דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר הגרסה החדשה של Red Hat OpenShift Container Platform מצרפת יחד תשתיות ושירותים ברחבי סביבות ענן היברידי
הגרסה החדשה של Red Hat OpenShift Container Platform מצרפת יחד תשתיות ושירותים ברחבי סביבות ענן היברידי
אורית בלום 26/11/17 |  צפיות: 2739

פלטפורמת Kubernetes ארגונית מאפשרת יצירת יישומים משירותים שונים ברחבי עננים הטרוגניים, מקלה על אתגרים מנהליים ומקדמת חדשנות

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה את Red Hat OpenShift Container Platform 3.7, הגרסה העדכנית של פלטפורמת יישומי קונטיינר Kubernetes של רד האט ברמה ארגונית. כאשר מורכבות ואי-תאימות בין עננים גוברים, Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 מסייעת לארגוני IT לבנות ולנהל יישומים המשתמשים בשירותים החל מהדטה סנטר עד הענן הציבורי. המהדורה החדשה של פלטפורמת Kubernetes המקיפה ביותר בתעשייה, עוזרת לבנות ולפתח  יישומים מודרניים על ידי שילוב יחד של שירותים  מהענן הציבורי ושירותים ומשאבים מהדטה סנטר הפרטי, ביישומים מבוססי OpenShift שמספקים יסוד קונסיסטנטי עבור קידום ההתפתחות העסקית של הארגון.

יישומים ארגוניים המפותחים עבור הענן (Cloud-native) יכולים לצרוך שירותים מאתרים מרובים, כולל מהדטה סנטר וממספר עננים ציבוריים. לפי Research 451, למעלה מ- 60% מהארגונים המטמיעים אסטרטגיות ענן משתמשים לפחות בשתי סביבות ענן שונות – עננים פרטיים באתרי הלקוחות, ענן פרטי שאינו באתר הלקוח, ומספר עננים ציבוריים.

יישומים מודרניים שנבנים עבור טרנספורמציה דיגיטלית, מסתמכים יותר ויותר על מערך של שירותים ו- Microservices, מה שהופך את הקונסיסטנטיות בין ספקי הענן לאתגר משמעותי. Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 מסייעת ונותנת מענה לסוגיה זו, כשהיא מביאה את מפתחי התוכנה  ואנשי תפעול ה- IT לעבוד על פלטפורמה אחת. זאת כדי לבנות, להטמיע, להריץ ולנהל יישומים באופן קונסיסטנטי בסביבות ענן היברידי.

עבודה משותפת זו מעל פלטפורמה סטנדרטית מסייעת לארגונים להשיג ערך גדול יותר מהטמעה של יישומים מודרניים ומסורתיים, תוך סבבי פיתוח קצרים ומהירים יותר ועלויות תפעול נמוכות יותר. הפלטפורמה בנויה על חדשנות הקוד הפתוח וסטנדרטים  כולל Red Hat Enterprise Linux ו- Kubernetes, וחברות מכל הגדלים ברחבי העולם מסתמכות עליה.

להפיח חיים ביישומי ענן היברידי

עם התלות של היישומים המודרניים  בשירותים ומשאבים מהדטה סנטר הפרטי  ושירותים ומשאבים מהענן הציבורי, היכולת לחבר יחד חתיכות אלה באופן קונסיסטנטי עשויה להיות קריטית עבור אספקת חדשנות עסקית.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 עוזרת לענות לצורך זה עם ה- OpensShift Service Catalog – יכולת יייחודית שמאפשרת לארגוני IT לקשר כל יישום שרץ על פלטפורמת OpenShift למגוון רחב של שירותים, ללא חשיבות היכן שירות זה רץ.

הקטלוג שמשתמש בסטנדרט Open service Broker API, מסייע למשתמשים לחפש, להקצות ולצרף יחד שירותי יישומים אל יישומיOpenShift , תוך אספקת דרך מאובטחת וסטנדרטית יותר שמאפשרת למנהלי המערכת לספק שירותים חדשים למשתמשי קצה. דבר זה חוסך מצוותי הפיתוח את הצורך להבין לעומק איך לצרוך ולבנות שירותים, ושם דגש רב יותר על בניית יישומים כדי לספק ערך עסקי, במקום לבנות את השירותים עצמם.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 תסופק עם OpenShift Template Broker, אשר הופך כל תבנית OpenShift לשירות שניתן לצריכה ושימוש ע"י מפתחי יישומים המשתמשים ב- OpenShift.

OpenShift Template הן רשימות אובייקטים של OpenShift, שניתן לצרוך  אותן בעזרת שימוש בפרמטרים ספציפיים, מה שמקל על ארגוני IT להטמיע יישומים מורכבים המיועדים לשימוש חוזר הבנויים מ- Microservices.

כמו כן נכלל במהדורה החדשה OpenShift Ansible Broker עבור הקצאת וניהול שירותים דרך ה- OpenShift Service Catalog, על ידי שימוש ב- Ansible להגדרת שירותי OpenShift. ה- Ansible Broker מאפשר למשתמשים להקצות שירותים מורכבים בתוך ומחוץ לפלטפורמת OpenShift, ועוזר לפשט ולמכן תהליכי עבודה מורכבים בהם מעורבים שירותים ויישומים שונים ברחבי משאבים באתר הלקוח ומבוססי-ענן.

התמיכה בקטלוג השירותים ב- OpenShift Container Platform מתבססת על המערך החזק  של טכנולוגיות הענן ההיברידי  של רד האט, הכולל את Red Hat OpenShift Application Runtimes ו- Red Hat Container-Native Storage 3.6.

אינטגרציית Amazon Web Services (AWS)

בעקבות ההכרזה ב- Red Hat Summit 2017 מאפשרת עתה רד האט גישה אל שירותי AWS ישירות מתוך Red Hat OpenShift Container Platform. אינטגרציה זו מקלה על משתמשי AWS בביצוע תצורה ופריסה של שירותים אלה מ- OpenShift, ויכולה לספק נתיב יחיד של תמיכה ברמה ארגונית עבור צרכי לקוחות.

עם ההשקה כוללים שירותי AWS הנגישים מ- Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 את:

Amazon Simple Queue Service (SQS)

Amazon Relational Database Services (RDS)

Amazon Athena

AWS Route 53

Amazon Simple Storage Services (S3)

Amazon Simple Notification Service (SNS)

Amazon ElastiCache

Amazon Redshift Simple Email Service (SES)

Amazon DynamoDB

Amazon Elastic MapReduce (EMR)

תכונות נוספות

מעבר לאפשרות של יכולות יישומי ענן היברידי ואינטגרציית שירותי AWS, מוסיפה Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 תכונות ויכולות נוספות כדי לעזור לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר את אבטחת הפלטפורמה. תכונות אלה כוללות:

Network policy – עתה כגרסה נתמכת של צפייה מוקדמת בטכנולוגיה, המאפשרת למנהלי פרויקטים ליישם חוקי רשת ומדיניות לתעבורה נכנסת עבור Pods ספציפיים של OpenShift.

Prometheus (צפייה טכנית מוקדמת) – לניטור והתראות ב- Red Hat OpenShift Container Platform 3.7, מתבססת על פתרון הניטור הפופולרי (ופרויקט CNCF) ישירות לתוך פלטפורמת OpenShift.

אשאש בדאני, סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift ברד האט, אמר: "יישומים מודרניים שנוצרו עבור הענן אינם מערכים מונוליטיים עם צרכים ומשאבים ברורים ומוגדרים. על מנת שיוכלו לאמץ ביתר יעילות יישומים מודרניים, ארגוני ITצריכים לדמיין לעצמם מחדש כיצד המפתחים שלהם מוצאים, מקצים וצורכים שירותים ומשאבים קריטיים ברחבי הענן ההיברידי.Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 עונה בדיוק לצרכים אלה, על ידי אספקת גישה היברידית לשירותים דרך קטלוג השירותים שלה שמאפשר למפתחים למצוא ולשלב בקלות רבה יותר שירותים עבור יישומיהם העסקיים הקריטיים – ואין זה משנה היכן שירותים אלה קיימים, ולהוסיף אינטגרציה הדוקה עםAWSשהינו אחד העננים הציבוריים הפופולריים ביותר בעולם, כדי לייעל עוד יותר פיתוח ופריסה המיועדים מראש עבור הענן".

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI