דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מנקיינד מארגנת מחדש התחייבויות חוב לטווח הקרוב
מנקיינד מארגנת מחדש התחייבויות חוב לטווח הקרוב
חיים נוי 24/10/17 |  צפיות: 2429

מנקיינד מארגנת מחדש התחייבויות חוב לטווח הקרוב

יונפקו שטרי חליפין כפופים בכורה ניתנים להמרה 5.75% חדשים לפירעון ב-2021 ומניות רגילות במקום שטרי החליפין כפופים בכורה ניתנים להמרה הקיימים לפירעון ב-2018

שינוי רביעי בהסכם ההלוואה עם דירפילד ושינוי וניסוח מחדש של אג"ח דירפילד

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 23 באוקטובר 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה על ארגון מחדש של התחייבויות חוב מסוימות שלה שלא נפרעו.

  • החליפה  שטרות בכורה ניתנים להמרה בסכום של בערך27.7 מיליון דולר לפירעון באוגוסט 2018 בשטרות בכורה ניתנים להמרה בסכום שלבערך 23.7 מיליון דולר לפירעון באוקטובר 2021 ו-973,236מניות רגילות.
  • האריכהאת החלות של 10 מיליון דולר מההלוואה של דירפילד מ-31 באוקטובר 2017 ל-15בינואר 2018 ואיפשרה המרה של הקרן הזאת למניות רגילות.
  • איפשרההמרה של קרן מסוימת נוספת שלא נפרעה במסגרת ההלוואה של דירפילד למניותרגילות.

מייקל קסטניה, מנהל העסקים הראשי של חברת מנקיינד, אמר: "העסקאות האלה, יחד עם ההנפקה הישירה הרשומה מהזמן האחרון, צפויות לאפשר את ביצוע התוכנית העסקית שלנו לטווח הקרוב".

שטרי חליפין כפופים בכורה ניתנים להמרה 5.75% חדשים לפירעון ב-2021

מנקיינד התקשרה בהסכם החלפה עם המחזיקים בשטרי החליפין כפופים בכורה ניתנים להמרה 5.75% לפירעון ב-2018 שלה ("שטרות 2018"), לפיו החברה הסכימה להנפיק לאותם מחזיקים במקום כל שטרות 2018 שלא נפרעו (1) שטרי חליפין כפופים בכורה ניתנים להמרה 5.75% חדשים לפירעון ב-2021 ("שטרות 2021") בסכום קרן מיצרפי של $23,670,000 ו-(2) במצורף 973,236 מניות רגילות שלה, בערך נקוב של $0.01 למניה ("מניות ההחלפה").

שטרות 2021 יהיו ההתחייבויות המועדפות, הלא מובטחות, הכלליות של החברה, פרט לכך ששטרות 2021 יהיו כפופים בזכות התשלום לאג"ח שלא נפרעו שהונפקו בהתאם להסכם ההלוואה של החברה, מיום 1 ביולי 2013, כפי ששונה ("הסכם הלוואה") עם Deerfield Private Design Fund II, L.P. ו-Deerfield Private Design International II, L.P. (ביחד, "דירפילד"). שטרות 2021 יהיו בדרגה שווה בזכות התשלום עם החוב המועדף הלא מובטח האחר של החברה. שטרות 2021 יישאו ריבית בשיעור של 5.75% לשנה על סכום הקרן, שתשולם מדי חצי שנה בסוף התקופה במזומן, או לפי בחירת החברה אם תנאים מסוימים מתמלאים, במניות רגילות של החברה ("מניות הריבית"), ב-15 בפברואר וב-15 באוגוסט בכל שנה, החל מ-15 בפברואר 2018, כשהריבית מצטברת מה-15 באוגוסט 2017. שטרות 2021 יחולו ב-23 באוקטובר 2021.

שטרות 2021 יהיו ניתנים להמרה, לפי בחירת המחזיק, בכל עת בסוף יום העסקים או לפני סוף יום העסקים ביום העסקים שמייד לפני תאריך החלות הנקוב, למניות רגילות של החברה בשער המרה של 194.1748 מניות לסכום קרן של $1,000 של שטרות 2021, ששווה למחיר המרה של בערך $5.15 למניה. שער ההמרה יהיה כפוף להתאמה בנסיבות מקובלות מסוימות שיתוארו בשטר נאמנות שיסדיר את שטרות 2021 ("שטר הנאמנות").

החברה רשאית לבחור לפי בחירתה לגרום להמרת חובה של כל שטרות 2021 או של כל חלק מהם באופן מלא או חלקי בכל עת לפני סוף יום העסקים ביום העסקים שמייד לפני יום החלות, אם מחיר המכירה המדווח האחרון של המניה הרגילה שלה שווה או עולה על 120% ממחיר ההמרה שיהיה אז בתוקף במשך לפחות 10 ימי מסחר בכל תקופה של 20 ימי מסחר, שמסתיימת בתוך חמישה ימי עסקים לפני התאריך של ההודעה על המרת חובה.

שינוי רביעי בהסכם ההלוואה עם דירפילד

מנקיינד גם התקשרה בהסכם החלפה ושינוי רביעי להסכם ההלוואה, שלפיו קרן בסך 10.0 מיליון דולר שהייתה קודם לפירעון ב-31 באוקטובר 2017 במסגרת האג"ח בכורה ניתנות להמרה 9.75%  תידחה ל-15 בינואר 2018 ("התשלום של אוקטובר"), מותנה, בין היתר, בכך שמנקיינד תפקיד 10.0 מיליון דולר אצל נאמן, שכפופים להפחתה כאשר התשלום של אוקטובר יבוצע באמצעות המרות למניות.

ספציפית, הסכם ההלוואה שונה ונוסח מחדש כדי לקבוע שדירפילד רשאית להמיר קרן שצריך לפרוע מעת לעת למניות רגילות של מנקיינד עד לסכום כולל של 4,000,000 מניות. מחיר ההמרה יהיה הגבוה מבין (1) הממוצע של המחיר הממוצע המשוקלל לכמות למניה רגילה בתקופת שלושת ימי המסחר שמייד לפני התאריך של כל בחירה של דירפילד להמיר סכומי קרן ו-(2) $3.25 למניה, בכפוף להתאמה בנסיבות מסוימות שמתוארות באג"ח. כל המרה של קרן על ידי דירפילד לפי הסכם ההלוואה תשמש תחילה להפחתת התשלום של אוקטובר, ואחרי שהתשלום של אוקטובר בוצע, להפחתת תשלומי קרן אחרים שמגיעים לפי האג"ח.

אשת הקשר של החברה:

רוז אלינאיה

סגנית נשיא בכירה, קשרי משקיעים

818-661-5000

[email protected]

אודות חברת מנקיינד

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בפיתוח ומסחור של מוצרי ריפוי נשאפים עבור חולים עם מחלות כגון סוכרת ויתר לחץ דם ריאתי. מנקיינד ממסחרת כעת את Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, המוצר הראשון של החברה שאושר על ידי FDA האינסולין הנשאף עם פעולה מהירה בזמן הארוחה היחיד שזמין בארצות הברית בארצות הברית, שבה הוא זמין לפי מרשם בבתי מרקחת ברחבי הארץ. המטה של מנקיינד נמצא בווסטלייק וילג', קליפורניה, ויש לה מפעל ייצור חדיש בדנברי, קונטיקט. החברה גם מעסיקה אנשי מכירות בשטח ונציגים רפואיים ברחבי ארה"ב. למידע נוסף, בקרו באתר www.mannkindcorp.com.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי היכולת של מנקיינד ושל השותפה שלה למסחר באופן ישיר מוצרי תרופות. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של מנקיינד. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את היכולת לקבל אישורים רגולטוריים, היכולת לקבל תנאי מחירים משביעי רצון מהרגולטורים, וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של מנקיינד לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ומנקיינד לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI