דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קפיטוליס מתחילה להפעיל החלפת אשראי במטבע חוץ
קפיטוליס מתחילה להפעיל החלפת אשראי במטבע חוץ
חיים נוי 26/04/18 |  צפיות: 2192
קפיטוליס מתחילה להפעיל החלפת אשראי במטבע חוץ

השקה חדשנית עם המוסדות המובילים סיטי, ג'פריז ו-FXCM

  • פותחתאת השוק לעוד ספקי הון, לתועלת כולם
  • המומחיותהמוכחת של קפיטוליס בפיננסים, יחד עם מודל חדשני של פלטפורמה עמית לעמית,מושכים שחקנים מבוססים בענף
  • הצעדהראשון במימוש החזון של קפיטוליס לחבר טוב יותר הון מתאים עם הפתרונותהשיתופיים הטובים ביותר ללקוחות בכל העלם

ניו יורק, לונדון ותל אביב, 26 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

קפיטוליס, ספקית הטכנולוגיות החלוציות לשוקי ההון הודיעה היום שהפעילה את שירות החלפת האשראי במטבע חוץ שלה, Capitolis Switch .

המשימה של קפיטוליס היא לתת מענה לאילוצי שוק ההון במערכת הפיננסית. עם ההשקה של Capitolis Switch, ניתן מענה לבעיה חשובה של אשראי, שמאפשר להפריד את הביצוע, העיבוד, ההון והסיכון בברוקראז' פריים של מטבע חוץ.

בנקים גלובליים גדולים חשובים מבחינה מערכתית מספקים כיום ביצוע ועיבוד הטובים מסוגם, משולבים באשראי ללקוחות. ב-Capitolis Switch מתן האשראי מורחב להכללת עולם הרבה יותר רחב של בנקים ומשקיעים. הוא מאפשר לבנקים הגדולים למקסם את היכולת של תשתית הברוקראז' פריים והרשתות הגדולות שלהם. עבור נותני אשראי, זאת הזדמנות לעבוד עם לקוחות חדשים תוך ניצול הגודל של עיבוד באמצעות הטכנולוגיה המצומדת של מעבדי עסקאות וקפיטוליס. הפתרון מפגיש ביעילות את כל הצדדים האלה, לטובת כלל השוק.

גיל מנדלזיס, מנכ"ל קפיטוליס, אמר: "אנחנו נרגשים להפעיל את Capitolis Switch ולעבוד עם מוסדות בקליבר של סיטי, ג'פריז ו-FXCM שהפגינו את החשיבה החדשנית שלהם בשותפות שלהם איתנו להבאת השירות הזה לשווקים הפיננסיים. זאת גישה חדשה לגמרי למתן אשראי בעסקאות בשוקי ההון. אנחנו מאמינים שזה הצעד הראשון והחשוב בחזון של קפיטוליס לחבר טוב יותר הון מתאים עם פתרונות של טכנולוגיה שיתופית כדי להאיץ צמיחה ולשפר את הביצועים הכלכליים עבור כל המעורבים"

"אנחנו מקדמים בברכה התפתחויות טכנולוגיות שמאפשרות מודלי אשראי גמישים חדשים שמחזקים את שירות הברוקראז' פריים של מטבע חוץ שלנו", אמר סנג'אי מדגבקר, מנהל כללי והמנהל הגלובלי של הברוקראז' פריים של מטבע חוץ בסיטי. "מלהיב אותנו הפוטנציאל של קפיטוליס לחולל שינוי ואנחנו שמחים להציע את הפתרון הזה ללקוחותינו".

"ג'פריז מחויבת להעמיד לרשות לקוחותיה טכנולוגיה חדשנית, ואנחנו שמחים להיות נותני אשראי מראשוני הנכנסים בפלטפורה של קפיטוליס", אמר ברנדון מלביהיל, המנהל הגלובלי של הברוקראז' פריים של מטבע חוץ בג'פריז. "קפיטוליס מספקת לנו עוד כלי כדי להוסיף ערך אסטרטגי ללקוחותינו".

ברנדן קאלאן, מנכ"ל FXCM Group, אמר: "FXCM נמצאת בחוד החנית בהצעת כלי המסחר הכי מתקדמים ללקוחות כבר שנים רבות. באמצעות השותפות החדשה הזאת עם קפיטוליס, אנחנו חוזים תועלת רבה בשיפור הנזילות על ידי הרחבת מודל מתן האשראי שלנו".

אודות קפיטוליס

קפיטוליס היא ספקית של טכנולוגיות חלוציות לשוקי ההון הגלובליים. המשימה של קפיטוליס, שהוקמה על ידי מנהלים חשובים בענף הטכנולוגיות הפיננסיות והבנקאות, היא להציג מוצרים ושירותים חדשים כדי לתת מענה לאילוצים של שוקי ההון, תחילה במניות ומטבע חוץ. היא תשתמש במומחיות המוכחת של קפיטוליס בפיננסים, הפצה ועיבוד כדי לחבר טוב יותר הון מתאים עם הפתרונות השיתופיים הטובים ביותר עבור לקוחות בכל רחבי העולם. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו ובלינקדאין. במרץ 2018 קפיטוליס הודיעה שהבטיחה מימון מ-Index Ventures וסקויה קפיטל בסבב סיד וסבב ראשון שבהם גייסה  29 מיליון דולר.

למידע נוסף, בקרו באתר שלנו ובלינקדאין.

אנשי קשר

שאלות מהמדיה:
Eterna Partners
Serra Balls
+44 20 3911 0353
[email protected]

מקור: Capitolis

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180426005109/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI