דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר INFINIDAT® משיגה גידול של 250% בהכנסות ורושמת רווחיות ברבעון השני של שנת 2017
INFINIDAT® משיגה גידול של 250% בהכנסות ורושמת רווחיות ברבעון השני של שנת 2017
איריס וינשטיין 14/08/17 |  צפיות: 3479

ספקה למעלה מ- 2 אקסה-בייט, עם גידול של שלוש ספרות בענפי ענן, בריאות ובנקאות

INFINIDAT, ספקית עצמאית מובילה של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז, מכריזה על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2017, ומדווחת על גידול של 250% בהכנסות על בסיס GAAP לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרבעון השני היה גם הרבעון הרווחי ביותר והגבוה ביותר בהכנסות בהיסטוריה של החברה.

"לקוחותיה הקיימים והחדשים של INFINIDAT הוסיפו קיבולת אחסון של 156 פטה-בייט ברבעון השני לבדו, שהיה גם הרבעון הרווחי ביותר שלנו" אמר משה ינאי, יו"ר ומנכ"ל INFINIDAT. "אני מאד גאה לומר כי החדשנות הבלתי מתפשרת, העבודה הקשה והמשמעת הפיננסית של 500 העובדים שלנו, אפשרו לנו לבנות את הקיבולת הגבוהה ביותר, בחברה העצמאית הרווחית ביותר בעולם בתחום אחסון הנתונים לארגוני אנטרפרייז".

"אחסון בקנה מידה של מאות טרות בייט לארגוני אנטרפרייז, הינו פלח השוק בעל הגידול המהיר ביותר בתעשיית האחסון, ויישאר כך בעשור הקרוב" אמר יזהר שרון, נשיא INFINIDAT ארה"ב.

"הערך שאנחנו מציעים, המודל העסקי והיעילות שהלקוחות שלנו משיגים, מוכיחים את עצמם מידי יום. אנחנו משיגים רווחיות בעוד רוב העמיתים שלנו בתעשייה ממשיכים לדווח על הפסדים משמעותיים".

INFINIDAT השיגה גידול משמעותי בכל האזורים בהם היא פעילה, עם ביצועים גבוהים במיוחד בצפון אמריקה, אנגליה ואמריקה הלטינית. סביב העולם, למעלה מ- 32% מהמכירות הגיעו מלקוחות חדשים – עליה של 25% לעומת הרבעון הראשון. INFINIDAT ספקה עד עתה קיבולת אחסון של למעלה מ-2 אקסה-בייט סביב העולם עם פתרון אחסון הנתונים InfiniBox™, וממשיכה להגדיל את בסיס הלקוחות שלה בכל השווקים ובכל ענפי התעשייה.

INFINIDAT המשיכה להשיג מכירות משמעותיות בשווקים ורטיקליים מרכזיים ברבעון השני, ומדווחת על עליה של 750% שנה אחר שנה בתחום הבנקאות, 220% בתחום הענן, 105% בתחום הבריאות ו- 207% בתחום הטלקומוניקציה. INFINIDAT הוסיפה מספר לקוחות חדשים במהלך הרבעון השני, כולל Allina Health, CenterState Bank, ITG Brands, Playtech ו- MAHLE GmbH.

CenterState Bank

"כאשר אנחנו גיבשנו את הצרכים לריענון האחסון, הקריטריונים העקרוניים שלנו היו מחיר, ביצועים ואינטגרציה עם VMware," אמר ג'יימי אורת', סמנכ"ל ניהול מערכות ב- CenterState Bank. "בין הפתרונות שבחנו, רק InfiniBox™ היה מסוגל לספק את הביצועים וקנה המידה שהיינו צריכים במחיר שהיה הגיוני לנו. אנחנו גם מצאנו שהארכיטקטורה הייחודית והרובסטית של הפתרון הפכה את היישום והניהול לקל יותר באופן משמעותי, בהשוואה לפתרונות מתחרים. InfiniBox™ ספקה את האיזון המושלם עבורנו".

ITG Brands

"אחרי שבחנו טכנולוגיות אחסון רבות, תוך שאנו לוקחים בחשבון את הגידול של העסק שלנו, בחרנו ב- InfiniBox," אמר רון הוגנתורן, מנהל תשתיות IT ב- ITG Brands. " אנחנו מרגישים ש- INFINIDAT משנה את כללי המשחק בשוק האחסון עם הקלות שהיא מציעה, סט היכולות העשיר בפלטפורמות רבות וביכולתה לספק ביצועים גבוהים בקנה מידה של אנטרפרייז, בעלות נמוכה וניתנת לחיזוי. אנחנו משוכנעים ש- INFINIDAT תהיה שותפה אמיצה ל- ITG גם בעתיד".

Commvault

INFINIDAT המשיכה לייצר שותפויות חזקות ומצליחות, והביאה לשוק פתרונות משותפים רבי ערך העונים על צורך הלקוחות בשרותי אחסון חסכוניים ובעלי ביצועים גבוהים לאורך כל מחזור החיים של המידע. שותפות מסוג זה יצרה לאחרונה יישום עוצמתי לאינטגרציה של סנאפשוטים עם Commvault® Data Platform. על ידי הצמדת טכנולוגית Intellisnap® של Commvault עם מנוע הסנאפשוטים המתקדם של InfiniBox, InfiniSnap®, לקוחות יכולים לקבל באופן שגרתי שיעורי ingest מהירים פי 2.5 ב- MediaAgent יחיד, בהשוואה לפלטפורמות מתחרות. הדבר משקף ערך אדיר ללקוחות האנטרפרייז, המחפשים הזדמנויות חדשות ורבות השפעה לקונסולודציה של תשתיות וחסכון בעלויות.

"ראינו הזדמנות גדולה בשילוב טכנולוגיות ניהול המידע וההגנה המתקדמות שלנו עם הביצועים, קנה המידה ויהכולות העשירות של InfiniBox על מנת לספק פתרון בעל ערך אמיתי ללקוחות המשותפים שלנו," אמר בראיין ברוקוואי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Commvault. "אנחנו מאפשרים למשתמשי Commvault® Data Platform ב- InfiniBox ליהנות מביצועים יוצאים מהכלל, יעילות תפעולית אדירה ואמינות גבוהה ויציבה, בה INFINIDAT ידועה. זהו מצב של win-win עבור לקוחותינו ועבור שני הארגונים".

ביצועי ערוצי שיווק

INFINIDAT המשיכה לחזק את המודל רב הביצועים והנמרץ של מכירות הערוצים שלה, עם יותר מ- 58% מהמכירות שהגיעו דרך שותפיה בערוצים ברבעון – עליה פי 2.6 שנה אחר שנה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במרץ, INFINIDAT זכתה בכבוד Logicalis Growth Partner of the Year Award לשנת 2017.

"פתרונות INFINIDAT היו תוספת אדירה לפורטפוליו של Logicalis," אמר Vince DeLuca, מנכ"ל Logicalis. "העבודה עם INFINIDAT, הן עם ההנהגה והן ברמת השטח הייתה חוויה אדירה, והמשוב שקיבלנו מלקוחותינו, היכן שהטמענו את פתרונות InfiniBox, היה חיובי בצורה מדהימה. אנחנו צופים עוד שנים רבות של שותפות ויצירת ערך גבוה ללקוחותינו עם INFINIDAT".

אודות INFINIDAT

INFINIDAT, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה כ- 400 עובדים בישראל - במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות. לחברה מעל ל-100 לקוחות גדולים בעולם ובישראל, והיא התקינה עד כה פתרונות בנפח של למעלה מאקסה-בייט ברחבי העולם.

למידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר: www.INFINIDAT.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI