דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המנהל הבכיר והמשקיע בטכנולוגיה ג'ים מוראן מצטרף לפרפקטו כיו"ר פעיל
המנהל הבכיר והמשקיע בטכנולוגיה ג'ים מוראן מצטרף לפרפקטו כיו"ר פעיל
חיים נוי 14/09/17 |  צפיות: 2460
המנהל הבכיר והמשקיע בטכנולוגיה ג'ים מוראן מצטרף לפרפקטו כיו"ר פעיל
האצת האימוץ של DevOps יוצרת הזדמנות שוק עצומה כשפרפקטו מתכוונת להגדיל את הרווחיות והצמיחה

תל אביב, 14 בספטמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

Perfecto, פרפקטו, פלטפורמת הבדיקה והניטור הרציפים המובילה למיטוב צנרות DevOps, הודיעה היום על מינויו של ג'ים מוראן כיו"ר פעיל של מועצת המנהלים שלה. בתפקיד במשרה מלאה החדש הזה שנוצר, מוראן יתמקד בסיוע לחברה להאיץ את הצמיחה הרווחית שלה בשווקים של DevOps ושל פיתוח ובקרת איכות של יישומים, ויעבוד באופן הדוק עם מועצת המנהלים וההנהלה הבכירה של פרפקטו כדי להגדיל את הובלת השוק של החברה ולנהל את אפשרויות הצמיחה האסטרטגית שלה.

מוראן מביא ניסיון רב עם הזנקי טכנולוגיה במגוון של שווקים כולל תוכנה כשירות וענן ארגוניים, קוד פתוח, תשלומים, מסחר סלולרי ותקשורת ותשתיות. בתפקידו האחרון היה מנהל כללי ב- North Bridge Venture & Growth Equity Partners וייעץ והשקיע בחברות בשלב הראשון וגם בחברות מוכוונות צמיחה, כולל ספקית הארנק הסלולרי Paydiant (שנרכשה על ידי פייפל) ופתרון האבטחה בנקודות קצה Confer Technologies (נרכש על ידי קרבון בלק).

"המרוץ לספק חוויה דיגיטלית הטובה מסוגה מעולם לא היה עז יותר", אמר לירון גיטיג, חבר במועצת המנהלים של פרפקטו ושותף במשקיעה FTV Capital. "האצת זמן המחזור של פרפקטו וההספקה המהירה יותר של שירותים דיגיטליים הופכים את הפתרונות שלה לקריטיים עבור ארגונים שמפתחים תוכנה. המומחיות והניהול של ג'ים עושים אותו למנהל המתאים שיעזור לנו לנצל את הזדמנות השוק הגדולה הזאת".

לפני שהצטרף ל-North Bridge, מוראן מילא תפקידי ניהול חשובים בהצלחתם של הזנקים רבים, ביניהם מנכ"ל Covergence Networks (נרכשה על ידי ACME Packet), סמנכ"ל תפעול של Virtusa (הונפקה), סמנכ"ל מחקר ומייסד שותף של אדוקס (נרכשה על ידי סיבל/ אורקל) וסגן נשיא בכיר למכירות ומנהל כללי ב-CheckFree Corporation (הונפקה).

"ג'ים מביא המון תובנות אסטרטגיות וניסיון אופרטיבי לפרפקטו בתקופה שבה אנו רואים צמיחה חזקה ורווחית בשוק עם הזדמנויות בלתי מוגבלות", אמר ערן יניב, מנכ"ל פרפקטו. "הוא יודע מה צריך כדי לשבש ולהגדיל כדי לנצח בשווקים גדולים ומיומן בפיתוח אסטרטגיות יציאה לשוק מנצחות כדי לעשות זאת. הרקורד שלו בלתי רגיל ואני מצפה לעבוד איתו כדי למקסם את הפוטנציאל העצום שיש לנו כאן".

"יש לפרפקטו הזדמנויות גדולות לפניה והיא ממוצבת טוב מאוד להרוויח עכשיו", אמר מוראן. "עסקים מבצעים את האסטרטגיות הדיגיטליות שלהם, וארגוני פיתוח וא"א התוכנה שלהם חייבים להאיץ את רמת החדשנות וזמן ההגעה לשוק שלהם כדי ליצור מעורבות עם הלקוחות בדרכים חדשות באמצעות האינטרנט, הסלולר והאינטרנט של הדברים. פרפקטו נמצאת בעמדה של הובלת שוק כדי לתמוך בפעילות הזאת על ידי מיטוב צינורות הספקת התוכנה והבטחת חוויות משתמש דיגיטליות ללא פגם".

אודות פרפקטו

פרפקטו היא פלטפורמה מבוססת ענן מובילה לבדיקת תוכנת אינטרנט, סלולר והאינטרנט של הדברים, שמעצימה עסקים גלובליים בכלים שאותם הם צריכים כדי לספק חוויות דיגיטליות טובות יותר למשתמשים שלהם. באמצעות פרפקטו, מפתחים ובודקים יכולים להפעיל בחינות רציפות לכל אורך מחזור ה-DevOps, תוך שימוש במעבדה הכי אמינה שמציעה דפדפנים, סמארטפונים ומכשירים אמיתיים ומשתמשת ברשתות, אתרים ותרחישים מהעולם האמיתי. עם יותר מ-3,000 לקוחות בכל הענפים החשובים, פרפקטו מאפשרת מחזורי שחרור מהירים יותר שקובעים את המהירות של החדשנות הדיגיטלית. למידע נוסף, בקרו באתר perfectomobile.com, הצטרפו לקהילה של פרפקטו, או תעקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @PerfectoMobile.

איש קשר:
 
טים וולש
בשם פרפקטו
617.512.1641
[email protected]
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI