דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מוחמד בין ראשיד משתתף בהשקה של DP World Cargospeed
מוחמד בין ראשיד משתתף בהשקה של DP World Cargospeed
חיים נוי 01/05/18 |  צפיות: 2307
מוחמד בין ראשיד משתתף בהשקה של DP World Cargospeed

DP World ו-Virgin Hyperloop One משתפות פעולה כדי ליצור חברה גלובלית חדשה שמספקת מערכות מטען שמופעלות על ידי הייפרלופ

DP World Cargospeed תאפשר משלוחים מהירים יותר, לפי דרישה

דובאי, איחוד האמירויות, 30 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות, ושליט דובאי השייח מוחמד בין ראשיד אל מקטום השתתף היום בהשקה של DP World Cargospeed, חברה גלובלית חדשה שנוצרה באמצעות שותפות בין מאפשרת הסחר הגלובלית DP World ו-Virgin Hyperloop One, כדי לספק  מערכות מטען שמופעלות על ידי הייפרלופ כדי לתמוך במשלוח מהיר, בר קיימא ויעיל של מטען על משטחים.

DP World Cargospeed, היוזמה הראשונה מסוגה בעולם, תספק שירות מצוין לסחורות עם עדיפות גבוהה לפי דרישה, ותשנע מטען במהירות של טיסה ובעלות שקרובה יותר להובלה במשאית.

השייח מוחמד בין ראשיד אמר: "איחוד האמירויות משתוקקת להיות שחקנית מובילה בעיצוב העתיד של העולם. להיות חלוצים משמעו לקבל החלטות נועזות שפותחות את הדרך לאימוץ פתרונות חדשניים. יש לנו שאיפות גדולות כי יש לנו דרכי חשיבה בלתי מוגבלות וביטחון שאנחנו יכולים להשיג כל מה שנחליט להשיג".

עוד אמר שטכנולוגיות מתקדמות נמצאות במרכז חזון הפיתוח של איחוד האמירויות, שמניעה אותו הבנה עמוקה של צורכי העתיד. הוא הדגיש כמה חשוב לחקור כל הזמן טכנולוגיות חדשות שיכולות לשפר יעילות ותהליכים תוך שמירה על רמת האיכות הגבוהה ביותר. הוא שיבח את התרומה של DP World לסחר העולמי ואת תפקידה בהעלאת הפרופיל של איחוד האמירויות כמובילה וחלוצה במגזר הסחר.

באירוע ההשקה נכח השייח מקטום בין מוחמד בין ראשיד אל מקטום, סגן שליט דובאי.

DP World ו-Virgin Hyperloop One האמריקנית הציגו את החזון שלהן לגבי העתיד של שינוע מטענים לפי דרישה שמאפשרת DP World Cargospeed באירוע שאירחו הסולטן אחמד בין סולאים, יו"ר ומנכ"ל DP World Group, וסר ריצ'רד ברנסון, המייסד של קבוצת וירג'ין ויו"ר Virgin Hyperloop One, באוניה ההיסטורית קווין אליזבט 2.

הסולטן אחמד בין סולאים אמר: לאורך כל ההיסטוריה, מטענים היו תמיד הזרז למהפכות בתחבורה. עם חזון נועז לעתיד, דובאי תמיד מתחה את גבולות החדשנות. הרוח הזאת של חדשנות איפשרה לנו להפוך למובילה עולמית בלוגיסטיקה. ביצענו השקעה גדולה ב-Virgin Hyperloop One כי אנחנו רואים את הצורך ברשת מטענים מופעלת על ידי הייפרלופ שתתמוך במשלוחים לפי דרישה בכל העולם. אנחנו מאמינים בחזון לטווח הארוך של Virgin Hyperloop One. הם השותף הנכון לעצב את העתיד של הלוגיסטיקה הגלובלית, ואנחנו מצפים לפתח את מערכות הראשונות של DP World Cargospeed איתם".

סר ריצ'רד ברנסון אמר: "הצמיחה הגלובלית של המסחר האלקטרוני גורמת לשינוי דרמטי בהתנהגות של הצרכנים והעסקים. משלוחים לפי דרישה הם חידוש כיום. מחר זאת תהיה הציפייה. מערכות של DP World Cargospeed שמופעלות באמצעות Virgin Hyperloop One יאפשרו משלוחים מהירים לפי דרישה של מוצרים עם עדיפות גבוהה ויכולות לחולל מהפיכה בלוגיסטיקה, לתמוך באזורים כלכליים וליצור מגה-אזורים כלכליים משגשגים".

הייפרלופ הוא אופן עתידי של שינוע נוסעים ומטען שבו רכב דמוי קפסולה נדחף דרך צינור פלדה עם קרוב לוואקום, כשרוב האוויר בו הוצא, במהירות גבוהות יותר מחברת תעופה. טכנולוגיית ריחוף מגנטי מהדור הבא יחד עם סביבה של לחץ נמוך בצינור מאפשרים לקפסולה לנוע במהירות עם מעט חיכוך. הייפרלופ יכול להגיע למהירויות שיא של עד 300 מטר בשנייה, פי שניים עד שלושה מהר יותר מרכבת מהירה. הטכנולוגיה מאפשרת פעולה אוטונומית שמיועדת להפחית טעויות אנוש ולפעול עם עיכובים מינימליים. יותר משתלם להתקין ולהפעיל הייפרלופ מאשר רכבת מהירה. הוא חשמלי לגמרי עם אפס פליטות ישירות ולכן זאת טכנולוגיה מאוד ידידותית לסביבה.

מערכות של DP World Cargospeed שמופעלות באמצעות טכנולוגיית Virgin Hyperloop One ישנעו מוצרים עם עדיפות עליונה שרגישים לזמן כולל מזון טרי, אספקה רפואית, אלקטרוניקה ועוד. הן ירחיבו את היכולת לשנע מטענים על ידי התחברות עם אופני תחבורה קיימים - כבישים, רכבות ותעופה.

רוב לויד, מנכ"ל Virgin Hyperloop One, אמר: "על סמך ההערכה של מקינזי את הטכנולוגיה שלנו, שרשרות אספקה שמופעלות על ידי Virgin Hyperloop One יכולות להשפיע באופן דרמטי על שורת הרווח של עסקים על ידי הפחתת מלאים של מוצרים מוגמרים ושטחי מחסנים נחוצים ב-25%. במשותף, בחרנו לקרוא לפתרון המטען המופעל על ידי Virgin Hyperloop One שלנו DP World Cargospeed, כי מהירות היא יותר מאשר רק להגיע מנקודה א' לנקודה ב': מדובר גם באופטימיזציה של כל המסע מקצה אל קצה. DP World Cargospeed תציע חוויית לקוח ללא תקדים, אמינות וחופש מהצורך לתכנן רחוק מדי קדימה".

מערכת Virgin Hyperloop One שבבסיס של DP World Cargospeed ייחודית בכך שאינה צריכה להיות נוסעים בלבד או מטען בלבד. זאת מערכת לשימוש מעורב שמנצלת באופן מלא את קיבולת המערכת וממקסמת את היתרונות הכלכליים והחברתיים. המערכות 100% חשמליות ואפשר להפעיל אותן באנרגיה מתחדשת, וזה יוצר פתרון יותר בר קיימא לשינוע מטענים.

תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות בכתובת:

http://resource.globenewswire.com/Resource/Download/c2af5b73-2539-4e37-a236-0d786f99fec5

http://resource.globenewswire.com/Resource/Download/595fa521-1765-4a2e-8974-3f2f024e184b

Ryan Kelly
Virgin Hyperloop One
+1-610-442-1896
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI