דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים SmartWeb של DigitalTown
SmartWeb של DigitalTown
חיים נוי 14/02/18 |  צפיות: 2440
SmartWeb של DigitalTown בונים אינטרנט צרכנים גלובלי שהוא אינטואיטיבי, מותאם אישית ומאובטח

סיאטל, 13 בפברואר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

דיגיטלטאון, DigitalTown, Inc. (OTC:DGTW), הספקית המובילה של פתרונות לערים חכמות שמתמקדים באנשים, מסרה עדכון מקוצר על המצב של היוזמה SmartWeb וההתחלה של הטוקניזציה של הבלוקצ'יין של תיק שמות הדומיין של החברה.

במאי 2017 DigitalTown השיקה יוזמה בשם SmartWeb כדי ליצור אינטרנט שהוא יותר  אינטואיטיבי, מותאם אישית ומאובטח באמצעות שימוש בסיומות התיאוריות החדשות של שמות דומיין. כל אחת מהרשתות של שמות הדומיין התיאוריים, שפותחו תוך שיתוף פעולה עם מרשמים נבחרים בעלי הסמכה של ICANN, משודכת לפלטפורמת תוכנה אינטואיטיבית שמחוברת באמצעות כניסה אחת שפועלת בכל הרשת ומשתמשת ב-SmartWallet מאוחד לניהול שירותים משותפים כגון זהויות, העדפות ותשלומים. כל פלטפורמה מתוכננת לתמוך בבעלות משותפת ומימשל משותף על בסיס בלוקצ'יין.

הרשת .CITY

הרשת .CITY היא ספינת הדגל של DigitalTown. החברה שולטת כעת ב-13,742 דומיינים .CITY בדרגת פיתוח שממופים למרכזי אוכלוסייה חשובים ברחבי העולם. הפלטפורמה City של DigitalTown מספקת מנוע חיפוש SmartSearch מבוסס אינטרנט שבו תושבים ומבקרים מחפשים, מתחברים, משתפים וקונים קניות מקומיות. פלטפורמת האינטרנט משתלבת עם אפליקציות סלולר ל-iOS ולאנדרואיד שאפשר למתג בזהות של כל עיר. Austin.city תוצג בפסטיבל South by Southwest (SXSW) שיתחיל ב-9 במרץ באוסטין, טקסס.

הרשת .LAW מושקת בשם Got.Law

אחת היוזמות הוורטיקליות הראשונות של DigitalTown הייתה ורטיקל המשפט. זה התאפשר האמצעות הרכישה של הנכסים של JustLegal בנובמבר 2017. DigitalTown שולטת על 3,441 דומיינים של .LAW שממופים למרכזי אוכלוסייה חשובים עם כלכלות משפט, לדוגמה Denver.Law, ומשיקה עכשיו פורטלים לגילוי ספקי שירותים משפטיים בשיתוף פעולה עם עורכי דין עצמאיים ולשכות עורכי דין מקומיות במסגרת מותג הגג Got.Law. באמצעות שימוש בפלטפורמה Got.Law צרכנים יכולים לקבוע פגישות, להשלים התייעצויות בווידיאו חי ולשלם לעורכי דין.

הרשת .MENU מושקת בשם Smart.Menu

DigitalTown שיתפה פעולה עם המרשם .MENU כדי ליצור את Smart.Menu, פלטפורמה מוכנה לשימוש שמציידת כל ספק של אוכל מוכן ביכולת ליצור פורטל Smart.Menu אינטראקטיבי וניתן לחיפוש, כולל חיפוש עד לרמת המרכיבים. הלקוחות יכולים להשתמש בפלטפורמה גם כדי להזמין שולחנות ולבצע הזמנות מקוונות במסעדות משתתפות. Smart.Menu מאחסנת כעת תפריטים ניתנים לחיפוש של 1.6 מיליון מסעדות.

הרשת .BIBLE מושקת בשם Your.Bible

פלטפורמת התוכנה Your.Bible של DigitalTown, שפותחה בשיתוף פעולה עם American Bible Society (ABS), אגודת התנ"ך הוותיקה ביותר בארצות הברית, מעצימה ארגוני כהונה דתית ליצור אתרי אינטרנט קלים לשימוש לתוכן ועסקאות. הפלטפורמה הושקה בינואר והיא משווקת על ידי ABS.

הרשת .FASHION Network

כעת בשלב ברעיון, הפיתוח המתוכנן יחבר צרכנים מקומיים עם שוקי אופנה עמית לעמית שבהם יוכלו לשכור ולרכוש פריטי אופנה משומשים וחדשים ישירות מספקים מקומיים. DigitalTown שולטת על 5,464 דומיינים של .FASHION שמתמפים למרכזי אוכלוסייה חשובים. הפלטפורמה תושק במסגרת שם מותג הגג My.Fashion.

הרשת .FIT

כעת בשלב ברעיון, הפיתוח המתוכנן יחבר צרכנים מקומיים עם אנשי כושר בקהילה שלהם כדי לקבוע פגישות ולרכוש שירותי אימון אישי ומכוני כושר. נכון לפברואר 2018, יש ל-DigitalTown 5,699 דומיינים של .FIT, שממופים למרכזי אוכלוסייה חשובים. הפלטפורמה תושק במסגרת שם מותג הגג Get.Fit.

הרשת .SHOP

כעת בפיתוח, Smart.Shop מאפשרת לסוחרים להפעיל פורטל סוחרים ממותג משלהם תוך שימוש בסיומת הדומיין .SHOP הצרכנים יכולים לחפש מוצרים בחלונות ראווה מקוונים רבים ולבצע הזמנות באמצעות ה-SmartWallet בכניסה אחת. הפלטפורמה נמצאת כעת בפיתוח בשיתוף פעולה עם המרשם של .SHOP, עם פיילוט שפועל בלונדון.

הרשת .WEDDING

הפיתוח המתוכנן יקשר צרכנים מקומיים עם מתכנני חתונות מקומיים, ויאפשר להזמין ישירות מלונות מקומיים, קייטרינג ושירותים קשורים. נכון לפברואר 2018, יש ל-DigitalTown 5,830 דומיינים של .WEDDING, שממופים למרכזי אוכלוסייה חשובים בעולם, לדוגמה Bali.Wedding, וגם דומיינים פרימיום כגון Destination.Wedding, Christian.Wedding, Catholic.Wedding ו-Budget.Wedding. הפלטפורמה תושק במסגרת שם מותג הגג Your.Wedding.

הרשת .WORK

DigitalTown בוחנת עכשיו שותפות פיתוח עם מפתח של פורטלי תעסוקה Smart שמשתמשים בכלים של בינה מלאכותית ורשתות חברתיות כדי להתאים מועמדים למשרות מקומיות. נכון לפברואר 2018, יש ל-DigitalTown 13,713 דומיינים של .WORK, שממופים למרכזי אוכלוסייה חשובים בעולם. הפלטפורמה תושק במסגרת שם מותג הגג Get.Work.

הרשתות .BAYERN, .BOSTON, .LONDON, .MIAMI, .NRW

DigitalTown עובדת עם מפעילי מרשמים של אזורים ספציפיים כדי להביא את DigitalTown לשווקים אזוריים, תוך מינוף סיומות הדומיינים המקומיים שלה. כחלק מהיוזמות האסטרטגיות האלה, יש ל-DigitalTown תיקים בדומיינים .BAYERN (2000 דומיינים), .BOSTON (16,978 דומיינים), .LONDON (27,465 דומיינים), .MIAMI (5,494 דומיינים) ו-.NRW (1000 דומיינים). הדומיינים הג"ג שמוחזקים הם בעיקר השמות הפרטיים ושמות המשפחה הכי נפוצים באזור ומיועדים לשימוש ככתובות דיגיטליות קבועות ממותגות של תושבים בערים האלה, באמצעות DigitalTown.

רוב מונסטר, מנכ"ל DigitalTown הסביר בהתייחסו להתקדמות של SmartWeb: כלכלת סיומות הדומיינים החדשות תרוויח מאוד מארכיטקטורה מאוחדת שמייעלת את האימוץ על ידי הסוחרים ומפרסמי התוכן, אבל היא גם מעצימה את הצרכנים למעורבות להשתמש בשירותים האלה באופן חלק. אנחנו מאמינים שהמשקיעים בדומיינים במידה רבה לא העריכו מספיק את הפוטנציאל שיש לסיומות הדומיינים החדשות לשפר חייהם של אנשים, וגם להעצים עסקים להתחרות באופן יעיל יותר. לגבי הפורטלים .CITY, למקרים בהם משקיע אחד בדומיינים לא רוכש דומיין, אנחנו חוזים פוטנציאל לקואופרטיבים של שיווק מקומיים ממוקדים אנכית שהם בבעלות משותפת באמצעות בלוקצ'יין, Denver.Law, Seattle.Fit, Chicago.Menu, Bali.Wedding, Miami.Work וכדומה".

תיקי הדומיינים של DigitalTown נרכשו בתנאים טובים באופן יוצא דופן בגלל שילוב של (1) הגודל של רכישת התיקים, (2) תוכנית הפעולה של DigitalTown ו-(3) קשרים אסטרטגיים עם מפעילי המרשמים. בדצמבר 2017 Minds and Machines (LSE:MMX), שמפעילה כמה מסיומות הדומיינים המבטיחות ביותר, ביצעה השקעה אסטרטגית ב-DigitalTown כדי להאיץ את פיתוח השוק של רשתות דומיינים אלה כתקני תעשייה, לדוגמה LAW עבור מקצוע המשפטים.

למידע נוסף על DigitalTown או למידע על קדם מכירה והזדמנויות לשותפויות לגבי SmartWeb, בקרו באתר בכתובת DigitalTown.com או התקשרו עם החברה בכתובת [email protected].

אודות DigitalTown

DigitalTown, Inc. (OTC :DGTW) מעצימה ערים חכמות להצליח בעידן הדיגיטלי. החברה מספקת פתרונות מתארחים מוכנים להפעלה להפעלת "ערים דיגיטליות", שמשפרים את איכות החיים של התושבים והמבקרים באמצעות פתרונות בבעלות מקומית לפיתוח כלכלי, מעורבות אזרחית וכלילה דיגיטלית עבור ערים ברחבי העולם. למידע נוסף על החברה, בקרו בבקשה באתר www.digitaltown.com.

לשון חוף מבטחים: כל אמירה הכלולה בזאת שמתייחסת לאירועים עתידיים היא מידע צופה פני עתיד ונאמרת בהתאם להוראות נמל מבטחים של Private Securities Litigation Reform Act 1995. הקוראים מוזהרים שלא לבטוח באופן מופרז במידע צופה פני עתיד. DigitalTown, Inc. לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן אמירות כאלה כדי לשקף אירועים אמיתיים.

אנשי קשר למדיה:
רוב מונסטר, מנכ"ל
+1-425-295-4564; [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI