דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים First Eagle Investment Management פותחת משרד בלונדון
First Eagle Investment Management פותחת משרד בלונדון
חיים נוי 14/09/17 |  צפיות: 2595

First Eagle Investment Management פותחת משרד בלונדון

דייוויד טאונסנד מצטרף לחברה

לונדון, 13 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

First Eagle Investment Management, LLC שמחה להודיע על פתיחת משרד בלונדון, שישרת לקוחות מוסדיים והיועצים שלהם באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

"אנחנו מאמינים שאפשר לשרת את לקוחותינו באזור EMEA באופן הטוב ביותר ממשרד שקרוב אליהם מבחינה ג"ג ואזור זמן", אמר מהדי מחמוד, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של First Eagle Investment Management, LLC. "לונדון היא מקום טבעי עבור המשרד בגלל המעמד המוכר שלה כמרכז של מצוינות בשירותים פיננסיים גלובליים ומאגר האנשים המוכשרים בענף ניהול השקעות".

המשרד החדש נמצא במיקום מרכזי בסיטי של לונדון, בכתובת:
125 Old Broad Street, Suite 720, London, EC2N 1AR, United Kingdom
העסקים במשרד ינוהלו באמצעות חברת בת בריטית חדשה, First Eagle Investment Management, Ltd, שתגיש בקשה לרישיון מהרשות הבריטית להתנהלות פיננסית.

דייוויד טאונסנד ינהל את הפעילות המוסדית באזור EMEA

דייוויד טאונסנד, שהצטרף לאחרונה לפירסט איגל כמנהל המוסדיים ב-EMEA, ינהל את המשרד בלונדון ואת כל ההיבטים של העסקים המוסדיים של החברה באזור.

דגלס מאייר, מנהל ההפצה המוסדית של פירסט איגל, אמר: "אנחנו שמחים שדייוויד הצטרף אלינו כדי לחזק את הנוכחות שלנו בחו"ל. הניסיון הנרחב שלו עם משקיעים ויועצים מוסדיים באזור EMEA עושה אותו לאדם המתאים לתפקיד החשוב הזה". מאייר הוסיף: "אנחנו גם חושבים שזה הזמן המתאים להצטרפותו של דייוויד אלינו. המוסדות באזור הזה מראים תיאבון הולך וגדל לפתרון כמו זה שלנו שמשלב בין פוטנציאל לתשואות חזקות והגנה מפני ירידה על פני מחזורי שוק מלאים".

לפני שהצטרף לפירסט איגל, טאונסנד ניהל את העסקים ב-EMEA של Martin Currie Investment Management ואת הקשרים של החברה עם יועצים גלובליים. לפני כן, הוא היה מנהל המכירות המוסדיות בבריטניה ב-AXA Investment Management ומנהל המכירות ב-Scottish Life International Investment Group. טאונסנד התחיל את הקריירה שלו ב-Fidelity Investments International. יש לו תואר ראשון בלימודים אירופאים מודרניים מטרנט פוליטכניון ותואר שני בלימודי אזור המזרח הקרוב והתיכון מבית הספר ללימודי המזרח ואפריקה באוניברסיטה של לונדון.

אודות First Eagle Investment Management

First Eagle Investment Management, LLC היא חברת ניהול השקעות עצמאית עם מטה בניו יורק ונכסים מנוהלים של בערך 110 מיליארד דולר (נכון ל-30/06/2017). החברה, שמחויבת לשמירה שקולה על נכסי הלקוחות, מתמקדת בהשקעות פעילות, יסודיות ואדישות למדדי ייחוס, עם דגש חזק על הגנה מפני ירידה. במהלך ההיסטוריה הארוכה שלנו שהתחילה ב-1864, פירסט איגל עזרה ללקוחותיה להימנע מהפחתת הון קבועה ולהרוויח תשואות אטרקטיביות לאורך מחזורים כלכליים מאוד שונים -- מסורת שיש לה תפקד מרכזי במשימה שלה כיום. יכולות ההשקעה של החברה כוללות אסטרטגיות של מניות, הכנסה קבועה ונכסים מרובים. למידע נוסף, בקרו באתר www.feim.com.

לקרנות השקעות פרטיות שבבעלות The Blackstone Capital Partners ו‑Corsair Capital יש החזקת רוב ב-First Eagle Investment Management.

ההודעה לעיתונות הזאת מתייחסת ל-First Eagle Investment Management, Ltd ("FEIM UK"), שתגיש בקשה לרישיון מהרשות הבריטית להתנהלות פיננסית ("FCA"), אבל רישיון כזה לא הוענק עדיין. עד המועד שבו שיוענק רישיון על ידי FCA, FEIM UK לא יכולה להתחיל או להציע להתחיל בעסקי השקעות מאוסדרים או להסכים לבצע עסקי השקעות מאוסדרים.

ההודעה לעיתונות הזאת מכוונת רק לאנשים שאפשר לחשוב באופן סביר שהם מסוג שמותר לאדם לא מורשה למסור להם חומר קידום מכירות פיננסי בהתאם לחוק השירותים והשווקים הפיננסיים 2000 צו (קידום מכירות פיננסי) 2005, כפי שתוקן ("FPO"), כדי לתת מידע מקדמי על FEIM UK. אנשים כאלה עשויים לכלול: (א) אנשים מחוץ לבריטניה, (ב) אנשים שיש להם ניסיון מקצועי בעניינים שקשורים להשקעות, (ג) תאגידים, שותפויות, ארגונים לא מאוגדים ונאמנויות עתירי נכסים במסגרת סעיף 49 של FPO. ההודעה לעיתונות הזאת מכוונת רק לאנשים כאלה, ולאנשים מכל תיאור אחר אסור לפעול לפיה או להסתמך עליה.

First Eagle Investment Management, Ltd היא חברה בע"מ שמאוגדת באנגליה וויילס (מספר 10464101) והכתובת הרשומה שלה היא
27 Old Gloucester Street, London, WC1N 3AX, United Kingdom.

אנשי קשר

בשם First Eagle Investment Management, LLC
Hedda Nadler, +1-212-759-4440
[email protected]

מקור: First Eagle Investment Management, LLC

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170913005235/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI