דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אולפני אמזון נותנים אור ירוק לאוטופיה, מחתימים את ג'יליאן פלין על עסקה כוללת
אולפני אמזון נותנים אור ירוק לאוטופיה, מחתימים את ג'יליאן פלין על עסקה כוללת
חיים נוי 20/04/18 |  צפיות: 2027
אולפני אמזון נותנים אור ירוק לאוטופיה, מחתימים את ג'יליאן פלין על עסקה כוללת

פלין, הסופרת והתסריטאית המצליחה זוכת הפרסים של נעלמת וחפצים חדים, תהיה היוצרת, המפיקה הראשית והשואו ראנר של אוטופיה, סדרה חדשה בלעדית ל-Prime Video ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

סיאטל, 19 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

אולפני אמזון (NASDAQ: AMZN) הודיעו היום שנתנו אור ירוק להזמנה ישר לסדרה לאוטופיה, סדרה של תשעה פרקים מאת ג'יליאן פלין זוכת הפרסים, הסופרת והתסריטאית המצליחה של המועמד לגלובוס הזהב נעלמת והסדרה של HBO שציפו לה רבות חפצים חדים. פלין גם חתמה על עסקת טלוויזיה כוללת עם אולפני אמזון, שבה אוטופיה היא הפרויקט הראשון. אוטופיה תהיה זמינה בלעדית ב-Prime Video ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

אוטופיה מבוססת על הסדרה הבריטית באותו שם שנכתבה על ידי דניס קלי. הסדרה היא קו-פרודוקציה בין Endemol Shine North America ו-Kudos, אולפן הפקה של  Endemol Shine Group UK, ואולפני אמזון.

קבוצה של צעירים, שנפגשים באינטרנט, נרדפים ללא רחמים על ידי ארגון צללים מדינתי עמוק אחרי שמגיע לרשותם רומן גרפי מחתרתי כמעט מיתולוגי - הם מגלים שתיאוריות הקונספירציה בדפי הקומיקס עשויות להיות אמיתיות ומוצאים את עצמם בעל כורחם בתפקיד המסוכן, ייחודי ואירוני של הצלת העולם.

"אנחנו מעריצים גדולים של היצירה המחשמלת של ג'יליאן פלין", אמר ניק הול, מנהל הסדרות האלטרנטיביות באולפני אמזון. "היא יוצרת סיפורים שמשאירים את הקהל שלה במצב של מתח מתמיד וחותרת תחת הציפיות שמאחורי הדמויות שלה. היא תיתן לחברי Prime Video סדרה שהם לא ישכחו, והצופים ברחבי העולם לבטח יתחברו עם הרלבנטיות של אוטופיה".

"אוטופיה היא נפית חתולים יצירתית טהורה עבורי. הסדרה של דניס קלי העיפה לי את המוח, והוא היה כל כך נדיב כשנתן לי לפתוח את העולם שלו ולשחק בו ולהפוך אותו למקום המוזר והפרוע שלי. אוטופיה עוסקת בחקר עניינים מהדהדים בסיפור עלילה אפל ומפותל -- זאת סדרה שהיא מיידית ועכשווית וקצת "אלוהים אדירים!", אבל כיף גדול", אמרה ג'יליאן פלין.

דידריק סנטר, מנכ"ל Kudos, אמר: "דניס קלי והצוות ב-Kudos יצרו מותחן בריטי ייחודי, אפל ומרתק, ואנחנו מאוד נרגשים שג'יליאן פלין דמיינה אותו מחדש באופן כה מבריק עבור קהל גלובלי חדש".

פלין היא היוצרת, המפיקה הראשית והשואו ראנר של אוטופיה, והמפיקים הראשיים כוללים את ג'סיקה רודז (שפלין עבדה איתה בחפצים חדים), שרון הול, קארן ווילסון, דניס קלי ודידריק סנטר. שרון ליוואי, נשיאה, טלוויזיה מתוסרטת ולא מתוסרטת, Endemol Shine North America, תפקח על ההפקה מטעם Endemol Shine.

הסדרות של Prime Original זמינות לחברי Prime להזרים וליהנות באמצעות היישום Prime Video לטלוויזיות, מכשירים מחוברים כולל Amazon Fire TV ומכשירים ניידים, או באינטרנט יחד עם סדרות Prime Original אחרות באתר Amazon.com/originals, ללא עלות נוספת על המנוי שלהם. לקוחות זכאים שהם עדיין לא חברי Prime יכולים להירשם לתקופת ניסיון חינם באתר www.amazon.com/prime. לרשימה של כל המכשירים שתואמים ל-Prime Video, בקרו באתר www.amazon.com/howtostream. התוכן זמין דרך היישום של Prime Video והאתר PrimeVideo.com ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

אודות Prime Video

  • Amazon Video הוא שירות בידור לפי דרישה פרימיום שמציע ללקוחות את המבחר הגדול ביותר מבחינת מה לצפות - והכל עם הקלות של מציאת מה שהם רוצים לצפות במקום אחד.
  • כלול ב-PrimeVideo: צפובאלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים, כולל ה-Prime Originals זוכי הפרסים שלנו כגון המסע הגדול, גברת מייזל המופלאהוסניקי פיט, זוכי האוסקר מנצ'סטר ליד הים והסוכן והמועמד לאוסקר חולי אהבה,תוכניות בלעדיות, ספורט בשידור חי ותוכן ברישיון ובהוצאה עצמית שזמינים ביותרמ-240 מדינות וטריטוריות.
  • צפוביותר עם הערוצים של אמזון: חברי Prime יכולים להוסיף יותר ממאה ערוצים כמו HBO, SHOWTIME,STARZ, CBS All Access, Cinemaxועוד -- בלי להוריד עוד יישומים וללא צורך בכבלים. שלמו רק על אלה שאתםרוצים, ובטלו בכל זמן. כדי לצפות ברשימה המלאה של הערוצים הזמינים, בקרו באתרwww.amazon.com/channels.
  • להשכרהאו לקנייה: מאות אלפי כותרים, כולל סרטים חדשים ותוכניות טלוויזיהעכשוויות, זמינים להשכרה או רכישה לפי דרישה לכל לקוחות אמזון.
  • גישהמיידית: צפו מייד בכל זמן, בכל מקום דרך היישום אמזון בטלוויזיות, מכשירים ניידים, Amazon FireTV, Fire TVStick, טבלטים Fire ו-Apple TVאו באינטרנט. לרשימה של כל המכשירים התואמים, בקרו באתר www.amazon.com/howtostream.
  • חוויותמשודרגות:הפיקו את המיטב מכל צפייה עם תוכן תואם 4K Ultra HDו‑HighDynamic Range (HDR).גשו מאחורי הקלעים של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה האהובים עליכם עם גישת רנטגןבלעדית, שמופעלת על ידי IMDb. תשמרו לאחר כך עם הורדות מובייל נבחרות לצפייה לא מקוונת.

בנוסף ל-Prime Video, החברות ב-Prime כוללת אפשרויות משלוח חינם מהיר בלתי מוגבלות בכל הקטגוריות שקיימות באמזון, יותר משני מיליון שירים ואלפי רשימות השמעה ותחנות עם Prime Music, אחסון תמונות מאובטח עם Prime Photos, קריאה בלי מוגבלת עם Prime Reading, גישה בלתי מוגבלת לקטלוג של ספרים קוליים דיגיטליים עם Audible Channels for Prime, מבחר מתחלף של משחקים דיגיטליים חינם ושלל בתוך משחקים עם Twitch Prime, גישה מוקדמת ל-Lightning Deals נבחרות, גישה בלעדית והנחות בפריטים נבחרים ועוד. כדי להירשם ל-Prime או למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/prime.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. ביקורות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.

אנשי קשר

Amazon.com, Inc.
קו חם למדיה
[email protected]
www.amazon.com/pr

מקור: Amazon.com, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית אינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51791236&lang=en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI