דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תרו מפרסמת את התוצאות ברבעון שהסתיים ביוני 2017
תרו מפרסמת את התוצאות ברבעון שהסתיים ביוני 2017
חיים נוי 09/08/17 |  צפיות: 3010
תרו מפרסמת את התוצאות ברבעון שהסתיים ביוני 2017

הותורן, ניו יורק, 8 באוגוסט 2017, (BUSINESS WIRE):

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ ("תרו" או "החברה") (NYSE:TARO) מסרה היום תוצאות כספיות לא מבוקרות לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2017.

דגשים ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2017 - לעומת 30 ביוני 2016

  • המכירותנטו של 161.3 מיליון דולר קטנו ב-72.5 מיליון דולר, או 31.0%, בגלל תחרות מוגברת מתמשכת וסביבתהמחירים הקשה, למרות גידול כולל בכמויות.
  • הרווחהגולמי של 116.5 מיליון דולר קטן ב-66.2 מיליון דולר, וכאחוז מהמכירות היה72.2% לעומת 78.2%.
  • הוצאותהמחקר ופיתוח (מו"פ) של 14.7 מיליון דולר קטנו ב-3.3 מיליון דולר, כיההוצאה שלנו על מו"פ לא מתחלקת באופן שווה בין הרבעונים. המו"פכאחוז מהמכירות נטו גדל ל-9.1% לעומת 7.7% ברבעון המקביל בשנה שעברה.
  • הוצאותהמכירה, שיווק, כלליות ומנהלה של 24.2 מיליון דולר גדלו ב-2.0 מיליון דולר.
  • ההכנסההתפעולית של 77.6 מיליון דולר קטנה ב-65.0 מיליון דולר וכאחוז מהמכירות נטוהייתה 48.1% לעומת 61.0%.
  • ההוצאהעל מטבע חוץ של 19.6 מיליון דולר גדלה ב-13.7 מיליון דולר לעומת 5.9 מיליוןדולר, בעיקר בגלל היחלשות הדולר האמריקני מול הדולר הקנדי בשיעור גבוה יותרמאשר ברבעון המקביל שנה הקודמת.
  • ההוצאהעל מס של 10.0 מיליון דולר קטנה ב-20.4 מיליון דולר ושיעור המס האפקטיביהשתפר ל-15.5% לעומת 21.7%.
  • ההכנסההנקייה המיוחסת לתרו הייתה 54.5 מיליון דולר לעומת 109.0 מיליון דולר, קיטוןשל 55.4 מיליון דולר, וכתוצאה מכך הרווח המדולל למניה היה $1.35 לעומת $2.59.

דגשים בתזרים המזומנים והמאזן

  • תזריםהמזומנים שהגיע מפעילות היה 72.7 מיליון דולר, לעומת 56.0 מיליון דולר בשלושתהחודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2016 .
  • המזומנים,כולל פקדונות בנק קצרי מועד וניירות ערך סחירים, גדלו ב-58.2 מיליון דולרל-1.4 מיליארד דולר.

מר אבהאי גנדי, המנכ"ל הזמני של תרו, אמר: "התוצאות שלנו משקפות את סביבת המחירים הקשה בגנריקה, במיוחד בארה"ב, בגלל תחרות עזה יותר בין היצרנים, נכנסים חדשים לשוק, לחצים מתאגידים של קונים ושיעורי אישור גבוהים יותר במסלול המקוצר (ANDA) של FDA. אנחנו צופים שהלחץ על המחירים הספציפי למוצרים הזה יימשך לתוך העתיד". מר גנדי המשיך: "אנחנו מאמינים שהאסטרטגיה לטווח ארוך שלנו מאוזנת היטב, בגלל עמדת הובלה ברבות ממולקולות המפתח שלנו, צנרת הפיתוח שלנו, המחויבות שלנו לספק מוצרים איכותיים, ויכולות ייצור ושירות לקוחות חזקות".

אישורים של FDA ובקשות לאישורים

החברה קיבלה לאחרונה אישורים ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב ("FDA") עבור ארבע בקשות לתרופות חדשות במסלול מקוצר (ANDA):
Ibuprofen Oral Suspension USP (OTC) 100mg/5mL לילדים
Ibuprofen Oral Suspension 100mg/5mL
Betamethasone Valerate Topical Foam 0.12%
Felbamate Oral Suspension USP 600mg/5mL.
לחברה יש עכשיו בסך הכל שלושים ושלוש בקשות ANDA שמחכות לאישור FDA, כולל 6 אישורים זמניים.

התוכנית לרכישה חוזרת של מניות - החזרת הון לבעלי המניות

ב-23 בנובמבר 2016 החברה הודיעה שמועצת המנהלים שלה אישרה רכישה מחדש חדשה של מניות רגילות בסך 250 מיליון דולר. לפי האישור הזה, הרכישות החוזרות יכולות להתבצע מעת לעת לפי שיקול דעתה של החברה, על סמך הערכות שוטפות של צורכי המזומנים של העסק, מחיר השוק של המניה ותנאי שוק כלליים. לא נקבעה מסגרת זמן לתוכנית לרכישה חוזרת, וכל תוכנית כזאת אפשר להשעות או להפסיק בכל עת. ההרשאה לרכישה חוזרת מאפשרת לחברה לרכוש את המניות הרגילות שלה מעת לעת באמצעות רכישות בשוק הפתוח, עסקאות בעקבות משא ומתן או באמצעים אחרים, כולל תוכניות מסחר לפי סעיף 10b5-1 בהתאם לחוקי ניירות ערך שחלים או מגבלות אחרות. ברבעון החברה רכשה מחדש 80,007 מניות במחיר ממוצע של $106.07. במסגרת תוכנית זאת, בסך הכל, החברה רכשה מחדש 598,972 מניות, ונשארו 187.2 מיליון דולר במסגרת האישור.

הגשת טופס F-20 ל-SEC

ב-21 ביוני 2017 החברה הגישה את הדוח השנתי שלה על גבי טופס F-20 לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במרץ 2017.

החברה מזהירה שהמידע הכספי שלעיל מוצג על בסיס לא מבוקר וכפוף לשינויים.

אודות תרו

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI