דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים P&G רוכשת את עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה
P&G רוכשת את עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה
חיים נוי 20/04/18 |  צפיות: 2005
P&G רוכשת את עסקי  מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה

מחזקת את התיק ואת הנוכחות בקטגוריה ב-15 שוקי התרופות ללא מרשם המובילים בעולם

מחליפה ומשפרת את מיזם הבריאות המשותף המצליח PGT

סינסינטי, 18 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שחתמה על הסכם לרכישת עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה תמורת מחיר מכירה של בערך 3.4 מיליארד אירו.

הודעה לעיתונות זאת כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20180418006692/en/

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שחתמה על הסכם לרכישת עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה (תמונה: Business Wire)

הרכישה הזאת מאפשרת ל-P&G להרחיב את עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים המצליחים שלה על ידי הוספת תיק צומח במהירות של מותגים מבודלים שנתמכים על ידי רופאים בנוכחות ג"ג רחבה. היא גם מעניקה ל-P&G יכולות מסחריות והספקה חזקות בתחום הבריאות, מיומנות טכנית עמוקה והובלה מוכחת במוצרי בריאות לצרכנים שישלימו את היכולות והמותגים הנוכחיים של P&G במוצרי בריאות לצרכנים כגון Vicks, Metamucil, Pepto-Bismol, Crest ו-Oral-B.

"אנחנו אוהבים את הצמיחה היציבה ורחבת הבסיס של שוק מוצרי הבריאות לצרכנים ללא מרשם ושמחים להוסיף את תיק מוצרי הבריאות לצרכנים ואת האנשים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה למשפחת P&G", אמר דייוויד טיילור, יו"ר, נשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G.

הרכישה של P&G את עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה תשפר את הגודל הג"ג, תיק המותגים והנוכחות בקטגוריה של P&G בתרופות ללא מרשם ברוב רובם של 15 שוקי התרופות ללא מרשם המובילים בעולם. המותגים האלה מספקים פתרונות מצוינים להקלת כאבי שרירים, מיפרקים וגב, צינון וכאבי ראש וגם תומכים בפעילות גופנית וניידות, שרבים מהם תחומי טיפול שלא מטופלים כעת בתיק של P&G.

"בשנים האחרונות, עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים שלנו רשמו צמיחה עקבית ויצירת ערך חזקה לבעלי המניות", אמר סטיב בישופ, נשיא הקבוצה, מוצרי בריאות גלובליים. "עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה מביאים קבוצה חזקה של מותגים, מוצרים ויכולות, ומספקים נוכחות אטרקטיבית ומשלימה שתזין המשך צמיחה בהמשיכנו להגדיל את המותגים המובילים הקיימים שלנו".

הרכישה של עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה מחליפה ומשפרת את מיזם הבריאות המשותף המאוד מצליח PGT שהיה ל-P&G עם טבע תעשיות פרמצבטיות (NYSE: TEVA), שיסתיים ב-1 ביולי 2018, בכפוף לאישורי רגולציה.

מיזם הבריאות המשותף PGT הפיק גידול לא פרופורציונלי בשורה העליונה והתחתונה וביסס נוכחות גדולה ביותר מ-50 מדינות מאז שנוצר. אולם, בעקבות בחינה מחדש לאחרונה, טבע ו-P&G הגיעו למסקנה שהעדיפויות והאסטרטגיות כבר לא עולות בקנה אחד והסכימו לתנאים שבהם סיום השותפות יועיל לשתי החברות. נכסי המוצרים של PGT יחזרו לחברות האם שלהם בהתאמה כדי לבסס מחדש עסקי תרופות ללא מרשם עצמאיים.

עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה שהיקפם מיליארד דולר גדלו ב-6% בשנתיים האחרונות ומספקים מגוון רחב של מוצרי תרופות ללא מרשם להקלת כאבי שרירים, מיפרקים וגב, צינון וכאבי ראש וגם מוצרים שתומכים בפעילות גופנית וניידות. המותגים המובילים כוללים את Neurobion, Dolo-Neurobion, Femibion, Nasivin, Bion3, Seven Seas ו-Kytta, יחד עם רבים אחרים. אלה נמכרים בעיקר באירופה, אמריקה הלטינית ואסיה.

"המותגים המובילים האלה והעובדים הנהדרים של עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה ישלימו היטב את עסקי מוצרי הבריאות האישית שלנו", אמר טום פין, נשיא, מוצרי הבריאות האישית הגלובליים של P&G. "הרכישה הזאת עוזרת לנו להמשיך להגדיל את המכירות והגידול ברווח של P&G על ידי מתן היכולות וגודל התיק שנחוצים לנו כדי להפעיל עסקי תרופות ללא מרשם גלובליים מנצחים בכוחות עצמנו, ללא עזרה של שותף מתחום הבריאות".

"המכירה של עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים היא שלב חשוב בהתמקדות האסטרטגית שלנו בעסקים מוכווני חדשנות בבריאות, מדעי החיים וחומרי ביצועים. זאת הפגנה ברורה של המחויבות המתמשכת שלנו לעצב באופן פעיל את התיק שלנו כחברת מדע וטכנולוגיה מובילה", אמר סטפן אושמן, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה. "מוצרי בריאות לצרכנים הוא עסק חזק שראוי להזדמנויות הטובות ביותר האפשריות להתפתחותו העתידית. P&G היא שחקנית חזקה ומאוד מוכרת שיש לה את הגודל הנחוץ כדי להגדיל את העסק בעתיד".

"הגודל הגלובלי של P&G והעניין האסטרטגי בבריאות והרווחה של הצרכנים מהווים בסיס מצוין לצמיחה מואצת, תוך ניצול היכולות של הצוות שלנו והגדלת הרווחיות של עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים. תיקי השוק, צנרות פיתוח המוצרים והנוכחות הג"ג של שני העסקים מאוד משלימים", אמר בלן גאריחו, חבר במועצת המנהלים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה ומנכ"ל מוצרי הבריאות. "באמצעות העסקה הזאת, אנחנו ממשיכים לממש בקפידה את האסטרטגיה שלנו להיות חדשנית גלובלית בתרופות מיוחדות ולהביא לחולים תרופות פורצות דרך".

עסקי מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה פעילים ב-44 מדינות וכוללים יותר מ-900 מוצרים. P&G מתכוונת לסגור את העסקה הזאת בשנת הכספים 2018/19, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים ואישורי רגולציה.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

מידע צופה פני עתיד:

אמירות מסוימות בהודעה או מצגת זאת, פרט למידע שהוא אך ורק היסטורי, כולל הערכות, תחזיות, אמירות המתייחסות לתוכניות העסקיות שלנו, היעדים והתוצאות התפעוליות הצפויות, הן "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act of 1995, סעיף 27A של Securities Act of 1933 וסעיף 21E של Securities Exchange Act of 1934. מידע צופה פני עתיד בדרך כלל מזוהה על ידי המילים "מאמינה", "חוזה", "צופה", "מעריכה", "מתכוונת", "אסטרטגיה", "עתיד", "הזדמנות", "תוכנית", "עשויה", "תהיה", "תמשיך", "יגרמו כנראה" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד. מידע צופה פני עתיד מבוסס על ציפיות והנחות נוכחיות, שנתונות לסיכונים ואי ודאויות שעשויים לגרום לכך שהתוצאות יהיו שונות מהותית מאלה המבוטאות או נרמזות במידע צופה פני עתיד. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן או לשנות בפומבי כל מידע צופה פני עתיד, בין אם בגלל מידע חדש, אירועים עתידיים או כל דבר אחר.

הסיכונים ואי הוודאויות שלהם נתון המידע צופה פני עתיד שלנו כוללים, אך לא רק: (1) היכולת לנהל בהצלחה סיכונים פיננסיים גלובליים, כולל תנודות מטבע חוץ, שערי חליפין או שליטה על מחירים ותנודתיות מקומית; (2) היכולת להתמודד בהצלחה עם תנודתיות כלכלית מקומית, אזורית או גלובלית, כולל שיעורי גידול מופחתים של שווקים, וליצור הכנסה ותזרים מזומנים מספיקים שיאפשרו לחברה להשפיע על הרכישה החוזרת של מניות ותשלומי הדיבידנדים הצפויים; (3) היכולת להתמודד עם שיבושים בשוקי האשראי או שינויים בדירוג האשראי שלנו; (4) היכולת לשמור על הסדרי ייצור והספקה חשובים (כולל ביצוע אופטימיזציה של שרשרת האספקה והסדרי ספק יחיד ומפעל ייצור יחיד) ולהתמודד עם שיבושים עסקיים בגלל גורמים שלא בשליטתנו, כגון אסונות טבע ופעולות מלחמה או מעשי טרור; (5) היכולת להתמודד בהצלחה עם תנודתיות ולחצים בעלויות, כולל מחירי סחורות וחומרי גלם ועלויות עבודה, תחבורה, אנרגיה, פנסיה ובריאות; (6) היכולת להישאר בחוד החנית של החדשנות, להשיג הגנות נחוצות על קניין רוחני ולהגיב בהצלחה להרגלים המשתנים של הצרכנים ולהתפתחויות הטכנולוגיות שמשיגים המתחרים ופטנטים שמוענקים להם. (7) היכולת להתחרות עם המתחרים המקומיים והגלובליים שלנו בערוצי מכירות חדשים וקיימים, כולל על ידי תגובה מוצלחת לגורמים תחרותיים כגון מחירים, תמריצי קידום מכירות ותנאי סחר של מוצרים; (8) היכולת לנהל ולשמור על קשרים עם לקוחות חשובים; (9) היכולת להגן על המוניטין ונכסיות המותג שלנו על ידי התמודדות מוצלחת עם בעיות אמיתיות או נתפסות, כולל חששות לגבי בטיחות, איכות, מרכיבים, יעילות או עניינים דומים שעשויים להתעורר; (10) היכולת לנהל את הסיכון הפיננסי, משפטי, מוניטיני ותפעולי שקשור לקשרים עם צדדים שלישיים, כגון הספקים, המפיצים, הקבלנים והשותפים העסקיים החיצוניים שלנו; (11) היכולת להסתמך על ולהחזיק מערכות מחשוב, רשתות ושירותים חשובים של החברה ושל צדדים שלישיים, ולשמור אל האבטחה והתפקוד של אותן מערכות, רשתות ושירותים ועל הנתונים הכלולים בהם; (12) היכולת להתמודד בהצלחה עם אי ודאויות הקשורות לתנאים פוליטיים משתנים (כולל ההחלטה של בריטניה לעזוב את האיחוד האירופי) והשלכות אפשריות כגון תנודות בשערי חליפין והתכווצות שווקים; (13) היכולת להתמודד בהצלחה עם דרישות ועניינים רגולטוריים ומשפטיים (כולל אך לא רק אותם החוקים והתקנות שכרוכים באחריות על מוצרים, קניין רוחני, הגבלים עסקיים, הגנה על נתונים, מיסים, סביבה ודוחות חשבונאיים וכספיים) ולפתור עניינים תלויים ועומדים בתוך ההערכות הנוכחיות; (14) היכולת להתמודד עם שינויים בחוקי ותקנות המס שחלים כולל השמירה על הטיפול המיועד מבחינת מס שלנו בעסקאות מכירת נכסים; (15) היכולת לנהל בהצלחה את הרכישות, מכירות הנכסים ופעילויות המיזמים המשותפים השוטפים שלנו, ובכל אחד מהמקרים להשיג את האסטרטגיה העסקית הכוללת והיעדים הפיננסיים של החברה, מבלי להשפיע על השגת היעדים העסקיים הבסיסיים; (16) היכולת להשיג בהצלחה שיפורים ביצרניות וחיסכון בעלויות ולהתמודד עם שינויים ארגוניים שוטפים, תוך זיהוי, פיתוח ושימור בהצלחה של עובדי מפתח, כולל בשוקי צמיחה חשובים בהם הזמינות של עובדים מיומנים או מנוסים עשויה להיות מוגבלת. למידע נוסף לגבי גורמים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות והאירועים בפועל יהיו שונים מהותית מאלה שחזויים כאן, פנו בבקשה לדוחות האחרונים על גבי טפסים 10-K, 10-Q ו-8-K.

צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר www.businesswire.com:  https://www.businesswire.com/news/home/20180418006692/en/

אנשי קשר

המדיה של P&G:
Heather Huff, +1-513-622-1810
[email protected]
או
Tressie Rose, +1-513-983-4929
[email protected]
או
קשרי המשקיעים של P&G:
John Chevalier, +1-513-983-9974
[email protected]

מקור: Procter & Gamble

מולטימדיה

 

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שחתמה על הסכם לרכישת  עסקי  מוצרי הבריאות לצרכנים של Merck KGaA, דרמשטאט, גרמניה (תמונה: Business Wire)

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI