דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר רד האט מחזקת את שדרת הענן ההיברידי עם הגרסה העדכנית של Red Hat Enterprise Linux
רד האט מחזקת את שדרת הענן ההיברידי עם הגרסה העדכנית של Red Hat Enterprise Linux
אורית בלום 15/04/18 |  צפיות: 2992

Red Hat Enterprise Linux 7.5 מספקת עקביות עבור סביבות IT היברידיות, מספקת אבטחה מתקדמת בהיקפים גדולים, פעילות בין מערכתית עם Windows, והפחתה בעלויות אחסון

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של Red Hat Enterprise Linux 7.5, הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם. הגרסה החדשה מספקת אבטחה משופרת ובקרות עמידה ברגולציה, כלים להפחתת עלויות אחסון, שימושיות משופרת, כמו גם אינטגרציה רבה יותר עם תשתיות Microsoft Windows, הן באתרי לקוחות והן בענן Microsoft Azure.

כאשר מערכי IT ארגוניים מתרחבים ומקיפים מגוון סביבות, מחומרה באתר ועד עננים פרטיים וציבוריים, ארגונים מחפשים לעתים קרובות דרכים לשלב השקעות קיימות בתשתיות ויישומים עם טכנולוגיות דיגיטליות חדשות.Red Hat Enterprise Linux 7.5יכולה לסייע לארגונים לענות לאתגר זה על ידי הפחתת מורכבות תשתית ועלויות הכרוכות בכך, תוך הקלה על ניהול סביבות IT היברידיות.

אבטחת ענן היברידי ועמידה ברגולציה משופרות

סביבות IT היברידיות מספקות לארגונים יכולות משמעותיות חדשות, אך עלולות גם להציג אתגרי אבטחה ייחודיים. זאת מאחר שצוותי IT חייבים עתה להתמודד עם אתגרי אבטחה ברחבי אפשרויות פריסה. כדי לענות טוב יותר לצרכי האבטחה המגוונים של מחשוב היברידי, Red Hat Enterprise Linux 7.5 מספקת בקרות תוכנות אבטחה משופרות, כדי למנוע סיכונים תוך השלמת ביצוען של פעילויות IT ללא צורך בהפסקתן.

רכיב מרכזי של בקרות אלה הנו אוטומציית אבטחה דרך אינטגרציה של OpenSCAP עם

Red Hat Ansible Automation. הדבר תוכנן לאפשר את היצירה של Ansible Playbooks ישירות מסריקות OpenSCAP אשר יכולות לשמש להטמעה מהירה ועקבית של תיקוני אבטחה ברחבי סביבתITהיברידית. ניתן עתה לאבטח טוב יותר נתונים רגישים ברחבי סביבות שונות עם שיפורים בהצפנת Network-Bound Disk התומכת בפענוח אוטומטי של קבצי נתונים גדולים.

ביצועי יעילות אחסון משופרים

ארגונים מחפשים להרחיב ניצול השקעות IT קיימות גם לתמיכה בהטמעות ענן היברידי והפחתת עלויות תקורה. לכן, לעתים קרובות הופכת אופטימיזציית אחסון לחלק חשוב של האסטרטגיה.

Red Hat Enterprise Linux 7.5 יכולה לעזור באמצעות אופטימייזר נתונים וירטואלי (VDO), שתוכנן להפחית עלויות אחסון נתונים בענן ובאתרי לקוחות עד ב- 83 אחוז (לפי מחקר פנימי של רד האט). VDO מפחית כפילויות נתונים ומגדיל נפח אחסון אפקטיבי דרך ביטול כפילויות (de-duplication) ודחיסה של נתונים לפני הגעתם לדיסק.

פשטות ניהול

Red Hat Enterprise Linux 7.5 יכולה לסייע בהפחתת עקומת הלמידה הכוללת של מנהלי מערכות לינוקס חדשים, מאתרי תקלות, ומפתחים. הדבר נעשה דרך עשיית משימות מורכבות כמו ניהול מערכת, לקלות יותר דרך שיפורים בעמדת מנהל המערכת. שיפורים אלה, באמצעות ממשק אינטרנט פשוט, תוכננו למנוע רבות מהמורכבויות הכרוכות בניהול מערכות מבוססות לינוקס, כולל הקמת רשת ואחסון.

בנוסף, מוצעת ב- Red Hat Enterprise Linux 7.5 תפקודיות חדשה ואינטגרציה עם תשתיות מבוססות Windows, כולל ניהול ותקשורת משופרים עם הטמעות Windows Server, העברות נתונים מאובטחות יותר עם Microsoft Azure, ושיפורי ביצועים עבור ארכיטקטורות Microsoft Active Directory מורכבות. כללית זה יכול לספק מעבר חלק יותר עבור ארגונים הרוצים לגשר את הסקלאביליות והגמישות של הטמעות Red Hat Enterprise Linux 7.5 עם השקעות IT מבוססות Windows קיימות.

קונטיינרי לינוקס מוכנים לייצור

מאחר שאפליקציות קונטיינרים ותשתיות מבוססות-קונטיינר מהוות לעתים קרובות רכיב בסיסי עבור אסטרטגיות טרנספורמציה דיגיטלית רבות, Red Hat Enterprise Linux 7.5 נותנת ביטוי להובלת רד האט בעשיית טכנולוגיות מבוססות קונטיינר למוכנות לייצור. בגרסה החדשה שופרה אבטחת קונטיינרים, תוך הוספת תצורת אבטחה פרואקטיבית ועמידה ברגולציה בשלב ההקמה, לצד בקרות אבטחה פרטנית וגישה לשכבת Host.

Red Hat Enterprise Linux 7.5 גם מוסיפה תמיכה מלאה עבור Buildah – כלי עזר בקוד פתוח שנועד לעזור למפתחים ליצור ולשנות אימג'ים של קונטיינרי לינוקס בלי הרצת קונטיינר מלאה או תכנית שרצה ברקע (Daemon). זה מאפשר לצוותי IT לבנות ולפרוס מהר יותר יישומי קונטיינר בלי צורך להריץ מנוע קונטיינר מלא, מה שמקטין את שטח התקיפה ומבטל את צורך להריץ מנוע קונטיינר במערכת שאינה מיועדת לעשות כך בייצור.

זמינות ברחבי מגוון ארכיטקטורות

על מנת לתמוך עוד יותר במבחר ארכיטקטורות מחשוב העומדות לרשות הלקוחות, Red Hat Enterprise Linux 7.5 זמינה בו-זמנית ברחבי כל הארכיטקטורות הנתמכות, כולל x86, IBM Power, IBM z Systems, ו- 64-bit Arm. מהדורה זו גם מוסיפה תמיכה עבור וירטואליזציית KVM עם Host יחיד וסביבת זמן ריצה בפורמט OCI(Open Container Initiative) ו- Image base ל- IBM z Systems.

דניז דומאס, סגנית נשיא להנדסת פלטפורמות ברד האט, אמרה: "העתיד של IT ארגוני אינו חייב להיות אך ורק במרכז הנתונים או בענן הציבורי, אלא כשילוב של פיזור ברחבי ארבע תצורות IT: פיזית, וירטואלית, ענן פרטי, וענן ציבורי. Red Hat Enterprise Linux משמשת כגשר גמיש ומוצק ברחבי מערכות אלה, והגרסה החדשה של פלטפורמת לינוקס המובילה בעולם מספקת יכולות רבות עוד יותר, החל מאבטחה בהיקפים גדולים עד ליעילות אחסון מוגברת, כדי לקדם את הענן ההיברידי בארגונים".

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI