דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באיפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם
P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באיפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם
חיים נוי 17/04/18 |  צפיות: 2274
P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באיפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם

היעדים של "שאיפה 2030" מקיפים מותגים ואת שרשרת האספקה, החברה האנושית, והעובדים של P&G

סינסינטי, 16 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שהשיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020, יש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר, והיא קבעה יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. המטרה של היעדים החדשים, שנקראים "שאיפה 2030", היא לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים.

"אנחנו מאמינים ש-P&G יכולה להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה ואנחנו נוקטים בגישה יותר מחושבת לגרום הנאה לצרכנים תוך איפשור צריכה אחראית", אמר דייוויד טיילור, יו"ר, נשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "הצרכנים מצפים שהמותגים בהם הם בוטחים יספקו ביצועים טובים יותר וגם יעזרו לפתור כמה מהאתגרים הכי מורכבים שניצבים בפני עולמנו. טווח ההשגה הגלובלי שלנו, ההבנה שלנו את חמישה מיליארד הצרכנים שאנו משרתים ויכולות החדשנות שלנו מעניקים לנו יכולת ייחודית לחולל שינוי חיובי".

היעדים של "שאיפה 2030" של P&G כוללים:

  • מותגים: 20מותגי ההובלה של P&Gכולל Always, אריאל, Dawn, פיירי, Febreze, Head & Shoulders, פנטן, פמפרס וטייד יאפשרו ויעודדו צריכה אחראית באמצעותאריזות שהן 100% ניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, השקת חידושים עם קיימות רבהיותר ובניית אמון באמצעות שקיפות ושיתוף מדע הבטיחות שלנו.
  • שרשרתהאספקה: אתרי הייצור של P&Gיפחיתו פליטת גזי חממה למחצית, וירכשו מספיק חשמל מתחדש כדי להפעיל 100%מהמפעלים שלנו. החברה  גם תשיג לפחות5 מיליארד ליטרים של מים ממקורות מעגליים.
  • החברההאנושית: P&G תמשיך ליצור שותפויות משנות מצב שמאפשרות לאנשים, לכדור הארץולעסקים שלנו לשגשג, כולל אלה שחוסמות את זרימת הפלסטיק לתוך האוקיאנוסים שלהעולם, מגינות על יערות ומשפרות אותם, מרחיבות פתרונות מיחזור למוצרי היגיינהסופגים ומגינות על מים באגני עדיפות ברחבי העולם.
  • עובדים: P&G תערב עובדים, תצייד ותתגמל אותם על בניית חשיבה ויישום שלקיימות בעבודה היומיומית שלהם. נתגמל קידמה ונשלב הכרה בהערכות ביצועים.

פרטים נוספים על "שאיפה 2030" של P&G אפשר למצוא כאן.

על בסיס מורשת המנהיגות הסביבתית שלה, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 בתחומי ההתמקדות של אקלים (הפחיתה את פליטות גזי החממה האבסולוטיות ב-16% מאז 2010), מים (הפחיתה את השימוש במים במתקני הייצור ב-27% מאז 2010) ופסולת (השיגה אפס פסולת ייצור למטמנות ביותר מ-80% מאתרי הייצור).

את ההשפעה של ההתקדמות של החברה אפשר לראות במותגים ואזורים ג"ג שונים, כולל מוצרים כמו Tide purclean שכולל מרכיבים מבוססי ביו ו-Head & Shoulders שמשתמש בפלסטיק חופים באריזות, שינויים בייצור שמניעים את המפעלים שלנו בחשמל מהרוח וקיטור מביומסה, וחידושי מחקר שישנו את האפשרות למחזר טונות של פלסטיק בכל שנה שייהנו מהם ענפי תעשייה שלמים, הרבה מעבר לטווח ההגעה של P&G.

יתר פירוט של ההתקדמות נמצא בדוח האזרחות 2017 של החברה.

"על בסיס ההתקדמות שלנו עד היום, היעדים שלנו ל-2030 מבקשים לטפל בשניים מהאתגרים הסביבתיים הכי דוחקים של העולם: משאבים סופיים והצריכה הגדלה", אמרה וירז'יני אליה, סגנית נשיא של P&G לקיימות גלובלית. "אנחנו יודעים של-P&G לבדה אין את כל התשובות. יהיה צורך בשותפויות ושיתופי פעולה כדי להתקדם משמעותית והמותגים שלנו יפתחו חידושים כדי להעלות את הצריכה האחראית לרמה הבאה".

"P&G היא מנהיגה בפיתוח בר קיימא. האסטרטגיה שלה עולה בקנה אחד עם האמונה שלנו שעסקים יצליחו יותר אם יהיו יותר בני קיימא. אנחנו משבחים את המסגרת שלה "שאיפה 2030" שיש לה פוטנציאל לגרום לשינוי גלובלי חיובי משמעותי אצל בעלי המניות, הסביבה והחברות האנושיות", אמר פיטר באקר, נשיא ומנכ"ל, מועצת העסקים העולמית למען פיתוח בר קיימא.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

קיימות סביבתית היא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וגיוון וכלילה. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על פעילות האזרחות של P&G, תקראו את דוח האזרחות 2017 של P&G כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

P&G Company Communications
Julie deSylva, 513-780-0006
[email protected]

מקור: Procter & Gamble

גלריית מולטימדיה חכמה

 

P&G השיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020 ויש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר. נקבעו יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. מטרתם לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים. ((תמונה: Business Wire))

 

סקירה כללית על היעדים בסביבתיים של  P&G ל-2030 (גרפיקה: Business Wire)

 

מסמך

מבט מפורט על היעדים בסביבתיים של  P&G ל-2030

 

וידאו

P&G דיברה עם הדור הבא על איך עולם יהיה ב-2030.

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI