דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים YPO מקדם בברכה את נותני החסות של שבוע החדשנות של YPO 2018
YPO מקדם בברכה את נותני החסות של שבוע החדשנות של YPO 2018
חיים נוי 25/04/18 |  צפיות: 2211
YPO מקדם בברכה את נותני החסות של שבוע החדשנות של YPO 2018

דאלאס, 24 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

YPO, ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים, הודיע היום ש-Techstars הצטרפה כנותנת חסות זהב ו-Geniecast, Emplify וטליורייד הן נותנות חסות כסף של שבוע החדשנות של YPO 2018.

נותנות החסות של שבוע החדשנות של YPO מציעות תובנות יקרות ערך, קשרים חשובים ומומחיות מוערכת שאיפשרו את יוזמת החדשנות הכי גדולה והכי משפיעה בעולם.

"שבוע החדשנות של YPO מפגיש כמה מהמנהיגים הכי חדשניים ומשבשים מרחבי העולם", אמר מנכ"ל YPO סקוט מורדל. "אנחנו מאוד שמחים לשתף פעולה עם הארגונים והעסקים היוקרתיים האלה שחושבים קדימה כדי לעזור להעצים לחברים שלנו את החוויות של השבוע הזה ולהעלות את החדשנות לרמה הבאה".

בשבוע של 7-11 במאי 2018, YPO יארח אירועי חדשנות ברחבי העולם בסידני, אוסטרליה; לונדון, אנגליה; תל אביב, ישראל; ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב; סנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית; פאלו אלטו, קליפורניה, ארה"ב; נאירובי, קניה ועוד

המשימה של שבוע החדשנות של YPO היא לקדם חדשנות ושינוי במגוון רחב של ענפים ומגזרים באמצעות אירועים ייחודיים, משדרי וידאו אינטראקטיביים חיים ואירועים בשידור חי ביותר מ-30 מדינות. מנהיגים עסקיים והוגים חלוציים ישתתפו בפורום שיימשך שבוע וידונו בחידושים הכי חשובים שמשפיעים על העסקים כיום, כולל מציאות רבודה ומדומה, טכנולוגיות רכב, דימות דיגיטלי, מכשירים לבישים, בית חכם, חיישנים ועוד.

"אנחנו מקדמים בברכה את השותפים היוקרתיים האלה ואת השתתפותם בשבוע החדשנות של YPO 2018", אמר יו"ר שבוע החדשנות של YPO קית אלפר. "עם התמיכה שלהם, נוכל באמת להפוך את החשיבה הקונבנציונלית ולתת למנהיגים עסקיים השראה להאיץ את מה שהלאה".

נותני חסות זהב

Techstars מציגה את Techstars Founders שיכלול נאומים בכמה אירועים של שבוע החדשנות של YPO, בכללם פסגת הפינטק הגלובלית, פסגת הטכנולוגיה העולמית ואירוע צלצול הנעילה בבורסה של ניו יורק.

נותני חסות כסף

Geniecast מארחת אירועים דיגיטליים לאורך שבוע החדשנות של YPO באמצעות שידורי וידיאו דו-סטריים.

מנכ"ל Emplify סנטיאגו חרמיו, חבר YPO, יציג מצגת על עתיד העבודה בפסגת עמק הסיליקון ובפסגת הטכנולוגיה העולמית.

Telluride מארחת מרחב מציאות מדומה בפסגת עמק הסיליקון ומעניקה חבילת פרסים אקסקלוסיבית לפרס החדשנות הגלובלית של YPO.

אודות YPO

ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים.

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-25,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-16 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

אודות Techstars

Techstars היא הרשת הכלל עולמית שעוזרת ליזמים להצליח. המייסדים של Techstars מתחברים עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרים, משקיעים, מנהיגי קהילות וחברות אחרים כדי לפתח את החברות שלהם. Techstars מפעילה ארבע חטיבות: תוכניות ההזנקים של Techstars, תוכניות המאיצים המופעלות באמצעות מנטורים של Techstars, שותפויות החדשנות בין חברות של Techstars וקרן הון הסיכון של Techstars. התיק של Techstars כולל יותר מ-1,300 חברות עם שווי שוק של 12 מיליארד דולר. www.techstars.com

אודות Geniecast

Geniecast משנה את האופן שבו העולם מחבר אנשים, רעיונות והשראה. אנחנו האוצרים, המפיקים והמפיצים של השוק המקוון הגדול ביותר בעולם של מובילי מחשבה, ספורטאים, נואמים, סלבריטאים, מנחים ועוד -- כולם זמינים באמצעות שידור וידאו חי דו סטרי. הצטרפו אלינו במסע לתת השראה, להוביל ולהתפתח. ב-Geniecast אנחנו חותרים להציע שירותי לקוחות שבמרכזם אנשים באמצעות אנשים נהדרים וטכנולוגיה חכמה, עסקה אחת בכל פעם. מקבלת פנים חמה ועד לתשומת לב אישית, אנחנו יוצרים אתכם אינטראקציה, חיבור אחד בכל פעם. וכשאתם הכי פחות מצפים לכך, בכוונתנו להפתיע אתכם עם נגיעה נוספת, חוויה אחת בכל פעם. למידע נוסף, בקרו באתר https://geniecast.com/.

אודות Emplify

Emplify, מובילת הענף בניתוחי עובדים מונעי נתונים ותובנות שמאפשרות פעולה למנהיגים עסקיים, עוזרת למנהלים בכירים לנצל תובנות של עובדים כדי להפוך את העובדים שלהם ליותר מצליחים. עם גיבוי של עשרות שנות מחקר בפסיכולוגיה האנושית ומדעי המוח,  Emplify InsightsTM ממזגת פרקטיקות מיטביות למעורבות עובדים והדרכה מעשית של מומחים לתוך מערכת משוב גמישה שהיא פשוטה אבל יותר יעילה מסקרי העובדים השנתיים ההיסטוריים, ויותר אמינה מסקרי פולס מודרניים. חברות כמו Ivy Tech Community College, Herff Jones, Harley Davidson, Cheetah Digital, Crew Carwash, Yamaha ורבות אחרות סומכות על Emplify. למידע נוסף, בקרו באתר emplify.com.

אודות טליורייד

ארבעים וחמש דקות מהזרקור הקרוב ביותר, בקצהו של קניון אנכי מדהים ביופיו נמצא טליורייד, קולורדו, אתר היסטורי לאומי שמוקף בריכוז הגבוה ביותר בארצות הברית של פסגות של 13,000 ו-14,000 רגל. מעל טליורייד נמצא כפר הררי מודרני שמחובר על ידי גונדולה, היחיד מסוגו בצפון אמריקה. שטח הסקי מפורסם בכל העולם, אבל אתר הנופש מוגדר באמת על ידי אוסף של חוויות אינטימיות שאין שווה להן. בהליכה הראשונה שלכם לאורך הרחוב הראשי ההיסטורי, תמצאו שהאופי והקסם של טליורייד מיוחדים כמו הרי סן חואן המלכותיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.tellurideskiresort.com.

ליצירת קשר:

YPO

Linda Fisk

משרד: +1 972 629 7305 (ארצות ברית)

נייד: +1 972 207 4298

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI