דף הבית הודעות לעיתונות בריאות מומחה הוראה מתקנת עבור תלמידים עם ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז
מומחה הוראה מתקנת עבור תלמידים עם ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז
שלום בן דור 08/07/09 |  צפיות: 4121

הודעה לעיתונות:

שלום בן דור פיתח שיטה פשוטה, יעילה ומהירה ללימוד הקריאה, הכתיבה והחשבון. שיטה שמתאימה במיוחד לילדים עם ליקויי למידה.

שלום בן דור הוא מורה לחינוך מיוחד, ומומחה הוראה מתקנת באמצעות תנועה.

במהלך השנים השתלם בתחומים שונים של חינוך מיוחד, ולמד הוראה מתקנת באמצעות תנועה וכתב תנועה בסמינר הקיבוצים

חינוך מיוחד

שלום לימד שנים רבות בבית ספר לחינוך מיוחד לילדים בעלי לקויות למידה. מתוך עבודתו עם ילדים בחינוך המיוחד, פיתח במהלך השנים שיטה פשוטה, יעילה ומהירה ללימוד הקריאה, הכתיבה והחשבון. שיטה שמתאימה במיוחד לילדים עם ליקויי למידה, והוכיחה את יעילותה בעבודה עם ילדים עם סוגים רבים ושונים של לקויות וחסכים נוספים כמו - הפרעות קשב וריכוז (ADHD , ADD ), לקויות שפה (,( NVLD, PDD וילדים רבים שלמדו בחינוך המיוחד.

שיפור התיאום בין האיברים

הרעיון המרכזי בשיטת בן דור, הוא שניתן לשפר את התפקוד הפגוע (קריאה, כתיבה, חשבון) ע"י שיפור התיאום בין המערכות והאיברים הפועלים (עיניים, ידיים ואברי הדיבור). התרגילים שבשיטה מפעילים ישירות את האיברים והמערכות שמעורבים בפעולה המבוקשת. במקביל הילד לומד ומתאמן במיומנויות הנדרשות בעזרת הוראה מתקנת ספציפית ללקות שלו.

בנוסף, ההורה אחראי לאמן את הילד בבית ע"פ הנחיות מדויקות.
כך נשמר רצף של עבודה אינטנסיבית בין המפגשים ומושגת התקדמות מהירה במיוחד! 
ממוצע המפגשים של ילד הוא 10-12 פגישות שבהן הילד עובר ממצב של לקות וקושי - לתפקוד יעיל! 

יעילות השיטה


בעזרת שיטה זו מלמד שלום בן דור ילדים בעלי קשיים ולקויות של: דיסלקסיה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה.
לרבים מילדים אלו היסטוריה של ניסיונות תיקון כושלים בשיטות שונות של הוראה מתקנת וטיפולים אלטרנטיביים שונים. כמעט אצל כולם מתבטאת הלקות בפגיעה בהישגים וביכולת הלימודית בכלל, ובדימוי עצמי ירוד ופגוע.

בתוך זמן קצר משיגים הילדים שיפור ניכר ומהיר ביכולתם לקרוא, לכתוב או לחשב !   במקביל יש גם תהליך של שיפור בתחומים אחרים של הלימודים שקשור לכך שהבעיה היסודית, המעיקה כל כך, נפתרה.
על שיטת בן דור יכולים להעיד ילדים והורים רבים.

שיטת בן דור היא היחידה שנותנת ערובה להצלחת הטיפול !  התשלום עבור הטיפול אינו ניתן - כמקובל - עבור שעות או משך הטיפול, אלא הוא תשלום גלובלי שמשולם רק בתנאי שהמטרות המוסכמות הושגו.

האמינו - זה בהחלט אפשרי וזה עובד !


שלום בן דור - הוראה מתקנת, ליקויי למידה, קשב וריכוז.

בקרו באתר:

http://www.dyslexia-bendor.co.il

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלום בן דור

שלום בן דור מורה ומחנך בתחום הוראה מתקנת באמצעות תנועה שפיתח לפני שנים שיטה פשוטה, יעילה להפליא ללימוד הקריאה, הכתיבה והחשבון. שיטה שמתאימה במיוחד לילדים עם ליקויי למידה, הפרעות קשב ועוד.

אתר:   http://www.dyslexia-bendor.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שלום בן דור
 
קשב וריכוז - מה הבעיה והאם ניתן לאבחנה
הפרעות קשב וריכוז היא תופעה נפוצה וקיימת אצל ילדים ומבוגרים כאחד. חשוב לציין שהתופעה אינה באה בסתירה לרמת האינטליגנציה. אחד הפתרונות הוא הוראה מתקנת. מטרתה העיקרית של ההוראה המתקנת היא בהחזרת הילד אל מסלול הלימודים הרגיל לפני שיפתח פער לימודי גדול מדי. על כך ועוד, במאמר הבא.

האם אתם יודעים מה זה הוראה מתקנת
שיעורי הוראה מתקנת מתמקדים בעיקרם בסיפוק הצרכים הלימודיים האישיים של הילד. מטרתה העיקרית של ההוראה המתקנת היא בהחזרת הילד אל מסלול הלימודים הרגיל לפני שיפתח פער לימודי גדול מדי לעומת האחרים. הוראה מתקנת מתמקדת בפיתוח מיומנויות קריאה, כתיבה וביצוע פעולות חשבון. על זאת ועוד, במאמר הבא.

חיים עם ליקויי למידה מכל הסוגים
ליקויי למידה מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: דיסלקציה (ליקויי קריאה), דיסגרפיה (ליקויי כתיבה), דיסקלקוליה (ליקויי חשבון). ישנם ליקויי למידה נוספים. יש לבחון באיזה תחום נמצא הקושי ולטפל בכך בהתאם. על כך ועוד, במאמר הבא.

זיהוי עצמי של הפרעות קשב וריכוז
הפרעות קשב וריכוז מאובחנות לרוב כבר בתקופת הילדות ועשויות ללוות את הילד גם במהלך בגרותו. אבחון וטיפול צריכים להיעשות ע"י אנשי מקצוע, אולם בעידן הנוכחי של מידע זמין כדאי למעורבים ללמוד על התופעה ולהיות צרכן נבון וביקורתי של התחום העמום הזה. על כך ועוד, במאמר הבא.

הפרעת קשב וריכוז | ליקויי למידה | הוראה מתקנת – שיטת בן דור
הפרעת קשב וריכוז היא אחת ההפרעות הקשות ביותר להגדרה ברפואה. בעצם שמה יש בעייתיות: מה בדיוק היא כוללת ? מה זה ADHD ? מהן תסמיניה ? כיצד היא משפיעה על הקריאה ועל הכתיבה ? מהן תופעות הלוואי שלה ? כיצד מאבחנים אותה וכיצד מטפלים בה. על כל אלה במאמר הבא של שלום בן דור.

ליקויי למידה - ילדים | טיפול בשיטת בן דור
התואר "לקוי למידה" הוא תואר מחייב ! מי שנושא בתואר לומד במהירות את משמעויותיו המעשיות ואת תורת הזכויות וההקלות הנלווית לו. הילד שלנו הופך להיות יותר ויותר "ילד לקוי למידה" . זה יהיה עיקר עניינו בשנים הבאות ואולי תמיד !
מתוך עבודתי אני טוען שמפגש לא טוב בין הילד למערכת החינוך, בתוספת בעיות קלות יחסית שאותן מביא עמו הילד לביה"ס יוצרים במקרים רבים תהליך מתגלגל של בלבול וכשלון שמגדיר את הילד כלקוי למידה.
פעם אחר פעם אני רואה בעבודתי כיצד ילד שאובחן כלקוי למידה, משיר מעליו את הלקות ואת "התואר". ופת


מומחה הוראה מתקנת עבור תלמידים עם ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז
08/07/09 | בריאות
שלום בן דור פיתח שיטה פשוטה, יעילה ומהירה ללימוד הקריאה, הכתיבה והחשבון. שיטה שמתאימה במיוחד לילדים עם ליקויי למידה.
שלום הוא מומחה הוראה מתקנת באמצעות תנועה.
השיטה מתאימה במיוחד לילדים עם ליקויי למידה, והוכיחה את יעילותה בעבודה עם ילדים עם סוגים רבים ושונים של לקויות וחסכים נוספים כמו - הפרעות קשב וריכוז (ADHD , ADD ), לקויות שפה (,( NVLD, PDD ועוד.
הרעיון המרכזי בשיטה הוא שניתן לשפר את התפקוד הפגוע (קריאה, כתיבה, חשבון) ע"י שיפור התיאום בין המערכות והאיברים הפועלים.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI