דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מתנה של 10 מיליון דולר תתמוך במלגות לסטודנטים באוניברסיטת סאפוק בארה"ב
מתנה של 10 מיליון דולר תתמוך במלגות לסטודנטים באוניברסיטת סאפוק בארה"ב
חיים נוי 24/01/18 |  צפיות: 2307
מתנה של 10 מיליון דולר תתמוך במלגות לסטודנטים באוניברסיטת סאפוק בארה"ב

בניין אקדמי ייקרא על שם הבוגר לאונרד ג'. סמייה

בוסטון, 23 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

אוניברסיטת סאפוק בבוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב, הודיעה שהבוגר לאונרד ג'. סמייה הבטיח מתנה של 10 מיליון דולר לתמיכה במלגות לסטודנטים -- המתנה הבודדת הגדולה ביותר של בוגר בתולדות האוניברסיטה, שתאפשר גישה להשכלה של סאפוק למאות סטודנטים מבטיחים.

כהוקרה על המתנה, הבניין האקדמי הכי חדש של האוניברסיטה ייקרא המרכז האקדמי לאונרד ג'. סמייה 69'.

אוניברסיטת סאפוק, שנמצאת במרכז העיר ההיסטורי של בוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב, עם קמפוס בינ"ל במדריד, היא מוסד המתמקד בסטודנטים שייחודו במצוינות בהשכלה ובלמדנות. תלמידים בינ"ל מהווים 23 אחוז מהנרשמים ללימודי הסמכה באוניברסיטת סאפוק, והאוניברסיטה מדגישה השכלה וניסיון גלובליים במגוון הרחב של תוכניות לימודי ההסמכה והמוסמכים שלה. משימתה היא להעצים את הבוגרים להצליח באופן מקומי, אזורי וגלובלי.

המתנה של סמייה תממן מלגות שיאפשרו גישה להזדמנויות השכלה משנות חיים לסטודנטים ממסצ'וסטס שנצרכים מבחינה כספית.

"לני סמייה מבין ממקור ראשון את כוחה של ההשכלה לרומם אנשים", אמרה הנשיאה בפועל מריסה קלי. "המתנה הזאת שבאמת משנה מצב תפתח דלתות ותיצור נתיבים חדשים להצלחה לדורות עתידיים של סטודנטים בסאפוק. היא תרחיב את הגישה להשכלה של סאפוק עבור הרבה סטודנטים מבטיחים הכי נצרכים. אנחנו אסירי תודה ללני ומשפחתו על המתנה הנדיבה במיוחד הזאת, שתקשור באופן קבוע את משפחת סמייה להצלחה של סטודנטים מאוד מוכשרים של סאפוק עוד שנים רבות".

סמייה הוא הנשיא של The Samia Companies, חברת נדלן למגורים ומסחר בבעלות משפחתית. הנדבנות שלו מתבטאת בתוך החברה שלו באמצעות עזרה כספית למימון ההשכלה של רבים מעובדיו ומשפחותיהם.

סמייה הוא תורם חשוב של אוניברסיטת סאפוק, עם התמקדות בעזרה לסטודנטים נצרכים מבחינה כספית להשיג את יעדי ההשכלה שלהם. המשפחה העניקה תמיכה נדיבה לסטודנטים של סאפוק באמצעות קרן המלגות לזכר ברט ג'. סמייה, שנושאת את שמו של אביו של סמייה. סמייה גם העניק מתנות נדיבות בשם משפחתו, שתמכו בבנייה של שבעה מבואות בבניין האקדמי סומרסט 20.

סמייה קיבל תואר בוגר לימודי תואר ראשון במדעים במנהל עסקים מאוניברסיטת סאפוק, הבת שלו אוליביה סיימה את סאפוק ב-2012 עם תואר בתקשורת ופרסום, והבת אלכסנדרה קיבלה תואר מוסמך במנהל עסקים ב-2011.

"אוניברסיטת סאפוק חוללה שינוי עצום בחיי", אמר סמייה. "לא הייתי היכן שאני היום בלי ההשכלה שלי מאוניברסיטת סאפוק, ואני מחויב לאפשר הזדמנויות דומות לאחרים".

מתן השם לבניין סומרסט 20 ישייך את השם סמייה עם מצוינות אקדמית. הבניין תוכנן לניצול החידושים האחרונים בהוראה ולמידה. ההתמקדות שלו במדע וטכנולוגיה, כולל המעבדות וכיתות הלמידה הפעילה, מכינה את הסטודנטים למשרות עם חשיבות קריטית בתעשיות צומחות.

"לני סמייה הוא דוגמה אמיתית לסיפור של סאפוק", אמר בוב לם, יו"ר מועצת הנאמנים של סאפוק. "כשהצליח, לני מעולם לא ניתק קשר עם שורשיו. האוניברסיטה נוסדה על בסיס הרעיון של לשלם קדימה על ידי יצירת הזדמנויות השכלה לאחרים. המתנה משנת המצב הזאת היא דוגמה יוצאת מהכלל למוסר הזה. היא תחולל שינוי חיובי ללא גבול בחייהם של סטודנטים ראויים. אנחנו מאוד מעריכים את לני והלהט שלו לאוניברסיטת סאפוק ולעתיד של הסטודנטים שלנו".

אנשי קשר

Suffolk University
Greg Gatlin, 617-573-8428
[email protected]

מקור: Suffolk University

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180123006214/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI