דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Radisson Hotel Group מושקת ב-IHIF
Radisson Hotel Group מושקת ב-IHIF
חיים נוי 05/03/18 |  צפיות: 2586
Radisson Hotel Group מושקת ב-IHIF

זיהוי מותג חדש מבשר עידן חדש לחברה

GLOBE NEWSWIRE, 5 במרץ 2018:

Carlson Rezidor Hotel Group מודיעה שהיא מתמתגת מחדש ל-Radisson Hotel Group, בתוקף מיידי, בפורום ההשקעות במלונות הבינ"ל (IHIF) בברלין.

הזהות החדשה מנצלת את נכסיות המותג הבינ"ל החזקה של השם רדיסון כדי ליצור מודעות בשוק, להגביר את היעילות של השיווק בתיק הגלובלי ולהציע חוויות יוצאות דופן כדי להפוך כל רגע לחשוב אצל האורחים, הבעלים והכישרונות. כל רגע חשוב תהיה פילוסופיית השירות החדשה שתזוהה עם החברה ועם כל מותגי המלונות שלה.

שם ההגעה לשוק החדש, Radisson Hotel Group, מנצל שותפות חזקה בין Radisson Hospitality, Inc. (לשעבר Carlson Hotels, Inc.) ו-Rezidor Hotel Group AB (רשומה למסחר בבורסת נסד"ק שטוקהולם, שוודיה עם מטה בבריסל, בלגיה) שיש לה הסכמי זכיינות ראשית לפתח ולהפעיל כמה מותגים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

Radisson Hotel Group, שהיא כיום רשת המלונות ה-11 בגודלה בעולם, מורכבת משמונה מותגי מלונות עם יותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובפיתוח. ההשקה של הזהות החדשה של הקבוצה היא אבן דרך משמעותית בתוכנית פעולה חמש שנתית שתשנה את העסק ותמצב אותו להיות הבחירה המועדפת של אורחים, בעלים, משקיעים וכישרונות.

"היום הוא תחילתה של תקופה מלהיבה עבור Radisson Hotel Group, שמאחדים אותה המותג החדש שלנו והחזון ארוך הטווח להפוך לחברת אירוח בין שלוש המובילות בעולם", אמר פרנסיסקו ח. גונזלס, נשיא ומנכ"ל, Rezidor Hotel Group ויו"ר ועדת ההיגוי הגלובלית, Radisson Hotel Group. "תוכנית הפעולה החמש שנתית שלנו כוללת יוזמות שמגדירות מחדש את הצעת הערך שלנו, ממטבות את התיק שלנו, מייעלות את הפעילות, משקיעות במערכות טכנולוגיות חדשות ומכוונות את חברי הצוות שלנו לקיים את הסיסמה שלנו "כל רגע חשוב". המהות של "כל רגע חשוב" היא איך אנחנו עושים עסקים ב-Radisson Hotel Group ומי אנחנו בליבה - מקום של מפגשים תכליתיים. עבור כולם. בכל יום. בכל מקום. בכל עת. המיצוב מחדש שלנו הוא רק ההתחלה".

"היצירה של Radisson Hotel Group היא התפתחות של השותפות הוותיקה שלנו עם Rezidor Hotel Group. ביחד, אנחנו מבהירים ומבצעים ארכיטקטורת מותגים חדשה כדי ליצור יותר ערך לאורחים ולבעלים שלנו", אמר ג'ון מ. קיד, מנהל עסקים ראשי ומנהל תפעול ראשי, Radisson Hospitality, Inc.. "זה הזמן הנכון עבורנו להתאים את התוכנית האסטרטגית ואת תוכנית הפעולה שלנו ולהגיע לשוק כשחקן איתן אחד".

ביחד עם ההיערכות סביב הנכסיות של המותג רדיסון, Radisson Hotel Group ארגנה מחדש את ארכיטקטורת המותגים שלה והגדירה מחדש עמודי חוויית אורחים שייושמו בכל שמונת המותגים: (1) "בייסיק מבריק" (2) רגעים בלתי נשכחים" (3) "חוויה מקומית" (4) "תרגישו בנוח".

תיק המותגים נע ממותרות נגישים ועד לחיסכון מודרני עם עדכונים שהם:

  • RADISSONCOLLECTION(TM)

"ברוכים הבאים ליוצא דופן"

Radisson Collection יחליף את המותג של החברה Quorvus Collection. Radisson Collection יושק ביוני 2018 כקולקציית פרימיום של בתי המלון יוצאי הדופן שלנו.

  • RADISSONBLU®

"תרגישו את ההבדל"

Radisson Blu ימשיך להעניק שירות חיובי ואישי במקומות מסוגננים עם התרחבות מתמשכת בערים חשובות ברחבי העולם.

  • RADISSON®

"פשוט נעים"

Radisson יוצג באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את פלח השוק העליון. המותג ירוענן באמריקות ואסיה פסיפיק, עם שינויים בלוגו ובזהות החזותית שלו, בעיצוב המוצרים ובחוויות האורחים, שיתמקדו בהענקת אירוח בהשראה סקנדינבית.

  • RADISSONRED®

"תיהנו מזה!"

Radisson RED, טוויסט שובבני על חוויית המלונות השגרתית, השיק הגדרת מוצר חדשה ולוגו מעודכן עם תוכנית לגידול חזק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ובאמריקות.

  • PARKPLAZA®

"שירות מקסים וחכם"

Park Plaza מציע עיצובים קובעי טרנדים ולוכד את האנרגיה והסגנון של כל מקום פרטני. המותג עובר כעת שינוי כדי להפוך אותו ליותר רלבנטי לנוסעים בינ"ל אמידים.

  • PARK INN® BYRADISSON

"תרגישו טוב"

Park Inn by Radisson ימשיך להרחיב את הנוכחות שלו ברחבי העולם ולהעניק חוויות נטולות מתח, אוכל טוב וסביבות עליזות בערים מרכזיות וליד שדות תעופה.

  • COUNTRYINN & SUITES® BY RADISSON

"אני אוהב את הסביבה הכפרית הזאת"

Country Inn & Suites by Radisson הודיע לאחרונה על שיטת שמות חדשה שמוסיפה "by Radisson" כדי שהמותג יתאים למותג העל ויישאר נאמן למהות המותג שלו שהיא חמימות כפרית.

  • PRIZEOTEL

"עיצוב עילית במחיר נגיש"

prizeotel ימשיך לצמוח באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את מגזר החיסכון המודרני.

ארכיטקטורת המותגים החדשה תאפשר גם הטבות ותמריצים מסחריים שפונים ללקוחות, כולל:

  • RadissonRewards(TM) היא תוכנית הנאמנות הגלובלית המרועננת (לשעבר ClubCarlson SM),שבה החברים נהנים ממחירים לחברים בלבד, מקבלים גישה להטבות בלעדיות וצובריםלקבלת לילות חינם.
  • RadissonRewards(TM) for Business תגביר את המעורבות עם שותפים מקצועיים כולל מתכנני אירועים ומפגשים, סוכנינסיעות ועוזרים למנהלים בכל המותגים.
  • RadissonMeetings(TM) הוא מוצר מפגשים ואירועים משודרג שמיועד להפוך כל אירועלייחודי באמצעות מקומות עם ציוד מלא, אנשי קשר באתר ותפריטים מתוכנניםבקפידה. הוא יושק מאוחר יותר השנה באמצעות פלטפורמה דיגיטלית רב מותגית.
  • RadissonHotels.com היא פלטפורמה דיגיטלית רב מותגית גלובלית חדשה שתביא חווייתהזמנה מקוונת מובילה בענף לאורחים ולשותפים המקצועיים, ותושק מאוחר יותרהשנה.

Radisson Hotel Group מתכוונת להשקיע הרבה בחמש השנים הבאות בפלטפורמות וטכנולוגיות, כולל תוכנית מחשוב מקיפה לשילוב, ניהול נכסים חדשים ופלטפורמות הפצה יחד עם פלטפורמות חדשות לניהול קשרי לקוחות, נאמנות וקמפיינים. היא גם תשקיע הרבה במיתוג מחדש או מיצוב מחדש של יותר מ-500 מלונות בכל העולם.

Radisson Hotel Group, שמחויבת להפוך כל רגע לחשוב, תהיה מארחת אמיתית והשותפה הטובה ביותר, ומטרתה להפוך לחברת מלונות בין שלוש המובילות בעולם, והחברה המועדפת אצל האורחים, הבעלים והכישרונות.

###

קשר למדיה:
[email protected]

ABOUT RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group(TM) (לשעבר Carlson Rezidor Hotel Group) היא אחת מקבוצות המלונות הגדולות בעולם עם שמונה מותגי מלונות נפרדים, ויותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובתכנון ברחבי העולם. התיק של Radisson Hotel Group כולל את Radisson Collection(TM), Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson ו-prizeotel.  האורחים יכולים להרוויח מ-Radisson Rewards(TM) (לשעבר Club Carlson SM) שמותגה מחדש לאחרונה, תוכנית נאמנות גלובלית שמספקת דרכים ייחודיות ואישיות ליצירת רגעים בלתי נשכחים שחשובים לאורחים שלנו. Radisson Rewards מציעה הטבות נאמנות יוצאות דופן לאורחים שלנו, למתכנני מפגשים, לסוכני נסיעות ולשותפים עסקיים. Radisson Meetings(TM) מציע מגוון של מקומות עם ציוד מלא למפגשים ואירועים עם Wi-Fi חופשי, טכנולוגיות A/V ואנשי קשר באתר כדי להפוך כל אירוע לייחודי. יותר מ-95,000 חברי צוות בכל העולם עובדים ב-Radisson Hotel Group ובמלונות שמורשים לפעול במערכות שלה. לחברה יש מטות בבריסל, מיניאפוליס וסינגפור.

למידע נוסף, בקרו באתר www.radissonhotelgroup.com/media
לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/
אינסטגרם (עובדים): https://www.instagram.com/radissonmoments/
אינסטגרם (מלונות): https://www.instagram.com/radissonhotels/
טוויטר (החברה): https://twitter.com/radissongroup
טוויטר (מלונות): https://twitter.com/radissonhotels
פייסבוק: https://www.facebook.com/radissonhotels
יוטיוב: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup

צרופה:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1cf177f6-1041-4df9-9959-aa5d66681e39

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI