דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר INFINIDAT מכריזה על קווי פתרונות חדשים לענן הציבורי ולהגנה על מידע
INFINIDAT מכריזה על קווי פתרונות חדשים לענן הציבורי ולהגנה על מידע
איריס וינשטיין 28/03/18 |  צפיות: 3402

החברה מכריזה על פתרונות אחסון חדשים ללמידה עמוקה, המשכיות עסקית וגמישות בענן

ההכרזות העיקריות:

· InfiniSync – פתרון מהפכני המנטרל את הדרישה לדטה סנטר משולש למטרת המשכיות עסקית לבנקאות ולסביבות קריטיות דומות בארגוני אנטרפרייז. הפתרון מעניק המשכיות עסקית ברמה הגבוהה ביותר בתעשייה.

· Neutrix Cloud - שירות המאפשר תחרות בזמן אמת בין ספקי הענן הציבורי על עומסי העבודה של הלקוח, תוך שמירה על המידע הארגוני בשליטת הלקוח.

· InfiniGuard – פתרון גיבוי המספק הגנה לנפח מידע בקנה מידה של פטה-בייט מרובים עם שחזור במהירות הבזק והתממשקות למערכות הגיבוי המצויות בשוק.

· Kubernetes Plugin - אינטגרציה לסביבות קונטיינרים שמאפשרת פעילות Dev-Ops דינאמית. על ידי שימוש ב-Plugin של INFINIDAT למערכות ניהול קונטיינרים (Kubernetes /OpenShift) יכול משתמש קצה להקצות לעצמו משאבי אחסון באופן דינמי וללא התערבות מנהל האחסון.

· InfiniBox F6212 - פתרון חדש בסדרת פתרונות אחסון העל של החברה, אשר יספק ללקוחות נפח אחסון של כ-8.3 פטה בייט במסד בודד לטובת שימוש בסביבות עתירות מידע, ניתוחי ביג-דטה וסביבות אנליטיקה.

INFINIDAT, הספקית העצמאית המובילה בשוק לפתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז בנפחים מרובי פטה-בייט, מכריזה על חמישה פתרונות חדשים לארגוני אנטרפרייז המבקשים לזרז טרנספורמציה דיגיטלית ולהשיג ערך מתשתית ה- IT.

קווי הפתרונות החדשים הושקו כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה במטרה לספק השלמה נוספת להיצע ה-High End שלה ללקוחותיה הקיימים ולענות לדרישות של לקוחות חדשים המעוניינים במענה הולם לאתגרי התשתיות הנוכחיים והעתידיים בעודם פועלים על מנת לספק רמת שירות גבוהה, תחת מסגרת תקציבית מתאימה וחדשנות בלתי מתפשרת.

InfiniSync

InfiniSync הוא בונקר מידע מחוסם במשקל 450 פאונד (כ- 204 ק"ג), הפתרון הראשון בעולם לשיקוף מידע ((data mirroring סינכרוני ב- RPO אפס, לאורך מרחק וירטואלי אינסופי, עם השפעה אפסית על זמן אחזור.

InfiniSync יהיה זמין החל מה- 2 באפריל 2018.

Neutrix Cloud

Neutrix Cloud הוא אחסון ענן ציבורי עצמאי שמציע ביצועים גבוהים, מערכות קבצים בקנה מידה של פטה-בייט ונפחי בלוק, שניתנים לגישה סימולטנית מהעננים הציבוריים, כולל גוגלAzure ו- AWS). Neutrix Cloud הינו שירות OpEx טהור שניתן ליישמו באופן עצמאי או עם InfiniBox - on-premise במודל של ענן ההיברידי עם RPO (Recovery Point Objective) של ארבע שניות.

כדוגמה לגמישות זאת, בנוסף לעננים ציבוריים אחרים, INFINIDAT Neutrix Cloudיהיה זמין ללקוחות של VMware Cloud™ ב- AWS עד סוף אפריל. VMWare Cloud ב- AWS מביא יחד את התוכנה של הדטה סנטר המבוסס תוכנה של VMWare לארגוני אנטרפרייז (SDDC) ואת התשתית האלסטית bare-metal מ- Amazon Web Services (AWS) על מנת לספק לארגונים מודל תפעול עקבי וניידות ליישומים עבור הענן הפרטי והציבורי.

"VMWare Cloud ב- AWS מספק ללקוחות הצעה לענן היברידי שניתן לאינטגרציה בצורה חלקה ומספק את הניסיון של SDDC מהמוביל בענן הפרטי, שרץ על ספק הענן הציבורי המוביל, AWS," אמר מארק לומאיר, סגן נשיא ומנכ"ל היחידה העסקית של פלטפורמת הענן ב- VMWare. "פתרונות דוגמת INFINIDAT Neutrix Cloud מאפשר לצוותי ה- IT לצמצם עלויות, להגדיל יעילות ולייצר עקביות תפעולית בסביבות הענן. אנחנו שמחים לעבוד עם שותפים דוגמת INFINIDAT על מנת לחזק את VMWare Cloud המקומי על יכולות AWS ולספק ללקוחות גמישות ויכולת בחירה בין פתרונות שיכולים להניע להשגת ערך עסקי".

Neutrix Cloud יהיה זמין בסוף אפריל 2018.

InfiniGuard

InfiniGuard הינו התקן הגנה על מידע מודע ליישומים, שמאחסן מעל ל-20 פטה בייט של מידע ומספק שחזור במהירות הבזק. InfiniGuard מבוסס על אותה ארכיטקטורת תוכנה Neural Cache שעומדת בבסיסו של ה- InfiniBox ותומך בסביבה עשירה, כולל Commvault, Veritas, Veeam, IBM Spectrum Protect, SAP, Oracle RMAN, VMware ו- Microsoft Exchange.

InfiniGuard, שהושק לפני מספר חודשים בהשקה "שקטה" והותקן בהצלחה רבה במספר ארגונים רב ומגוון, יהפוך למוצר הדגל בתחום הגיבוי ויסייע ל-INFINIDAT להעמיק את האחיזה שלה כחברת פתרונות למתן שירותים קצה לקצה עבור לקוחות החברה.

Kubernetes Plugin

Kubernetes Plugin הינו פתרון אינטגרציה מבוסס פלטפורמת Kubernetes, המאפשר הגדרת אחסון מתוך שכבת ה- Container Orchestration: באמצעות Dynamic Volumes ניתן כיום להגדיר נפחי אחסון עבור קבוצות של Containers (הנקראות Pods) כחלק מתהליך הפריסה של Container. האינטרגרציה נותנת מענה בכל סוגי האחסון:

· אחסון פרטי (מוקצה ל- Pod יחיד) - באמצעות פרוטוקול iSCSI / FC.

· אחסון משותף - (מוקצה ל Pods מרובים) - מאפשר העברת מידע ביניהם באמצעות פרוטוקול NFS.

InfiniBox F6212

InfiniBox F6212 הינו מודל חדש של InfiniBox מסדרת העל של החברה (סדרת 6000) התומך בקיבולת אחסון של 8.3 פטה-בייט. F6212 מבוססת על מערכת ההפעלה המוכחת של InfiniBox וכוללת את הפונקציונאליות, הביצועים והאמינות שלקוחות החברה הורגלו אליהם במשפחת הפתרונות של InfiniBox. F6212 מגיע לשוק בתגובה לדרישות הלקוחות לאנליטיקה, למידה עמוקה ו- IoT תעשייתי, שמצריכים אחסון בעל מחיר סביר בקנה מידה של פטה-בייט עם אמינות גבוהה וזמני תגובה מתחת למילי-שנייה. בזכות היכולת לתת מענה לכל סוגי ה Persistent Container Storage, INFINIDAT מספקת מענה למגוון שימושים בפתרון יחיד.

InfiniBox F6212 זמין החל מה- 2 לאפריל.

פתרונות המבוססים על פלטפורמת התוכנה של INFINIDAT

כל הפתרונות שהוכרזו היום מבוססים על אותה פלטפורמת תוכנה הכוללת:

· Neural Cache, אלגוריתם למידת המכונה של INFINIDAT שממקסם ביצועים על ידי מציאת קישורים חבויים בדפוסי הגישה למידע.

· InfiniRAID, אשר עם ארכיטקטורת RAS של INFINIDAT, מספק שבע תשיעיות (99.99999%) של זמינות, ובו בזמן מבטיח שלמות המידע בקנה מידה של פטה-בייט.

· InfiniSnap – מנגנון ה- snapshot החדשני, מבוסס חותם זמן (timestamp), המספק ניהול אינסופי ליצירת עותקי בזק (Snapshots) ורפליקציות סינכרונית ואסינכרוניות בו זמנית, בעלות ביצועים גבוהים וללא השפעה על ביצועים.

אנאליסטים מגיבים

"INFINIDAT ממשיכה להיות יוצאת דופן לעומת מערכי פלאש היברידיים אחרים. עם הכרזה זאת, הם הרחיבו את הפורטפוליו שלהם על מנת שיכלול הצעות לגיבוי, DR ו- multicloud – כולן מבוססות על ארכיטקטורה יחידה," אמר אריק בורגנר, סגן נשיא מחקר בתחום האחסון ב- IDC. "ההתרחבות בפורטפוליו של INFINIDAT מאפשר להם לענות על יותר אתגרים של לקוחות בתחומים מגוונים עם פחות כוח אדם".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI