דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים טומי הילפיגר יוצר שותפות עם אלופת העולם בפורמולה 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport
טומי הילפיגר יוצר שותפות עם אלופת העולם בפורמולה 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport
חיים נוי 07/02/18 |  צפיות: 2048

טומי הילפיגר יוצר שותפות עם אלופת העולם בפורמולה 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport

העסקה הרב שנתית מחזירה את המותג טומי הילפיגר לעולם של פורמולה 1 לראשונה מזה 17 שנים, כשותף הביגוד הרשמי של אלופת העולם ארבע פעמים Mercedes-AMG Petronas Motorsport

אמסטרדם, 6 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מודיע שיצר שותפות אסטרטגית רב שנתית עם אלופת העולם בפורמולה 1 ארבע פעמים Mercedes-AMG Petronas Motorsport. החל בעונת 2018, טומי הילפיגר יהיה שותף הביגוד הרשמי של Mercedes-AMG Petronas Motorsport, על בסיס המורשת של מתן חסות לספורט שטומי הילפיגר אימץ מאז שייסד לראשונה את המותג שלו. השותפות עם קבוצת  הפורמולה 1 מספר אחת והחדשנית המובילה ברכב מדגישה את החזון של טומי הילפיגר להעלות ולהרחיב כל הזמן את המותג בשוקי מפתח עבור הדור הבא של לקוחות טומי הילפיגר.

"מהפעם הראשונה שהייתי במרוץ פורמולה 1, עולם הספורט המוטורי הקסים אותי לחלוטין", אמר טומי הילפיגר. "להיכנס שוב לזירה הזאת עם אלופת העולם Mercedes-AMG Petronas Motorsport והקבוצה מספר אחת שלה זאת דרך נהדרת למזג אופנה ופורמולה 1. אני מזהה את הלהט, הרוח והדחף שכל הקבוצה של Mercedes-AMG Petronas Motorsport מפגינה בכל מרוץ, והתכונות המשותפות האלה הן הסיבה שאני נרגש להיות שותף שלה בעונה הקרובה".

בארבע העונות האחרונות של פורמולה 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport זכתה באליפויות העולם של היצרנים וגם של הנהגים, ונהג המירוצים הבריטי של הקבוצה לואיס המילטון זכה בתואר אליפות העולם הרביעי שלו ב-2017 והנהג הפיני ולטרי בוטאס זכה במקום השלישי.

במסגרת השותפות לטווח ארוך, טומי הילפיגר יהיה שותף הלבוש הרשמי, שיספק ערכות נסיעה וקבוצה, וגם בגדי משרד ואירוח ליותר מ-1,500 אנשים שמהווים את הקבוצה של Mercedes-AMG Petronas Motorsport. הלוגו של טומי הילפיגר יופיע על מכוניות המירוץ של הקבוצה ב-2018, שייחשפו ב-22 בפברואר 2018 במסלול סילברסטון בבריטניה, וגם בנקודת התיקונים של Mercedes-AMG Petronas Motorsport ונכסים אחרים לצד המסלול.

"השותפות המרגשת עם Mercedes-AMG Petronas Motorsport היא חגיגה של המחויבות המשותפת שלנו לשמור על הטכנולוגיה והחדשנות בליבת העסקים שלנו", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "אנחנו מתגאים בשותפות עם ארגונים שהם הטובים היותר בענף שלהם ושותפים ללהט שלנו למשוך ולהשאיר את הקבוצות הטובות ביותר בתחום. אנחנו נרגשים לנצל את טווח ההגעה המדהים שיש לפורמולה 1 ברחבי העולם בהמשיכנו להתבסס על זיהוי המותג הגלובלי שלנו ולהביא את טומי הילפיגר לקהלים חדשים".

"אנחנו שמחים לקבל את פניו של טומי הילפיגר ל-Mercedes-AMG Petronas Motorsport ובחזרה לעולם של פורמולה 1", אמר טוטו וולף, מנהל ומנכ"ל הקבוצה, Mercedes-AMG Petronas Motorsport. "זה תמיד מרגיש להתחיל שותפות חדשה, בייחוד כשהיא נוגעת בתחום חשוב כמו התדמית של הקבוצה שלנו. אני בטוח שהיא תמריץ את המותג שלנו ותביא ספין חדש לאופן בו תופסים אותנו מהעונה הבאה. אנחנו נרגשים לראות איך טומי הילפיגר ילביש את הקבוצה בעונה הזאת ולהציג את התוכניות המלהיבות שלו למעריצים של פורמולה 1".

קולקציית בגדי הגברים  המשולבת והקמפיין של טומי הילפיגר, שצילם מיקאל ינסן, חוגגים את המיזוג של אופנה ופורמולה 1, בהם טומי הילפיגר ו-Mercedes-AMG Petronas Motorsport שותפים לרוח חלוצית ודחף להצליח כקבוצה אחת חזקה. הטיזרים הבלעדיים בווידאו והמודעות בפרינט, באינטרנט ובפרסום חוצות יתחילו בכל העולם באביב 2018 וייתמכו על ידי הפעלות צרכנים ייחודיות שממשיכות להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על ספורט, בידור ותרבות הפופ ברחבי העולם. קמפיין בגדי הגברים של טומי הילפיגר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים, שגם הוא ממזג אלמנטים של מירוצי מכוניות ואופנה ומשתתפת בו ג'יגי' חדיד, דוגמנית על בינ"ל ושגרירה גלובלית של בגדי הנשים של טומי הילפיגר.

למורשת של המותג טומי הילפיגר יש קשר הדוק לעבודה עם תרבות הפופ וכוכבי ספורט. ההיסטוריה של טומי הילפיגר עם פורמולה 1 התחילה במתן חסות לקבוצת לוטוס בין 1991 ל-1994. ב-1998 טומי הילפיגר היה המותג הראשון שלא מתחום הרכב שנתן חסות לפרארי, כשהמעצב האמריקני האיקוני יצר את המדים של הקבוצה, שכללה את אלוף העולם בפורמולה 1 שבע פעמים מיכאל שומאכר ונהג המירוצים הבריטי אדי אירוויין. בשנות התשעים הילפיגר היה גם אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו. בשנים האחרונות טומי הילפיגר יצר שותפויות מעוררות השראה עם אלוף הטניס הבינ"ל רפאל נדל, דוגמנית העל הבינ"ל ג'יגי' חדיד, וצמד המוסיקאים/ מפיקים שזכו בפרסים הצ'יינסמוקרס, ביטוי למחויבות שלו להרחיב את ההגעה של המותג טומי הילפיגר ולהתחבר עם הדור הבא של צרכנים.

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #WhatsYourDrive והידיות @TommyHilfiger ו-@MercedesAMGF1.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מהקבוצות הכי מוכרות בעולם של בגדי מעצבים פרימיום. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציעה מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's ו-Olga, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

אודות Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Mercedes-AMG Petronas Motorsport היא קבוצת העבודה בפורמולה 1 של מרצדס-בנץ ומתחרה באליפות העולם Formula OneTM של FIA, הפיסגה של הספורט המוטורי וסדרת הספורט השנתית הגדולה ביותר בעולם. עם כוח אדם כולל של קרוב ל-1,500 איש, שנמצאים בשני קמפוסים טכנולוגיים מהמעלה הראשונה בבריטניה, הקבוצה מתכננת, מפתחת, מייצרת ושולחת לתחרויות את מכוניות המירוץ ויחידות ההנעה ההיברידיות שנוהגים אלוף העולם ארבע פעמים לואיס המילטון וחברו לקבוצה ולטרי בוטאס. פורמולה 1 היא אתגר טכני ואנושי תובעני באופן ייחודי, שמצריך את האלכימיה הנכונה של טכנולוגיות פורצות דרך, ניהול עתיר ביצועים ועבודת צוות מעולה כדי להביא תוצאות בתחרויות גרנד פרי ברחבי העולם בעונת מירוצים שנמשכת ממרץ עד נובמבר. Mercedes-AMG Petronas Motorsport קבעה קני מידה חדשים להצלחה ב-F1TM בדרכה לזכות באליפויות העולם ליצרנים ולנהגים ב-2014, 2015, 2016 ו-2017, והייתה הקבוצה הרביעית בלבד שהשיגה ארבעה תוארי אליפות עולם.

הודעה לעיתונות זאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה בשפה האנגלית כאן: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

אנשי קשר

איש קשר של טומי הילפיגר
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: [email protected]
טל. +31 62904 2334
או
איש קשר של MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport
Nicola Armstrong
Communications Manager
דואל:  [email protected]
טל. +44 1280 844096

מקור:  PVH Corp.

מולטימדיה

 

הלוגו של טומי הילפיגר על המכונית של Mercedes-AMG Petronas Motorsport. צולם על ידי מיקאל ינסן.

 

הלוגו של טומי הילפיגר על המכונית של Mercedes-AMG Petronas Motorsport. צולם על ידי מיקאל ינסן.

 

הלוגו של טומי הילפיגר על המכונית של Mercedes-AMG Petronas Motorsport. צולם על ידי מיקאל ינסן.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI