דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מיימקאסט מפרסמת את התוצאות ברבעון השני של שנת הכספים 2018
מיימקאסט מפרסמת את התוצאות ברבעון השני של שנת הכספים 2018
חיים נוי 10/11/17 |  צפיות: 2449

מיימקאסט מפרסמת את התוצאות ברבעון השני של שנת הכספים 2018

  • סך ההכנסות של 63.1 מיליון דולר גדלו ב-42% לעומת השנההקודמת על בסיס GAAPוב-41% במטבע קבוע
  • נוספו 900 לקוחות חדשים. סך הלקוחות 28,200 בכל העולם
  • שיעור שימור הכנסות של 111%
  • אחוז רווח גולמי של 74%
  • רווח למניה GAAP של $(0.02) למניה בסיסית ומדוללת, רווח non-GAAP של $0.00 למניה בסיסית ומדוללת

ווטרטון, מסצ'וסטס, 8 בנובמבר 2017 (GLOBE NEWSWIRE):

מיימקאסט, Mimecast Limited (NASDAQ:MIME), חברת אבטחת דואל ונתונים מובילה, פרסמה היום תוצאות כספיות של הרבעון השני שהסתיים ב-30 בספטמבר 2017.

"ברבעון השני הרחבנו את הארגון לגרמניה כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו באזור באמצעות אנשי תמיכה ותושבות נתונים מקומיים", אמר פיטר באוור, מנכ"ל מיימקאסט.

סמנכ"ל הכספים של מיימקאסט פיטר קמפבל אמר: "פעם נוספת רשמנו תוצאות בשורה העליונה ובשורה התחתונה שעלו על הצפי שלנו. ביצענו היטב את המודל העסקי שלנו תוך איזון בין צמיחה ורווחיות".

דגשים כספיים ברבעון השני של שנת הכספים 2018:

  • הכנסות: ההכנסות GAAP ברבעון השני של 2018 היו 63.1 מיליון דולר, גידול של 42%לעומת הכנסות GAAPשל 44.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2017. ההכנסות על בסיס מטבע קבוע גדלוב-41% לעומת הרבעון השני של 2017.
  • לקוחות: הוספנו 900לקוחות חדשים נטו ברבעון השני של 2018. אנחנו משרתים עכשיו יותר מ-28,200ארגונים בכל העולם.
  • שיעור שימור הכנסות: שיעורשימור ההכנסות היה 111% ברבעון השני של 2018, כמו ברבעון הקודם וברבעון השנישל 2017.
  • אחוז רווח גולמי: אחוזהרווח הגולמי היה 74% ברבעון השני של 2018, עלייה לעומת 72% ברבעון השני של2017.
  • הפסד נקי GAAP: ההפסד הנקי GAAP היה 1.3 מיליון דולר, או $(0.02)למניה בסיסית ומדוללת, על בסיס 57.0 מיליון מניותממוצעות משוקללות מונפקות.
  • EBITDA מתואם: ה-EBITDA המתואם היה 6.7 מיליון דולר, שמייצג שולי EBITDA מתואם של 11%, עלייה לעומת 6% ברבעון השני של 2017.
  • הכנסה נקייה non-GAAP: ההכנסה נקייה non-GAAP הייתה 0.1 מיליון דולר, או $0.00למניה, על בסיס 60.9 מיליון מניות מדוללות מונפקות.
  • תזרים מזומנים חופשי ומזומנים: מיימקאסט הפיקה תזרים מזומנים חופשי של 1.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2018.מזומנים והשקעות נכון ל-30 בספטמבר 2017 היו 123.1 מיליון דולר.

ההתאמה של המדדים הפיננסיים non-GAAP שניתנים בהודעה לעיתונות זאת למדדים הפיננסיים GAAP המקבילים באופן הישיר ביותר שלהם ניתנת בטבלאות הכספיות שכלולות בסוף הודעה לעיתונות זאת. גם הסבר של המדדים האלה ואיך הם מחושבים כלולים להלן תחת הכותרת "מדדים פיננסיים non-GAAP".

דגשים עסקיים ברבעון השני של 2018

  • מיימקאסטהשיקה את פתרון הארכיון הרב תכליתי המוביל בשוק. הארכיוןבענן של מיימקאסט מספק שירות בענן הכל באחד שמשלב: מאגר נתונים מאובטח, שחזורנתונים מובנה, ניהול אחסון, גילוי אלקטרוני ויכולות ציות. הלקוחות יכוליםלגשת לארכיון הדואל שלהם בכל מקום, בכל זמן ובאמצעות כל מכשיר במהירות שיא
  • מיימקאסט הוכרזה כמובילה, עם היכולת הרבה ביותר לבצע בריבוע הקסם של גרטנר 2017 בשמירה בארכיון של מידע ארגוני.
  • מיימקאסט הודיעה על הרחבת הפעילות לגרמניה ב-2018 עם מכירות, תמיכה ושני מרכזי נתונים מקומיים. מייקל הואר יעמוד בראש הצוות הגרמני של מיימקאסט מהמטה של המדינה במינכן. משאבים נוספים שנמצאים בדיסלדורף ופרנקפורט מוסיפים תמיכה לאזור.
  • מיימקאסט שמחה להודיע שג'רי אליוט הצטרפה למועצת המנהלים שלנו. היא ידועה כמומחית ביציאה לשוק ארגונית בחברות טכנולוגיה לאור ההיסטוריה שלה כמנהלת במשך שלושים שנה בג'וניפר, מיקרוסופט ו-IBM. ג'רי היא המייסדת של Broadrooms.com, אתר שמתמקד במנהלות שמכהנות או רוצות לכהן במועצות מנהלים של תאגידים. בנוסף למיימקאסט, ג'רי משמשת כיום כדירקטורית עצמאית במועצות המנהלים של: ווירפול, מרוול טכנולוגיות ואימפרבה.
  • מיימקאסט השיגה את האישור לאמות המידה SOC 2 Type II. ההשלמה בהצלחה של האישור הוולונטרי הזה מראה את המחויבות המתמשכת של מיימקאסט לשמירה על אמצעי בקרה תפעולית מחמירים ויעילים באבטחה ובזמינות של הנתונים של לקוחותיה שמאוחסנים באמצעים של מיימקאסט.
  • המכירות של Targeted Threat Protection גדלו ברבעון השני. יותר מ-13,300 לקוחות משתמשים עכשיו בשירות.

תחזית עסקית

מיימקאסט מוסרת צפי לרבעון השלישי ולשנת הכספים 2018.

צפי לרבעון השלישי של 2018:

ברבעון השלישי של 2018, הגידול בהכנסות במטבע קבוע צפוי להיות בתחום 31% עד 32% וההכנסות צפויות להיות בתחום 64.3 מיליון דולר עד 65.0 מיליון דולר. הצפי שלנו מתבסס על שערי חליפין של ה-31 באוקטובר 2017 וכולל השפעה חיובית של 1.3 מיליון דולר שקשורה להיחלשות הדולר האמריקני בהשוואה לשנה הקודמת. ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי צפוי להיות בתחום 5.8 מיליון דולר עד 6.8 מיליון דולר.

צפי לשנה המלאה 2018:

בשנה המלאה 2018 ההכנסות צפויות להיות בתחום 251.8 מיליון דולר עד 254.5 מיליון דולר או גידול של 34% עד 36% במטבע קבוע. תנודות בשערי החליפין של מט"ח משפיעות לחיוב על הצפי הזה ב-1.4 מיליון דולר להערכתנו בגלל היחלשות הדולר האמריקני בהשוואה לליש"ט. יחסית לצפי השנתי הקודם שמסרנו באוגוסט, ההשפעה השלילית של תנודות בשערי החליפין של מט"ח היא 1.5 מיליון דולר להערכתנו. שיעור הגידול הצפוי שלנו מביא בחשבון את סוף החיים של McAfee שגרם לליניאריות גבוהה של המכירות ברבעון השלישי ובמחצית השנייה של השנה שעברה שגרמה להשוואות קשות במחצית השנייה של השנה הזאת. ה-EBITDA המתואם צפוי להיות בתחום 21.9 מיליון דולר עד 23.9 מיליון דולר.

הכנסה (הפסד) נקיים GAAP הוא מדד GAAP המקביל ביותר ל-EBITDA מתואם. EBITDA מתואם שונה מהכנסה (הפסד) נקיים GAAP בכך שהוא לא מכליל פחת והפחתות, הוצאה על שכר מבוסס מניות, הכנסה מריבית והוצאה על ריבית, הפרשה למיסי הכנסה (רווח ממיסי הכנסה) והכנסה (הוצאה) של שערי מט"ח. מיימקאסט לא יכולה לחזות בוודאות סבירה את התוצאה הסופית של דברים לא מוכללים אלה ללא מאמץ בלתי סביר. לכן מיימקאסט לא מסרה צפי להכנסה (הפסד) נקיים GAAP או התאמה של צפי צופה לעתיד של ה-EBITDA המתואם להכנסה (הפסד) נקיים GAAP.

שיחת ועידה ומידע על שידור אינטרנט

מיימקאסט תארח שיחת ועידה כדי לדון בתוצאות הכספיות האלה עבור משקיעים ואנליסטים בשעה 16:30 שעון החוף המזרחי (UTC-05:00) ב-8 בנובמבר 2017. כדי לגשת לשיחת הוועידה, חייגו (844) 815-2878 בארה"ב וקנדה ו-(615) 800-6885 ממדינות אחרות והזינו מספר זיהוי ועידה 1077906. השיחה גם תועבר בשידור אינטרנט חי בחלק קשרי המשקיעים באתר החברה http://investors.mimecast.com. השמעת אודיו חוזרת של השיחה תהיה זמינה שעתיים אחרי סיום השיחה החיה על ידי חיוג (855) 859-2056 בארה"ב וקנדה או (404) 537-3406 ממדינות אחרות והזנת מספר זיהוי סיסמה 1077906. בנוסף, ארכיון של שידור האינטרנט יהיה זמין בחלק קשרי המשקיעים באתר החברה http://investors.mimecast.com.

אודות Mimecast Limited

מיימקאסט, Mimecast Limited (NASDAQ:MIME) הופכת את הדואל והנתונים העסקיים לבטוחים יותר עבור יותר מ-28,200 לקוחות ומיליוני עובדים בכל העולם. שירותי האבטחה, שמירה בארכיון והמשכיות מבוססי הענן מהדור הבא של החברה שהוקמה ב-2003 מגינים על דואל ומספקים ניהול סיכוני דואל מקיף בשירות מנויים אחד משולב במלואו. מיימקאסט מפחיתה את הסיכונים והמורכבות בדואל ואת עלות הניהול של המערך של פתרונות נקודתיים שבהם השתמשו באופן מסורתי כדי להגן על הדואל והנתונים שלו. עבור לקוחות שעברו לשירותי ענן כמו Microsoft® Office 365TM, מיימקאסט מפחיתה את החשיפה לספק יחיד על ידי חיזוק כיסוי האבטחה, מלחמה בזמן השבתה ושיפור השמירה בארכיון.

מיימקאסט והלוגו של מיימקאסט הם סימני מסחר רשומים של מיימקאסט. כל הסימנים והלוגואים האחרים של צדדים שלישיים הכלולים בהודעה לעיתונות זאת הם הרכוש של בעליהם, בהתאמה.

משאבי המדיה החברתית של מיימקאסט

-         לינקדאין:  Mimecast

-         פייסבוק:  Mimecast

-         טוויטר:  @Mimecast

-         בלוג: Challenging Complexity

אשת קשר לעיתונות
Alison Raymond Walsh
[email protected]
617-393-7126

איש קשר למשקיעים
Robert Sanders
[email protected]
617-393-7074

Safe Harbor for Forward-Looking Statements

Statements in this press release regarding management's future expectations, beliefs, intentions, goals, strategies, plans or prospects, including, without limitation, the statements relating to Mimecast's office in Germany, and Mimecast's future financial performance on both a GAAP and non-GAAP basis under the heading "Business Outlook" above, may constitute forward-looking statements within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and other federal securities laws. All statements, other than statements of historical fact, are statements that could be deemed forward-looking statements, including statements containing the words "predicts," "plan," "expects," "anticipates," "believes," "goal," "target," "estimate," "potential," "may," "might," "could," "see," "seek," "forecast," and similar words. Mimecast intends all such forward-looking statements to be covered by the safe harbor provisions for forward-looking statements contained in Section 21E of the Exchange Act and the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Such forward-looking statements involve known and unknown risks, uncertainties and other factors including those risks, uncertainties and factors detailed in Mimecast's filings with the Securities and Exchange Commission. As a result of such risks, uncertainties and factors, Mimecast's actual results may differ materially from any future results, performance or achievements discussed in or implied by the forward-looking statements contained herein. Mimecast is providing the information in this press release as of this date and assumes no obligations to update the information included in this press release or revise any forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise.

Non-GAAP Financial Measures

We have provided in this release financial information that has not been prepared in accordance with GAAP. We use these non-GAAP financial measures internally in analyzing our financial results and believe they are useful to investors, as a supplement to GAAP measures, in evaluating our ongoing operational performance. We believe that the use of these non-GAAP financial measures provides an additional tool for investors to use in evaluating ongoing operating results and trends and in comparing our financial results with other companies in our industry, many of which present similar non-GAAP financial measures to investors.

Non-GAAP financial measures should not be considered in isolation from, or as a substitute for, financial information prepared in accordance with GAAP. Investors are encouraged to review the reconciliation of these non-GAAP financial measures to their most directly comparable GAAP financial measures provided in the financial statement tables included below in this press release.

Revenue Constant Currency Growth Rate. We believe revenue constant currency growth rate is a key indicator of our operating results. We calculate revenue constant currency growth rate by translating revenue from entities reporting in foreign currencies into U.S. dollars using the comparable foreign currency exchange rates from the prior fiscal period. To determine projected revenue growth rates on a constant currency basis for the third quarter and full year 2018, expected revenue from entities reporting in foreign currencies will be translated into U.S. dollars using the comparable prior year period's monthly average foreign currency exchange rates.

Adjusted EBITDA and Adjusted EBITDA margin. We believe that Adjusted EBITDA and Adjusted EBITDA margin are key indicators of our operating results. We define Adjusted EBITDA as net (loss) income, adjusted to exclude: depreciation and amortization, share-based compensation expense, interest income and interest expense, the provision for (benefit from) income taxes and foreign exchange (expense) income predominantly related to the elimination of intercompany balances. We define Adjusted EBITDA margin as Adjusted EBITDA over revenue in the period.

Non-GAAP net income. We define non-GAAP net income as net (loss) income less share-based compensation expense and the related income tax effects of excluding share-based compensation expense. We consider this non-GAAP financial measure to be a useful metric for management and investors because it excludes the effect of share-based compensation expense and related income tax effects so that our management and investors can compare our recurring core business net results over multiple periods. There are a number of limitations related to the use of non-GAAP net income versus net (loss) income calculated in accordance with GAAP. For example, as noted above, non-GAAP net income excludes share-based compensation expense and related income tax effects. In addition, the components of the costs that we exclude in our calculation of non-GAAP net income may differ from the components that our peer companies exclude when they report their non-GAAP results of operations. Management compensates for these limitations by providing specific information regarding the GAAP amounts excluded from non-GAAP net income and evaluating non-GAAP net income together with net (loss) income calculated in accordance with GAAP.

Free cash flow. We define free cash flow as net cash provided by operating activities minus capital expenditures. We consider free cash flow to be a liquidity measure that provides useful information to management and investors about the amount of cash generated by the business that, after the acquisition of property and equipment, can be used for strategic opportunities, including investing in our business, and strengthening the balance sheet. Analysis of free cash flow facilitates management's comparisons of our operating results to competitors' operating results. A limitation of using free cash flow versus the GAAP measure of net cash provided by operating activities as a means for evaluating our company is that free cash flow does not represent the total increase or decrease in the cash balance from operations for the period because it excludes cash used for capital expenditures during the period. Management compensates for this limitation by providing information about our capital expenditures on the face of the cash flow statement and in the liquidity and capital resources discussion included in our annual and quarterly reports filed with the Securities and Exchange Commission.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI