דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מרקהאם אנד ריד מודיעה שחבר מושבעים פדרלי העניק $600,000 לאיש העסקים ממחוז אורנג' ברוס קאהיל בעקבות פסק דין של הונאה והוצאת דיבה נגד פול פ. אדאלאט
מרקהאם אנד ריד מודיעה שחבר מושבעים פדרלי העניק $600,000 לאיש העסקים ממחוז אורנג' ברוס קאהיל בעקבות פסק דין של הונאה והוצאת דיבה נגד פול פ. אדאלאט
חיים נוי 10/08/17 |  צפיות: 2519


מרקהאם אנד ריד מודיעה שחבר מושבעים פדרלי העניק $600,000 לאיש העסקים ממחוז אורנג' ברוס קאהיל בעקבות פסק דין של הונאה והוצאת דיבה נגד פול פ. אדאלאט

דיון בפיצויים עונשיים נקבע ל-22 באוגוסט בעקבות פסיקה שאדאלאט הונה משקיעים בפארמה פאק אינק והשמיץ בכוונה תחילה את קאהיל

בוסטון, 9 באוגוסט 2017, (BUSINESS WIRE):

חברת עורכי הדין מבוסטון מרקהאם אנד ריד הודיעה היום שבתיק של ברוס קאהיל ואחרים נגד פול פג'מן אדאלאט ואחרים (תיק בית המשפט הפדרלי: 8:16-cv-00686), חבר מושבעים פדרלי קבע שאדאלאט פעל בכוונה תחילה בעושק, הונאה וזדון כלפי קאהיל, המנכ"ל לשעבר של פארמה פאק אינק שטען שאדאלאט פתח במסע הכפשות נגדו במדיה החברתית במשך תקופה של שנה.

חבר המושבעים העניק פיצויים של $600,000 על הנזק שנגרם לקאהיל ופסק שאדאלאט חייב בפיצויים עונשיים. ייערך דיון בבית המשפט הפדרלי המחוזי, מחוז מרכז של קליפורניה (נפת סנטה אנה) ב-22 באוגוסט לקביעת הסכום של הפיצויים העונשיים.

המושבעים גם מצאו שאדאלאט חייב בפיצויים לחוקרים של פארמה פאק גרג קאלן, רון פרנקו ושיין סקוט.

"אנחנו מרוצים שהמושבעים שלחו מסר ברור לפול אדאלאט תוך תמיכה מלאה בברוס קאהיל והשם הטוב שיש לו במשך שנים בקהילה", אמר ג'ון ג'. מרקהאם, עורך הדין של קאהיל ושל החוקרים של פארמה פאק. "פסק הדין והפיצויים הנובעים הם ראיה חלוטה שמר קאהיל חף מאשמה לחלוטין לעומת המעשים חסרי המצפון של אדאלאט והאמירות המשמיצות, יחד עם אחרים שהמושבעים קבעו שנפגעו יל ידי אדאלאט".

במהלך המשפט, מרקהאם ועורכת הדין ברידג'ט א. זרנר הציגו ראיות ועדויות שמראות שאדאלאט שידל במירמה השקעה של יותר מ-4 מיליון דולר בפארמה פאק מקאהיל, קאלן, פרנקו, סקוט ואחרים על ידי טענות רבות בנוגע לשווי של החברה, הקניין הרוחני שלה, בסיס הלקוחות הקיים שלה ורשימת הלקוחות הפוטנציאליים.

במהלך המשפט, המושבעים שמעו עדות ישירה שאדאלאט, יליד מחוז אורנג' שבעבר הגיש בקשה לפשיטת רגל בדרום קליפורניה (מספר תיק בבית המשפט הפדרלי לפשיטות רגל: 8:14-bk-14529-TA) וב-2014 "נאסר עליו לצמיתות... ישירות או לא ישירות לייצר, להכין, לארוז, לשים תוויות, להחזיק או להפיץ כל תוספי תזונה" על ידי בית המשפט הפדרלי המחוזי במחוז מרכז של קליפורניה (תיק בית המשפט הפדרלי: SACV 14-01759-JLS), השתמש בכספי ההשקעה לתשלום חובות הימורים בלאס וגאס ולהוצאות בזבזניות אחרות. הם גם בחנו פוסטים רבים שאדאלאט פרסם במדיה החברתית לגבי החיים האישיים של מנכ"ל פארמה פאק לשעבר, שהיוו את הבסיס לטענות של מר קאהיל בבית המשפט שאדאלאט ביקש להשמיץ אותו אחרי שהוגשה תביעה בבית המשפט הפדרלי.

יתר על כן, חבר המושבעים פסק שהנתבעת הנוספת עם אדאלאט, אוליביה קרפינסקי, חייבת בפיצויים של $11,000 לקאהיל על סמך טענות משמיצות שפרסמה במדיה החברתית.

במהלך המשפט, המושבעים שמעו את עדותו של שוטר משטרת אירביין שערער את הניסיון של קרפינסקי לטעון באופן שקרי שהייתה קורבן של תקיפה מינית. קרפינסקי הלכה למשטרת אירביין ב-13 באוקטובר 2016, יום לפני שהעידה במשפט ומילאה דוח (רישום משטרת אירביין קליפורניה #16-15720) שבו טענה שהייתה קורבן של "מעקב מטריד" וחזרה לתחנה שעתיים מאוחר יותר להוסיף טענה על תקיפה מינית. לפי הדוח, השוטר הסביר שהתיאור שלה אינו תקיפה מינית ושאל למה היא חיכתה 11 חודשים כדי לדווח על ההאשמות. קרפינסקי פרסמה קודם לכן את הטענות השקריות על התקיפה המינית נגד קאהיל בחשבון האינסטגרם שלה, שם הם נשארו גלויות לציבור במשך מספר חודשים.

"כיזם ונדבן בדרום קליפורניה כבר יותר מ-30 שנה, אני אסיר תודה שהמושבעים הכירו בשם הטוב שלי כאיש עסקים הגון ומצליח במגזרים כגון טכנולוגיה, שבבים, הוצאה לאור ונדלן", אמר קאהיל. "אני גם שמח שהם הכירו בנזק שנגרם על ידי ההאשמות השקריות הרבות והאמירות המשמיצות שנעשו על ידי פול אדאלאט".

אנשי קשר

Denterlein
Scott Farmelant/Jill Reilly
617-482-0042

מקור: Markham & Read

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20170809006191/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI