דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NTT DATA Services ו-Oracle Insurance יציעו פתרון מקצה לקצה למשלמים ממשלתיים ותוכניות בריאות
NTT DATA Services ו-Oracle Insurance יציעו פתרון מקצה לקצה למשלמים ממשלתיים ותוכניות בריאות
חיים נוי 05/02/18 |  צפיות: 2195
NTT DATA Services ו-Oracle Insurance יציעו פתרון מקצה לקצה למשלמים ממשלתיים ותוכניות בריאות

הלקוחות יכולים להרוויח מעלויות מנהליות נמוכות יותר באמצעות שיפור היעילות

פלאנו, טקסס, 5 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

NTT DATA Services, מובילה מוכרת בשירותים טכנולוגיים גלובליים וחברת Platinum Cloud Standard של Oracle PartnerNetwork (OPN), הודיעה היום על פתרון מקצה לקצה חדש בשיתוף עם Oracle Insurance שמיועד לשפר את היעילות התפעולית עבור תוכניות בריאות ומשלמים ממשלתיים.

פתרון התשלומים והזכויות החדש ינהל את כל ההיבטים של החברוּת בביטוח בריאות, תשלום תביעות והפעלת זכויות. הגמישות והמדרגיות שהוא מאפשר יעזרו להפחית עלויות מנהליות ולייעל תהליכים עבור תוכניות בריאות ומשלמים ממשלתיים.

"אורקל היא שותפה ותיקה שלנו והטכנולוגיה מקצה לקצה שלה היא פלטפורמה מועדפת לתוכניות ביטוח רפואי בשוק הבינ"ל", אמר דן אליסון, נשיא, שירותי בריאות ומדעי החיים, NTT DATA Services. "במוצר החדש הזה תהיה ארכיטקטורה פתוחה וגמישה. זה יאפשר ללקוחות הנוכחיים והעתידיים שלנו לספק פתרונות חדשניים ספציפיים לשוק בסביבה המתפתחת כל הזמן של ביטוחי בריאות".

הלקוחות יוכלו להשתמש בפתרון להרשמה, חישוב פרמיות, טיפול בתביעות, קפיטציה, קביעת זכויות וחיובים. אפשר להתקין את הפתרון באתר ובענן פרטי עם אבטחה והוא תומך בדרישות ציות ורגולציה.

"השילוב של המומחיות הרחבה של NTT DATA Services בענף תוכניות הבריאות עם פתרונות הביטוח המוכחים שלנו מציע למשלמים ולתוכניות בריאות הזדמנות להפחית מורכבות, סיכונים ועלויות", אמר דייב שיבלי, מנהל כללי, אורקל אינשורנס. "הפיתוח המשותף של המוצר גם יאפשר ללקוחותינו להביא מוצרים חדשים לשוק מהר יותר לטובת החברים שהם משרתים".

יתרונות נוספים שהלקוחות יכולים לחוות:

  • מדרגיותלעשרות מיליוני אזרחים או חברים
  • אפשרותהתאמה להבדלים בפוליסות, כולל תוכניות נכות ותוכניות זכויות ליוצאי צבא
  • אפשרותלנצל את מאגר אנשי הטכנולוגיה הגלובלי של אורקל
  • הפחתהבסיכון באמצעות תוכנה מוכנה מהמדף (COTS)מודולרית מודרנית
  • גישהכלל ממשלתית רציפה
  • אפשרותשל מודל BOT או מודל של תמיכה מלאה
  • גישהשל 360 מעלות לחוויית הלקוח והספק
  • יכולותרב ערוציות, שמרחיבות את ההגעה והנגישות לכל בעלי העניין
  • שיתוףפעולה גלובלי מוכח בין אורקל ו-NTT DATA Services

אודות NTT DATA Services

NTT DATA Services יוצרת שותפות עם הלקוחות כדי לצלוח ולפשט את המורכבויות המודרניות של עסקים וטכנולוגיה, ומספקת את התובנות, הפתרונות והתוצאות שהכי חשובים. אנחנו מספקים תוצאות עסקיות מוחשיות על ידי שילוב של מומחיות מעמיקה בענף עם חידושים שימושיים בדיגיטל, ענן ואוטומציה בתיק מקיף של ייעוץ, יישומים, תשתיות ושירותי מיקור חוץ של תהליכים עסקיים.

NTT DATA Services, שהמטה שלה בפלאנו, טקסס, היא חטיבה של NTT DATA Corporation, עסק גלובלי בעשירייה המובילה וספקית שירותי מחשוב עם 110,000+ אנשי מקצוע ביותר מ-50 מדינות, ושל-NTT Group, שותפה ל-88 אחוז מה-Fortune 100. למידע נוסף, בקרו באתר nttdataservices.com.

התקשרו איתנו:

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook

אודות Oracle PartnerNetwork

Oracle PartnerNetwork (OPN) Specialized היא הגרסה האחרונה של תוכנית השותפים של אורקל שמעניקה לשותפים כלים כדי לפתח, למכור וליישם טוב יותר פתרונות של אורקל. OPN Specialized מציעה משאבים להכשרה ותמיכה בידע מתמחה במוצרים והפתרונות של אורקל והתפתחה כדי להכיר בתיק המוצרים, בסיס השותפים וההזדמנויות העסקיות הגדלים של אורקל. גורם מפתח בשיפורים האחרונים ב-OPN הוא היכולת של השותפים להתבדל באמצעות התמחויות. התמחויות מושגות באמצעות פיתוח יכולות, תוצאות עסקיות, מומחיות והצלחה מוכחת. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.oracle.com/partners.

אודות אורקל

הענן של אורקל מציע חבילות שלמות של יישומי תוכנה כשירות (SaaS) ל-ERP, HCM ו-CX, בתוספת פלטפורמה כשירות (PaaS) של מסדי נתונים הטובה מסוגה ותשתית כשירות (IaaS) ממרכזי נתונים בכל האמריקות, אירופה ואסיה. למידע נוסף על אורקל (NYSE:ORCL), בקרו אותנו בבקשה באתר www.oracle.com.

סימני מסחר

אורקל וג'אווה הם סימני מסחר רשומים של אורקל ו/או החברות הקשורות שלה. שמות אחרים עשויים להיות סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.

אנשי קשר

מדיה
Louis Adams, + 1 214-505-3034
[email protected]
או
Oracle
Judi Palmer, + 1 650-506-0266
[email protected]

מקור: NTT DATA Services

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180205005239/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI