דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אלוקס פארמסוטיקלס מקבלת השקעה של 6 מיליון דולר מ-MIP ו-DCS כדי לקדם טיפול משנה מחלה חדשני שמתמקד במחלות גנטיות כולל סיסטיק פיברוזיס
אלוקס פארמסוטיקלס מקבלת השקעה של 6 מיליון דולר מ-MIP ו-DCS כדי לקדם טיפול משנה מחלה חדשני שמתמקד במחלות גנטיות כולל סיסטיק פיברוזיס
חיים נוי 27/06/17 |  צפיות: 2328
אלוקס פארמסוטיקלס מקבלת השקעה של 6 מיליון דולר מ-MIP ו-DCS כדי לקדם טיפול משנה מחלה חדשני שמתמקד במחלות גנטיות כולל סיסטיק פיברוזיס

סן דייגו ורחובות, וסיאול, קוריאה, 26 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

Korea Investment Partners (KIP), DSC Investments, סביון תרפיוטיקס אינק. (OTCQB: SVON) ואלוקס פארמסוטיקלס בע"מ, חברה בשלב הקליני שמפתחת תרופות למחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק, הודיעו על השקעה של 6 מיליון דולר באלוקס פארמסוטיקלס. ההשקעה הזאת הגדילה את גיוס ההון הכולל של סדרה ג' ל-30 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הובילו ד"ר פיל פרוסט, OPKO Health Inc. (NASDAQ:OPK), ופונטיפקס, קרן הון סיכון מובילה בתחום מדעי החיים, והיא חלק מעסקת הרכישה שהוכרזה בין סביון ואלוקס.

ב-2 ביוני 2017, סביון ואלוקס הודיעו על חתימת הסכם סופי לעסקת רכישה. לפי תנאי ההסכם, אלוקס תהפוך לחברה בת בבעלות מלאה של סביון. עם השלמת העסקה, סביון תשנה את שמה לאלוקס פארמסוטיקלס, אינק. ובכוונתה להגיש בקשה לרישום המניות שלה למסחר בנאסד"ק.

אלוקס מתכוונת להתחיל במספר מחקרים קליניים של ELX-02, התרופה הפוטנציאלית המובילה שלה שבפיתוח, ומצפה להגיע לאבני דרך קליניות חשובות במהלך 2017 ו-2018 במיוחד בתוכניות הקליניות המובילות בחולי סיסטיק פיברוזיס וציסטינוזיס שנושאים מוטציות פסק.

יונג'ון קים, מנהל בכיר ב-KIP, אמר: "אנחנו שמחים להצטרף ל-OPKO, ד"ר פיל פרוסט, פונטיפקס ואחרים בהשקעה הזאת", ויוהאן קים ב-DSC הוסיף: "יש לנו אמון מלא בתוכניות הקליניות ובהנהלה של החברה, ובעומדת בראשה מנהלת העסקים הראשית והמייסדת השותפה ד"ר סילביה נוימן".

"ELX-02 היא הזדמנות ייחודית להיות פוטנציאלית הטיפול משנה המחלה הראשון לטיפול בקבוצה של מחלות גנטיות הרסניות שנגרמות על ידי מוטציות פסק, שאין להן טיפולים יעילים. אנחנו מקדמים בברכה את KIP/DSC כמשקיעים בסבב גיוס ההון הזה. ההון הזה מאפשר לנו להתחיל במספר מחקרים קליניים של ELX-02 כולל מחקרים שלב 2 בחולי סיסטיק פיברוזיס וציסטינוזיס שנושאים מוטציות פסק. בנוסף, הסכום הנוסף יאפשר לאלוקס יותר גמישות קלינית ובכוונתנו לנסות את התרופה בהתוויות אחרות", אמרה ד"ר סילביה נוימן, מנהלת העסקים הראשית של אלוקס פארמסוטיקלס.

"ELX-02 הראתה השפעות פרמקולוגיות, פרמקודינמיות ופיזיולוגיות בכמה מודלי בעלי חיים של מחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק, כולל סיסטיק פיברוזיס, ציסטינוזיס, ניוון שרירים על שם דושן (DMD), תסמונת רט ו-MPS I".

ELX-02 היא הזדמנות ייחודית להיות פוטנציאלית הטיפול משנה המחלה הראשון לטיפול בקבוצה זאת של מחלות הרסניות, שאין להן טיפולים יעילים.

RM Global Partners יעצה לאלוקס בעסקה שלעיל.

אודות Korea Investment Partners

Korea Investment Partners (KIP) היא חברת הון סיכון מובילה עם יותר משלושים שנות ניסיון במתן הון סיכון ליזמים נועזים וחדשנים שרוצים לשנות את העולם. Korea Investment Partners משקיעה בחלוצים מובילים. KIP מפקחת על 26 קרנות הון סיכון והשקעות פרטיות עם נכסים מנוהלים כוללים של 1.44 מיליארד דולר. החברה פועלת בכל העולם מהמשרד הראשי שלה בסיאול עם משרדים נוספים בשנגחאי, בייג'ינג ופאלו אלטו. למידע נוסף, בקרו בבקשה - http://www.kipvc.com/

אודות DSC Investment

DSC Investment היא חברת הון סיכון שמנוהלת על ידי מנהלים ושותפים מקצועיים מנוסים עם ניסיון רב בהשקעות בשלב המוקדם ומומחיות מגוונת בתחום. DCS, שמנחה אותה הצהרת המשימה שלה "חלום, מקלט, צדקה" התפתחה לחברה מובילה שידועה בתהליך קבלת החלטות ההשקעה המדויק וללא מגבלות שלה, ומערכת תשלומי התמריץ השקופה. DSC היא חברת הון הסיכון הראשונה שכל חבריה משתתפים כבעלי מניות. היא זכתה בתואר חברת הון הסיכון הטובה ביותר במגזר ההשקעות בשלב המוקדם ב-2015, וזכתה לציון A מהערכת חברת הון הסיכון של SMBA רק שנתיים אחרי הקמתה. למידע נוסף, בקרו בבקשה - www.dscinvestment.com

אודות אלוקס פארמסוטיקלס

אלוקס פארמסוטיקלס היא חברה בשלב הקליני שמפתחת תרופות ראשונות בקטגוריה הטיפולית למחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק. אלוקס הוקמה על ידי ד"ר סילביה נוימן ופונטיפקס, קרן הון סיכון בתחום מדעי החיים.

אצל בערך 3-4% מהילודים יש מחלה גנטית או פגם מולד משמעותי, וכ-12 אחוז מכל המוטציות המדווחות נגרמות על ידי מוטציית פסק. מוטציות פסק מכניסות קודוני פסק מוקדמים לתוך מסגרת הקריאה של הגן. כשהרצף שעבר מוטציה מתורגם לבעיה, החלבון שנוצר לא שלם וקצר מהרגיל. כתוצאה מכך, רוב מוטציות הפסק גורמות לחלבונים לא מתפקדים. מוטציות פסק אחראיות לכמה מהפנוטיפים הכי חמורים במחלות גנטיות ולעיתים קרובות יש להן תוצאים הרסניים באיברי מטרה קריטיים. ELX-02 היא תרופה שגורמת לתרגום לקרוא עד הסוף. טיפול באמצעות קריאה עד הסוף הוא אסטרטגיית טיפול במחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק כדי להגדיל את התרגום ולהחזיר את הפעילות של החלבון שהושחת.

אודות ELX-02

ELX-02 היא תרופה שגורמת לתרגום לקרוא עד הסוף (TRID). טיפול באמצעות קריאה עד הסוף הוא אסטרטגיית טיפול במחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק כדי להגדיל את התרגום ולהחזיר את הפעילות של החלבון שהושחת.

ELX-02 היא אמינוגליקוזיד סינתטי עם תכונות פרמקולוגיות ייחודיות שפותח ומוטב בתור TRID באמצעות פעילות כימיה רפואית אינטנסיבית בעשר השנים האחרונות.

הושלמו ניסויים פרה-קליניים מקיפים של ELX-02 בחולדות וכלבים ובמודלי בעלי חיים של עכברים של מחלות. אלוקס השלימה מחקר חד מרכזי שלב 1a עם מנות בודדות עולות (SAD) בבוגרים בריאים מתנדבים. המטרה של מחקר זה היא לאפיין את הבטיחות, הסבילות וה-PK של ELX-02 ולאסוף נתונים לתמיכה במחקרים נוספים עם מנות מרובות במתנדבים בריאים נורמליים ובאוכלוסיות נבחרות של חולים. מחקר שלב 1b עם מנות מרובות עולות בבוגרים בריאים (MAD) וכן שני מחקרים שלב 2 בחולי סיסטיק פיברוזיס וציסטינוזיס שנושאים מוטציות פסק יבואו אחרי מחקר ה-SAD של ELX-02.

מחקרים לא-קליניים הראו ש-ELX-02 הוא TRID חזק במספר מודלים של מחלות גנטיות שנגרמות על ידי מוטציות פסק. המודלים האלה כוללים תסמונת רט, MPS I-H, סיסטיק פיברוזיס, ניוון שרירים על שם דושן (DMD) וציסטינוזיס.

תוכנית טוקסיקולוגיה מקיפה בהתאם להנחיה M3 (R2) של ICH הושלמה עבור ELX-02 כדי לתמוך במחקרים הקליניים.

אודות סביון תרפיוטיקס

סביון תרפיוטיקס (החברה) היא חברת ביו-פארמה שבונה ומפתחת תיק של תרופות חדשניות, גם מגילוי פנימי וגם מרכישה, לטיפול בסרטן ומחלות חיסוניות. המוצרים הפוטנציאליים של החברה מקורם בכמה פלטפורמות טכנולוגיות קנייניות חשובות: גילוי נוגדנים מבוססי תאים מסודרים בשורות, מבני נוגדנים מאוד ארוכים ו-Chimerasome nanocages. סביון מינפה את הטכנולוגיות האלה כדי לבנות צנרת פיתוח של מוצרים פוטנציאליים חדשניים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר SevionTherapeutics.com.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות בהודעה לעיתונות זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מאותן אמירות שמובעות או מרומזות בזאת בגלל מגוון של גורמים, כולל אך לא רק: היכולת של החברה להמשיך כעסק חי; היכולת של החברה לממש מימון נוסף; ההתפתחות של טכנולוגיות הנוגדנים של החברה; האישור של בקשות הפטנט של החברה; היכולת של החברה להגן בהצלחה על הקניין הרוחני שלה או לקבל את הרישיונות הנחוצים בעלות שמקובלת על החברה, אם בכלל; היישום המוצלח של תוכניות ושיתופי הפעולה של המחקר ופיתוח של החברה; ההצלחה של הסכמי הרישוי של החברה; הקבלה על ידי השוק של מוצרי החברה; העיתוי וההצלחה של המחקרים המקדמיים, המחקרים הפרה-קליניים והניסויים הקליניים של החברה; התחרות והעיתוי של פרויקטים ומגמות בביצועים תפעוליים עתידיים; והמחיר של המניות הרגילות של החברה בשוק ניירות ערך מעבר לדלפק, וגם גורמים אחרים שמובעים מעת לעת בדוחות התקופתיים שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך ("SEC"). כתוצאה מכך, יש לקרוא את ההודעה לעיתונות הזאת יחד עם הדוחות התקופתיים שהחברה מגישה ל-SEC. המידע צופה פני עתיד הכלול בזאת נכון רק לתאריך של ההודעה לעיתונות הזאת והחברה לא מתחייבת לעדכן בפומבי מידע צופה פני עתיד זה כדי לשקף אירועים או נסיבות לאחר מכן.

אנשי קשר

אלוקס פארמסוטיקלס
ד"ר סילביה נוימן, PhD, MBA
מנהלת עסקים ראשית
טל. +972-544-256978
[email protected]
או
Sevion Therapeutics
ג'יימס שמידט
טל. 858-909-0749
[email protected]

מקור: Sevion Therapeutics, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20170626005653/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI