דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מלם תים סיימה פרוייקט ראשון מסוגו של הטמעת פתרון ה-ERP החדשני SAP S/4HANA בחברת Quark Pharmaceuticals - QBI
מלם תים סיימה פרוייקט ראשון מסוגו של הטמעת פתרון ה-ERP החדשני SAP S/4HANA בחברת Quark Pharmaceuticals - QBI
אורית בלום 21/11/17 |  צפיות: 2881

הפרוייקט כולל פתרון לניהול פיננסי, לוגיסטי, ניהול מסמכים מבוסס Open Text ואירוח תשתיות במודל ענן, כחבילה מובנית חדשה ביישום קצר מועד

חברת מלם תים השלימה פרוייקט ראשון מסוגו ליישום פתרון ה-ERP החדשני S/4HANA SAP בגרסה 1610 העדכנית ביותר, בסניף הישראלי של חברת Quark Pharmaceuticals - QBI, הנלחמת במחלות שונות ונחשבת למובילה בפיתוח תרופות מבוססות ,RNAi בעזרת מנגנון גנטי שמשתיק או מעכב ביטוי של גנים ספציפיים בתא, שהם בין גורמי המחלה.

הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר תוך שישה חודשים בלבד ובעלות מוערכת של מעל מיליון שקלים. הטמעת SAP S/4HANA נעשתה בעזרת חבילה מובנית חדשה שהשיקה לאחרונה מלם תים, ליישום מהיר ואיכותי. בפרויקט ייושמו המודולים: פיננסי, לוגיסטי (מלא ורכש) וניהול פרוייקטים, זאת בנוסף לפתרון ניהול מסמכים של Open Text ואירוח תשתיות במודל ענן. הפתרון ישמש את מחלקות הכספים והרכש וכן קבוצות מחקר ופיתוח בחברה.

SAP S/4HANA הוא הדור הבא של פתרונות ה-ERP, המאפשר ניהול ארגונים בצורה פשוטה וחדשנית יותר, תוך שילוב טכנולוגיית ממשק משתמש חדשנית - SAP Fiori ומתן אנאליטיקה מתקדמת בזמן אמת. השימוש במערכת מאופיין בחיסכון בעלויות, בזמנים ובמשאבים.

כחלק מחבילת SAP S/4HANA שולב בפרויקט פתרון שלOpenText , המערכת המתקדמת בעולם לניהול ידע ומסמכים, אשר הינה המערכת היחידה המשולבת באופן אינטגראלי באובייקטים ותהליכי העבודה ב-SAP. 
 

תומר נתן, CFO ב-Quark Pharmaceuticals מציין כי "כחלק מהמהפכה הדיגיטלית בארגון, תספק SAP S/4HANA פתרון שלם וחוצה מחלקות בחברה, אשר מהווה אבן ייסוד מרכזית בתוכניות הצמיחה והפיתוח של QBI – Quark Pharmacuticals. הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו. יישום המערכת יאפשר למנהלי החברה שליטה בתכנון תקציב גלובלי, ניהול רכש מרכזי, שליטה בתקצוב פרוייקטי מו"פ ועוד".

לדברי עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים במלם תים: "מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בזכות החבילה החדשה שהשקנו, הכוללת את SAP S/4HANA, OpenText ותשתיות בענן, המציעה חוויה דיגיטלית חדשה, המאופיינת באג'יליות, קלות ויישום קצר ומהיר ומתאימה גם לחברות מסדר גודל קטן יותר, בזכות עלות נמוכה ביחס לפרוייקטים מסוג זה. החבילה של מלם תים מעניקה ערך עסקי משמעותי והחזר מהיר של ההשקעה, תוך הנחת תשתיתSAP S/4HANAאשר מאפשרת גידול עתידי של הארגון. כל המערכת מבוססת על ממשק המשתמש החדשני - Fiori , המעניק חוויה דיגיטאלית למשתמשי הארגון ומאפשר להנהלה לראות בכל רגע, בצורה גרפית, נתונים עדכניים על מצב החברה. תשתיות המערכת מתארחות ב-DATA CENTER של מלם תים, העומד בתקני אבטחת המידע המחמירים המחייבים את QBI. אירוח התשתיות במודל ענן, מאפשר ל- QBI להתמקד בפעילות העסקית.

לפי רמי מנחם, ראש תחום SME ו- OEM בחברת SAP ישראל: "הייחודיות של הפרויקט הזה, מעבר ליישומו בזמן קצר בזכות שיתוף פעולה יעיל בין SAP, מלם תים ו-QBI, הוא הורדת תקרת העלות. אנו שמחים על היכולת שלנו לתרום לארגונים רבים בהתייעלות העסקית שלהם ובצמיחתם הכלכלית, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפעילות מצילה חיים שמובילה QBI".

אודות מלם תים:

מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.malamteam.com

אודות SAP :

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.

SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

אודות Quark Pharmaceuticals :

Quark Pharmaceuticals, Inc הינה חברת ביו-פארמה בשלבים הקלינייים מתקדמים העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות, המבוססות על RNA interference (RNAi) (השתקה סלקטיבית של גנים ספציפיים), באמצעות ייצור של מולקולות siRNA סינטטיות. לחברה פלטפרומה לפיתוח תרופות, החל משלב גילוי ואיתור מטרות תראפיוטיות ועד לשלב הפיתוח הקליני של התרופה. לחברה מספר מוצרים , QPI-1002 לטיפול בעיכוב בתפקוד השתל (Delayed Graft Function - DGF) בעקבות השתלת כליה אשר נמצא בשלב 3 של המחקר הקליני , QPI -1007 עבור עיוורון כתוצאה מחסימה של זרימת דם לעצב האופטי (NAION – Non Arteritic Ischemic Optic Neuropathy), נמצא בשלב 3 של המחקר הקליני. לחברה עתודה רחבה של מוצרים קליניים ומוצרים פרה-קליניים בטכנולוגיית siRNA שפותחה על ידי החברה. בחודש יולי השנה, Quark השלימה בהצלחה מחקר קליני שלב 2 לבחון את היעילות של QPI-1002 במניעת כשל כליתי חריף (Acute Kidney Injury -AKI). ל- Novartis יש אפשרות לרשיון מוצר זה.

QUARK ממוקמת  קליפורניה וחברת הבת QBI ENTERPRISES LTD המפעילה את מתקני המחקר בנס-ציונה, ישראל. לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת: www.quarkpharma.com.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI