דף הבית רפואה ובריאות רפואה מדרסים - כל מה שחשוב וצריך לדעת על מדרסים
מדרסים - כל מה שחשוב וצריך לדעת על מדרסים
ישראל דוסיו 08/11/17 |  צפיות: 2543

כף הרגל היא הבסיס של כל הגוף, זהו האיבר המתווך בין משטח הדריכה לבין שלד הגוף וכל בעיה באיבר זה משפיעה על יציבות הגוף, על כאבים בשלד, בגב, בברכיים, בצוואר ועוד. כאשר כף הרגל אינה בריאה ואינה יציבה , כל הגוף עלול לסבול.

מהי החשיבות של המדרסים בעידן המודרני?

בחיים המודרניים אנו צועדים או עומדים על משטחים שונים, על משטחי אספלט, על מדשאות, על משטחים קשים, על משטחים רכים ועוד. כאשר אנו נועלים נעליים שאינם מעניקים תמיכה מספקת לגוף, עלולים להיווצר עיוותים בכך הרגל, עומס על מערכת השלד, נזקים לסחוס לכאבים במקומות אסטרטגים כמו בגב, בצוואר, ברגליים ועוד. מדרסים איכותיים אשר מותאמים בהתאמה אישית לכל מטופל ימנעו בעיות ונזקים מצטברים, לגב, לשלד הגוף ולכפות הרגליים.

מדרסים ימנעו יבלות, שלפוחיות, עור קשה ופצעים בכף הרגל.המדרסים יסייעו לשיפור היציבה וימרבו את הנוחות של כף הרגל בתוך הנעל. בעזרת המדרסים נוכל לצעוד מרחקים ארוכים, לרוץ, לעסוק בפעילות גופנית בלי לחוש כאבים ובלי לגרום לבעיות גופניות. במצבים של מומים מולדים כמו למשל פלטפוס או במצב של בעיות במנח כף הרגל, מדרסים איכותיים יוכלו להקל על הבעיות, לסייע הרפוי שלהן ולעתים גם לתקן את מנח כף הרגל.

מדרסים משפרים את מחזור הדם בכף הרגל ומאפשרים לדם להגיע לכל חלק בכף הרגל, כולל החלק הקדמי שבו זרימת הדם חלשה יותר.מדרסים חיוניים למטופלים החולים במחלות שונות כמו למשל מחלת הסוכרת או בעיות בזרימת הדם.

המדרסים יסייעו לזרימה תקינה של הדם לכל החלקים בכף הרגל, ימנעו היווצרות של פצעים ובצבים של כף רגל פצועה הם ימנעו לחץ על הפצעים ויזרזו את החלמתם.

מספר מושגים מעולם המדרסים שחשוב להכיר

מדרסים אורתופדיים משלבים שתי מילים, מדרס ואורתופדיה. המילה מדרס לקוחה מהמילה דריסה שמשמעותה היא הצעדים שאנו עושים. המילה אורתופדיה קשורה למדע העוסק במבנה העצמות בגוך האדם. שילוב המילים מדרס ואורתופדיה הביא למונח מדרסים אורתופדיים שמשמעותם היא תיקון של בעיות בהליכה וביציבות הגוף הנגרמות כתוצאה מבעיות בשלד ובעצמות הגוף.

יש סוגים שונים של מדרסים, כל מדרס מיועד למטרות אחרות, למתן פתרון לבעיות שונות ועשוי מחומרים אחרים. מדרס ג'ל הוא מדרס שמטרתו היא לרכך את כף הרגל, להקל על כאבים ועל לחצים המופעלים על כף הרגל ולבלום זעזועים. מדרס סילקון הוא מדרס שנוע להקל על בעיות בכף הרגל כמו דורבן בעקב או להקלה על חולי סוכרת הסובלים מאי זרימת דם תקינה או מחוסר תחושה בכף הרגל.

מדרסי מדף הם מדרסים המיוצרים בפס ייצור וללא התאמה אישית למבנה הייחודי של כף כף רגל. מדרסי מדף עשויים למרב את הנוחות של הנעליים, אך אינם מסוגלים לתת מענה לבעיות ייחודיות.מדרסים ביומכניים הם מדרסים קשיחים המיוצרים בהתאמה אישית ונועדו למגוון בעיות כמו בעיות בעור, יבלות, קשת גבוהה ועוד.

דורבן בכף הרגל זוהי תופעה המאופיינת בבליטה קטנה הנמצאת בכף הרגל, בליטה מציקה ומכאיבה שמונעת איזון ויציבה. כדאי לדעת כי מדרסים מהווים פתרון מצוין לבעיית הדורבן.

איך תדעו אם אתם זקוקים למדרסים?

אם יש לכם בעיות מולדות בכף הרגל כמו למשל פלטפוס ועוד. אם הברכיים שלכם צמודות מדי ונוטות כלפי פנים ייתכן והם סובלות מחוסר איזון. מדרסיםמקצועיים עשויים לשפר את האיזון שהופר, ימנעו את הנטייה פנימה וימנעו הרגשה של אי נוחות. אם יש לכם בעיות בכפות הרגליים כמו דורבן בעקב, דלקות בכף הרגל, יבלות חוזרות ונשנות, עור קשה, פצעים ועוד מדרס טוב עשוי למנוע את הבעיות או לפחות להקל עליהן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ישראל דוסיו


 


מאמרים נוספים מאת ישראל דוסיו
 
מדרסים - כל מה שחשוב וצריך לדעת על מדרסים
08/11/17 | רפואה
המדרסים יסייעו לשיפור היציבה וימרבו את הנוחות של כף הרגל בתוך הנעל. בעזרת המדרסים נוכל לצעוד מרחקים ארוכים, לרוץ, לעסוק בפעילות גופנית בלי לחוש כאבים ובלי לגרום לבעיות גופניות.

what is israel tour guides
Israel is a country with a long fascinating history and a rich culture.

חוגגים יום הולדת? הזמינו להטוטן שיעשה לכם שמח :)
יום הולדת הוא יום מיוחד המציין את היום שבו נולד כל אחד מאתנו. כל אחד מעוניין לחגוג לילדו האהוב את היום הולדת החוויתי והמושלם ביותר, על מנת שהוא יזכור אותו כחוויה מדהימה לאורך זמן.

הרשת העולמית - האינטרנט
בשנים האחרונות האינטרנט נהיה הזירה המרכזית של הפעילות העולמית. אתרי האינטרנט השונים והשימוש בהם נהיה כל כך נפוץ, שלפעמים כאשר מישהו שואל אחר אם ביקר באתר שלו, הוא לא מתכוון לאתר הבניה. אלא לאתר האינטרנט...

הסכם חיים משותפים
הסכם חיים משותפים הינו כתב אשר מחייב שני אנשים המחיים יחדיו במשותף, ממש בדומה להסכמי ממון המקובלים בין אנשים נשואים.

בדיקת אולטרסאונד
הרפואה מתקדמת באופן מסחרר וכל הזמן אנו שומעים על מכשירים חדשים ופורצי דרך והידע והמידע הקיים הוא עצום וכל הזמן בתהליך גדילה. אחד הרעיונות החדשים אשר מתפתחים בשנים האחרונות זו האפשרות לבצע בדיקות בבית, אחת מהבדיקות האלה היא בדיקת אולטרסאונד.

זכויות חיילים
לא מעט אנשים נתקלים בכוחות הביטחון, בכיוון הלא נכון. די בכך שאדם הלך ברחוב ולידו פרצה קטטה, ראה תאונת דרכים וברח, נגע בחפץ בהיסח הדעת ולאחר מכן עלה כחשוד בפרשיה פלילית והמקרים עוד רבים.

אטרקציות לבר מצווה
אלחנן בר - אטרקציות לבר מצווה ולאירועים

הפקת בר מצווה על ידי חברה מקצועית
הפקת אירוע בר מצווה משמח ומרגש בכותל

מחפשים מומחה לשיקום הפה? – מצאתם!
שיקום הפה במומחיות ובמקצועיות - איך ואיפה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI