דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר רד האט מקדמת אבטחה עבור יישומי ענן ומרחיבה את היצע השירותים והיישומים עם הגרסה החדשה של Red Hat Openshift Container Platform
רד האט מקדמת אבטחה עבור יישומי ענן ומרחיבה את היצע השירותים והיישומים עם הגרסה החדשה של Red Hat Openshift Container Platform
אורית בלום 14/08/17 |  צפיות: 2557

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של Red Hat Openshift Container Platform 3.6- הגרסה האחרונה של פלטפורמת יישומי קונטיינרים המבוססת על Kubernetes.

ארגונים ברחבי העולם פונים לכיוון של יישומי ענן (cloud native) בדרך לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, אבל צרכי IT קריטיים כמו אבטחת יישומים, תאימות לרגולציה ועקביות השירות עדיין חייבים לקבל מענה.

גרסה 3.6 עוזרת לספק מענה על אתגרים אלה תוך שילוב של יכולת PCI-DSS חדשה, הרחבת היכולת להגדיר את מדיניות הרשת הפנימית של הפלטפורמה, וכמו כן השקה של יכולות  חדשות נוספות שנועדו לספק תאימות של יישומים   עבור הטמעה אצל ספקיות הענן או בתצורת ענן היברידי.

גרסה 3.6 מציעה פלטפורמה לבנייה והרצה של יישומים מבוססי docker containers מעל Red Hat Enterprise Linux  ו- Kubernetes שאף שודרג לגרסה 1.6.

כתורמת מובילה לפרויקטים של docker ו- Kubernetes עוזרת רד האט ללקוחות להשיק מהר יותר שירותים חדשים עם תמיכהבפתרון קונטיינרים ארגוני יציב, אמין ומאובטח יותר, המבוסס על פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם.

אבטחה ותאימות רבים יותר

יישומים מודרניים המפותחים עבור הענן (native) דורשים אותה רמה ורגישות לאבטחה כמו יישומים מסורתיים, ללא קשר לחדשנות הרחבה יותר שהם מציגים. כדי לעזור לקדם פעילויות מאובטחות יותר ברמות הקונטיינר ומערכת ההפעלה המארחת, מציגה Red Hat Openshift Container Platform 3.6 מספר תכונות חדשות ומתקדמות, שנועדו להרחיב עוד יותר את נוהלי האבטחה הארגונית והתאימות לרגולציה, כולל:

· מדריך יישום תקן PCI DSS- אשר עוזר לארגונים שמקבלים, מעבדים, מאחסנים או משדרים מידע על כרטיסי אשראי, להבין כיצד תקן PCI DSS משפיע על Red Hat Openshift Container Platform, ולהבין על איזה שיקולים עליהם לחשוב באימוץ הפתרון.

· הצפנת Secrets וחתימה של images– מאפשרת הצפנה של Secrets (נתונים הידועים רק לגורמים המעורבים בהם)שנמצאים באחסון הארגוני, עם יכולת לאכוף שימוש בחתימה בתכני ה- image בפרויקטים השונים.

· שיפורים להגדרה של מדיניות הרשת (Tech Preview) – עבור שליטה רבה יותר על האופן בו יישומים יכולים לדבר אחד עם האחר ואיזה משאבי רשת הם חושפים. זאת תוך יכולת הגבלת גישה ליישום נתון ברשת.

תאימות לתצורות ענן

התמהיל הארגוני של שירותי ענן ציבורי ופרטי ומשאבים פיזיים אינו סטטי, מאחר שהוא מתפתח בקביעות כדי לעמוד בצרכים עסקיים ובדרישות חדשות של לקוחות. הרצת יישומים בתצורות ענן שונות דורשת עקביות – היישומים בנויים משירותים, שחייבים להיות נגישים גם כאשר הם מוטמעים על מגוון רחב של פלטפורמות. Red Hat Openshift Container Platform 3.6 מסייעת למצוא ולצרוך שירותים אלה דרך ההשקה של היכולות הבאות:

· ברוקר שירותים וקטלוג שירותים (Tech Preview) – עוזר למשתמשים לחפש, להקצות ולקשר יחד שירותים אפליקטיביים אל יישומי ה- OpenShift שלהם, בין אם שירותים אלה רצים בדטה סנטר שלהם או בענן ציבורי.

· OpenShift Template Broker (Tech Preview) – מאפשר למשתמשים לבחור תבניות OpenShift דרך ממשק המשתמש של קטלוג השירותים החדש, כדי לפרוס אפליקציות ויישומים מרובי-קונטיינרים ב- OpenShift.

· Ansible Playbook Broker (Tech Preview) – גרסה 3.6 מביאה איתה את היכולת לשימוש ב- Ansible עבור פריסת שירותים ויישומים ב- OpenShift וכדי לסייע לקשר יישומים יחד, בין אם רצים בתוך מערך OpenShift יחיד מקומי או מרוחק, כולל הענן הציבורי.

· התקנה משולבת של Container Native Storageעם Red Hat Gluster Storage – יכולת זו מספקת אחסון בתצורת HA (זמינות גבוהה) עם יכולת שכפול משולשת עבור אחסון של ה- OpenShift registry עבור האפליקציות (persistent storage), מוכן לצריכה בהתקנה של OpenShift.

אשש בדאני, סגן נשיא והמנהל הכללי של OpenShift ברד האט, אמר: "יישומים שנולדו עבור הענן אינם מחוסנים מהצרכים השגרתיים של יישומים מסורתיים, כולל אבטחה ותאימות רבים יותר, וניצבים בפני אתגר נוסף באספקת חוויית מפתח עקבית במיוחד בהטמעות בסביבות ענן שונות. הגרסה האחרונה של Red Hat Openshift Container Platform מוסיפה כלים ומשאבים חדשים המסייעים לענות לצרכי אבטחה ותאימות לתקנים, כולל בקרות רשת עבור בקרה פרטנית של משאבי רשת, יחד עם יכולת מורחבת לספק שירותים בתצורות ענן שונות ומרובות באופן עקבי".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI