דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קלרוטי זוכה באתגר גילוי ה-ICS ב-S4
קלרוטי זוכה באתגר גילוי ה-ICS ב-S4
חיים נוי 24/01/18 |  צפיות: 2691
קלרוטי זוכה באתגר גילוי ה-ICS ב-S4 המוצר לקח את המקום הראשון בשני השלבים - גילוי נכסים וגילוי איומים

ניו יורק, 22 בינואר 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

Claroty, חדשנית בהגנה על רשתות טכנולוגיית התפעול (OT), הודיעה היום שהוכתרה כמנצחת באתגר גילוי ה-ICS של S4 הראשון, שהתקיים בכנס S4x18 במיאמי. מוצר גילוי האיומים הרציף של קלרוטי לקח את המקום הראשון בשני החלקים של האתגר - שלב 1 - זיהוי ושלב 2 - גילוי.

בשלב 1, המתחרים קיבלו תעבורת רשת שנלכדה מ-15 אתרים שונים בחברת נפט וגז שלא זוהתה בחוף המערבי של ארה"ב. המתחרים התבקשו להשתמש במוצרים שלהם כדי לזהות נכסי מערכות בקרה תעשייתית (ICS) ברשת ולספק מבט על האופן שבו הנכסים מתקשרים. המתחרים זכו בנקודות על גילוי נכסים, זיהוי פרטים ספציפיים עליהם וקיבלו נקודות בונוס על תובנות ייחודיות. הניקוד תוכנן כדי לבדוק את המוצרים עצמם, ולא את הצוותים, והוענקו יותר נקודות לתשובות מהירות. קלרוטי ניצחה בשלב 1.

בשלב 2 המשתתפים עיבדו זרם חי של נתוני רשת. הנתונים כללו נוזקות ידועות שונות (לדוגמה Havex ו-Stuxnet), סריקות של יציאות (מהירות ואיטיות), הפרות מדיניות (למשל סיסמאות טקסט רגיל), שינויים וקושחה לוגיים וכדומה. נבדקה היכולת של המוצרים לגלות התקפות שיכולות להשפיע על תהליכים תעשייתיים ופעילות מקדימה, בשלב מוקדם של "שרשרת הקטל בסייבר" שיכולות לציין התקפה שעומדת להתרחש. מוצר גילוי האיומים הרציף של קלרוטי ניצח בשלב 2, ולקח את המקום הראשון בתחרות כולה.

בטקס הענקת הפרסים, השופטים אריק ביירס, ג'ון קוזימנו ורון בראש דיברו על האתגר עם חברי צוות המחקר של קלרוטי אמיר "ג'מבו" פרמינגר, טל קרן ונדב ארז. השופטים ציינו כמה היה קשה למתחרים. ביירס העיר שהתחרות הייתה "הרבה יותר קשה מהעולם האמיתי" בגלל דגימת הזמן המוגבלת, היעדר ההקשר והשימוש בחיישן אחד בלבד. בהתייחסו לכלל הקטגוריה, ביירס גם ציין שהוא "הופתע לטובה מהביצועים הטובים של כל המוצרים".

"הניצחון ב-S4 הוא עדות לעבודה הקשה והמסירות של עובדי מחקר ה-ICS והנדסת התוכנה שלנו. הם ממשיכים לחדש ולקדם את מוצר גילוי האיומים הרציף ומוצרים אחרים שלנו בפלטפורמה המשולבת של קלרוטי", אמר אמיר זילברשטיין, מנהל העסקים הראשי של קלרוטי. "ברצוננו גם להודות לאנשים של S4 ו-aeSolutions שעבדו כל כך קשה כדי ליצור את אתגר גילוי ה-ICS. העבודה שלהם עוזרת להגביה את הרף באבטחת סייבר תעשייתית".

אודות S4

S4, כעת בשנתו ה-11, הוא כנס מוביל על אבטחת סייבר תעשייתית שמוביל דייל פיטרסון מ-Digital Bond. S4 התפתח מאירוע של יומיים בחדר אחד של חקר מקרה עם 45 מקומות לשלושה ימים על שלוש במות עם יותר מ-300 מאנשי המקצוע הבכירים בעולם ב-ICS ואבטחת האינטרנט של הדברים, כולל האנשים שמניעים שינויים ומשפיעים על בעלי נכסים, יצרנים והקהילה.

אודות קלרוטי

קלרוטי, שהושקה כהזנק השני מבית היוצר הישראלי המפורסם Team8, משלבת מנהלי ואנשי מחקר מעולים ומומחיות טכנית עמוקה מתחומי טכנולוגיית המיחשוב וטכנולוגיית התפעול, עם גיבוי של משקיעים חשובים כגון Bessemer Venture Partners ו-Innovation Endeavors. עם הבנה שאין לה משתווים ב-ICS, SCADA ומערכות  OT/IIoT חיוניות אחרות, האנשים של קלרוטי בונים חבילה שאין כמותה של מוצרים משולבים שנותנים מענה לתחום המלא של דרישות ההגנה, גילוי ותגובה באבטחת סייבר. למידע נוסף, בקרו באתר www.claroty.com.

כל המוצרים ושמות החברה כאן עשויים להיות שמות מסחר של בעליהם, בהתאמה.

איש קשר:

Carro Halpin

CHEN PR for Claroty

781-672-3132

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI