דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים TMC מכריזה על אדג'ווטר נטוורקס כזוכה בפרס מוצר השנה 2018 של INTERNET TELEPHONY
TMC מכריזה על אדג'ווטר נטוורקס כזוכה בפרס מוצר השנה 2018 של INTERNET TELEPHONY
חיים נוי 07/03/18 |  צפיות: 2108
TMC מכריזה על אדג'ווטר נטוורקס כזוכה בפרס מוצר השנה 2018 של INTERNET TELEPHONY

החשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e ו-2900a הוכרו כמוצרי תקשורת IP יוצאי דופן

סן חוזה, קליפורניה, 6 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

אדג'ווטר, Edgewater Networks, Inc., מובילת התעשייה הכלל עולמית בתיאום קצוות רשת, הודיעה ש-TMC,  חברת מדיה גלובלית משולבת, העניקה לקצוות החכמים של חשמל על גבי אתרנט שלה EdgeMarc 2900e ו-2900a את פרס מוצר השנה 2018 שלINTERNET TELEPHONY.

הקצוות החכמים של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e ו-2900a מאפשרים לארגונים ולספקי שירות להכין לעתיד את התקנות התקשורת המאוחדת והטרנקינג SIP שלהם, ומספקים פלטפורמה מאוד גמישה, מדרגית ומאובטחת להספקת שירותים וניהול איכות שירות שוטף --כל אלה סיבות לכך שהחברה קיבלה את ההכרה האחרונה הזאת מ-TMC.

"לכבוד הוא לנו שעוד מוצר של אדג'ווטר נטוורקס זוכה להכרה על חדשנות", אמר דייב נורמן, מנהל העסקים הראשי של אדג'ווטר נטוורקס. "הקצוות החכמים של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e ו-2900a משקפים את החדשנות והאיכות שאנו שואפים להן באדג'ווטר נטוורקס וההכרה הזאת מצד TMC היא עדות נוספת למחויבות שלנו".

"איחולים לאדג'ווטר נטוורקס על זכייתה בפרס מוצר השנה 2018 של INTERNET TELEPHONY" אמר ריץ' טהרני, מנכ"ל, TMC. "הקצוות של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e ו-2900a מפגינים איכות מצוינת ומספקים פתרונות יוצאי דופן שמאפשרים תקשורת קול, נתונים ווידאו שמשנה עסקים. אני מצפה להמשך מצוינות מאדג'ווטר נטוורקס ב-2018 ואחריה".

סדרת הקצוות החכמים EdgeMarc 2900 מספקת למשתמשים:

  • תצורהמדרגית שיכולה לגדול עם העסק שלכם
  • הוצאותתפעוליות מופחתות
  • לקוחותמרוצים יותר

למידע נוסף על הקצוות החכמים של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e ו-2900a, תלחצו כאן.

אודות אדג'ווטר נטוורקס

אדג'ווטר נטוורקס, שהוקמה באוקטובר 2002, היא מובילת שוק באיפשור שירותי קול, וידאו ונתונים מבוססי IP. ספקי שירות וארגונים בכל הגדלים משתמשים בפתרונות של אדג'ווטר נטוורקס כדי לפשט את ההגדרות באתר הלקוח להתקנות מהירות וחלקות, קיצור זמן ההגעה לשוק וקבלת תשואה מהירה על ההון המושקע. החברה עוזרת ללקוחות לספק בינה בקצה הרשת באמצעות הפלטפורמה שלה Network Edge Orchestration שכוללת את EdgeView Service Control Center, EdgeMarc Intelligent Edges ו-Professional Services. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.edgewaternetworks.com או עיקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @ewn_inc.

אודות כתב העת INTERNET TELEPHONY

כתב העת INTERNET TELEPHONY הוא הסמכות בתקשורתIP  מאז TM1998. החל בגיליון הראשון של פברואר 1998, INTERNET TELEPHONY מספק דעות לא מוטות בתחום המורכב של תקשורת מתכנסת. INTERNET TELEPHONY מציע תוכן עשיר מתוכן מערכתי ממוקד פתרונות ועד לסקירות של מוצרים ושירותים מתוצרת TMC Labs. כתב העת INTERNET TELEPHONY מגיע ליותר מ-225,000 קוראים, כולל קוראים שמעבירים להם אותו. למידע נוסף, בקרו באתר www.itmag.com.

אודות TMC

קונים בכל העולם מסתמכים על זירות המסחר המונעות על ידי תוכן של TMC כדי לקבל החלטות רכישה ולנווט בשווקים. זה מציג הזדמנויות מיתוג, מובילות מחשבה ויצירת לידים ליצרנים/ מוכרים.

זירות המסחר של TMC:

  • קהילותמקוונות ייחודיות, מוכנות לשימוש משפרות את תוצאות החיפוש, יוצרות תיקוף שוק,מרוממות מותגים ומובילות מחשבה תוך הפחתת חסימת פרסומות.
  • תוכניותלידים מותאמות אישית מגלות הזדמנויות מכירה ובונות מסדי נתונים.
  • אירועיםעם השתתפות אישית ומקוונים מקדמים מותגים, מחזקים מובילות מחשבה ויוצריםלידים.
  • כתביעת, פרסוםתצוגתי ועלוני חדשות מגבירים את המוניטין של המותג.
  • תוכןלקוחות מספק בלוגים, הודעות לעיתונות, מאמרים וחומר שיווקי שנכתבים במומחיותעל ידי כותבי צללים כדי לעזור ב-SEO, מיתוג ופעילות שיווק כוללת.
  • שירותיניהול אירועים ומסעות חשיפה מקיפים עוזרים לחברות לפגוש לקוחות פוטנציאלייםוליצור לידים פנים אל פנים.

למידע נוסף על TMC ועל איך אנחנו יכולים לעזור לכם להגיע ליעדי השיווק שלכם, בקרו בבקשה באתר www.tmcnet.com

אנשי קשר

איש קשר של אדג'ווטר נטוורקס:
Michael Cruz
מנהל בכיר, שיווק תאגידי
[email protected]
או
אשת קשר של TMC:
Rebecca Conyngham, 203-852-6800, ext. 287
מנהלת השיווק
[email protected]

מקור: Edgewater Networks Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180306006722/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI