דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין
Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין
חיים נוי 19/11/17 |  צפיות: 2571
Madison Realty Capital מספקת מימון בנייה של 64.0 מיליון דולר לפרויקט 200 Kent Avenue בוויליאמסבורג, ברוקלין

מפתח מקומי מנוסה משתמש ב-MRC להלוואת בנייה לפרויקט שימוש מעורב שמעוגן במוצרי מכולת ונמצא באתר של בלוק שלם באחת השכונות הכי מלהיבות של ניו יורק

ניו יורק, 17 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

מדיסון ריאליטי קפיטל Madison Realty Capital (MRC) הודיעה על הסגירה של הלוואת בנייה של 64.0 מיליון דולר ל-200 Kent Avenue, פרויקט שימוש מעורב בשטח של 117,326 רגל רבוע שנמצא בוויליאמסבורג, ברוקלין. העוגן של חלק הקמעונאות של הנכס, שיכלול חזית של יותר מ-600 רגל, יהיה רשת מוצרי מכולת כלל ארצית פופולרית. בסך הכל הפרויקט יציע 50,101 רגל רבוע של שטחי מסחר, 22,055  רגל רבוע של שטחי משרדים ומסעדות ו-45,170 רגל רבוע של חניה.

"אנחנו ממשיכים לבסס את MRC כמקור "הכל במקום אחד" למימון נדלן חולף, כולל פרויקטים מהיסוד כמו 200 Kent Avenue", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "במקרה הזה, אנחנו עובדים עם לווה חוזר של MRC שמבין את היכולת שלנו לבצע ביעילות, לאור ההיכרות המעודכנת של החברה שלנו את תנאי השוק המקומי והגישה הלא ביורוקרטית לבחינת השקעות. זה גורם סיפוק לספק את מה שהלווה צריך כדי לקדם את הפרויקט הזה במהירות".

הנכס נמצא באתר ריק בשטח של 22,585 רגל רבוע שקיבל אישור ממחלקת הבניינים לפיתוח פרויקט של שש קומות לשימוש מעורב. 200 Kent Avenue נהנה מאתר מובחר בוויליאמסבורג, במרחק של בלוקים מאתרים חשובים אחרים בשכונה כולל פרויקט Domino Sugar ו-Bushwick Inlet Park. עם חנויות ושטחי חניה מתחת, הקומות העליונות של 200 Kent Avenue יוקדשו לשטחי מסעדות ומשרדים שיציעו נופים מרהיבי עין של מנהטן. יש שפע של תחבורה באזור המיידי, עם רכבות J, M, Z, G ו-L בקרבת מקום.

ל-MRC יש ניסיון רב בשכונת וויליאמסבורג של ברוקלין, בעבר הלוותה לנכסים באיכות מוסדית כגון The William Vale Hotel, 25 Kent Avenue, 163 North 6th Street, 180 North 7th Street ו-646 Lorimer Street.

אודות Madison Realty Capital (MRC)

MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 7.0 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.

אנשי קשר

שאלות מהמדיה:

Great Ink Communications:
Tom Nolan, 212-741-2977
[email protected]
או
Eric Waters, 212-741-2977
[email protected]

מקור: Madison Realty Capital

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171117005588/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI