פטריק מינן, היוצר של WebPagetest. "עם המומחיות המוכחת שלה בניהול תמונות, קלאודינרי היא השותפה האידיאלית להרחיב את היכולות של WebPagetest ולספק את התובנות שיעזרו למשתמשים שלנו לשפר את פרקטיקות פיתוח האתרים שלהם".

אודות קלאודינרי

קלאודינרי מספקת פתרון מקיף מבוסס ענן לניהול תמונות ווידאו. עם משרדים בישראל, לונדון וסאניווייל, קליפורניה, קלאודינרי הפכה במהירות לפתרון דה פקטו שמשתמשים בו מפתחי אפליקציות אינטרנט ומובייל בחברות גדולות ברחבי העולם כדי לייעל את הניהול של תמונות ווידאו, ולספק חוויית משתמש קצה מיטבית. בין המשתמשים של קלאודינרי: Answers.com, Conde Nast, Gawker, Gizmodo, TED, The Knot, Under Armour, Vogue, Wired ורבים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudinary.com ו תעקבו בטוויטר @cloudinary.

אודות WebPagetest

WebPagetest הוא פרויקט קוד פתוח שמפותח ונתמך בעיקר על ידי גוגל כחלק מפעילותה להאיץ את האינטרנט. זה כלי שפותח במקור על ידי AOL לשימוש פנימי והפך לקוד פתוח ב-2008 ברישיון BSD. הפלטפורמה נמצאת בפיתוח פעיל ב-GitHub וגם נארזת מעת לעת וזמינה להורדה.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20170621005361/en/

אנשי קשר

Cloudinary
Nathaniel Hawthorne
[email protected]

מקור: Cloudinary

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI