דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים YPO מכריז על הזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים לשנת 2018
YPO מכריז על הזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים לשנת 2018
חיים נוי 12/05/18 |  צפיות: 2700
YPO מכריז על הזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים לשנת 2018 חולקים כבוד למנהיגים גלובליים שיוזמים פריצות דרך חדשניות, משנות ומעוררות השראה

דאלאס - 10 במאי 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

YPO, ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים, הכריז על הזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים כחלק משבוע החדשנות של YPO השנתי השלישי שלו. פרסי החדשנות הגלובליים חולקים כבוד לחברי YPO שיזמו חידושים פורצי דרך שנותנים השראה לשינויים חיוביים.

בנוסף להוקרה לחדשנים הטובים ביותר מבין יותר מ-25,000 חברי YPO ב-130 מדינות, פרסי החדשנות הגלובליים גם חולקים כבוד לחדשן הטוב ביותר באפריקה ולחדשן הצעיר הטוב ביותר, שהוא ילד של חבר YPO (בגילים 17-29).

"בכל שנה, יש ל-YPO את ההזדמנות הנהדרת הזאת לחלוק כבוד ולהדגיש את החדשנים המצטיינים שמטביעים חותם בל יימחה ברחבי העולם. פרסי החדשנות הגלובליים מדגישים את אלה שמובילים ביצירת חברות שחושבות קדימה והזדמנויות משמעותיות עכשיו ולדורות הבאים", אמר קית אלפר, יו"ר שבוע החדשנות של YPO.

במאי, שבוע החדשנות של YPO 2018 יחבר יזמים, חדשנים ומובילי מחשבה משפיעים כדי להחליף רעיונות על השראה, פריצות דרך ושינויים באמצעות יותר מ-50 אירועים ייחודיים, שידורי וידיאו דו-כיווניים אינטראקטיביים חיים ואירועים בשידור חי ברחבי העולם. YPO הכריז על החדשן האפריקני הטוב ביותר באירוע Africa Ignite בניירובי, קניה, ועל הזוכה בפרס החדשנות הגלובלי בניו יורק.

הזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים לשנת 2018

פרס החדשנות הגלובלי - הרג'יט גיל, X-Halo

הרג'יט גיל הוא המנכ"ל של X-Halo, המכשיר הראשון בעולם לגילוי ההתחלה המוקדמת של מחלות נשימה לפני כל סימן או תסמין. הוא מחובר לסמארטפון והוא המכשיר היחיד שנותן התרעות מוקדמות על מחלות ועוקב אחרי בריאות הריאות על ידי מדידת טמפרטורת הנשימה.

באמצעות המכשיר, ברגע שמזוהים סימנים, החולים יכולים ליישם שינויים באורח החיים ואפשרויות של תרופות כדי לטפל בכל בעיה פוטנציאלית בעלות נגישה ובבית.

פרס החדשנות הגלובלי - החדשן הטוב ביותר באפריקה - יריב כהן, Ignite Power

יריב כהן הוא המנכ"ל של Ignite Power, מפתחת ומממנת פאן אפריקנית של פתרונות אנרגיה בטוחה נקייה. אחד מהפתרונות האלה הוא מערכת סולרית לבתים כפריים שמשתלבת עם כסף סלולרי במודל אנרגיה וחכירה של תשלום לפי שימוש שעולה לא יותר מארבעה דולרים לחודש.

Ignite Power חיברה כמעט 500,000 אנשים לחשמל סולרי בטוח וחזויה להגיע ל-10 מיליון עד 2021.

פרס החדשנות הגלובלי - הדור הבא של YPO - לזלי לים, Cicil

לזלי לים הוא מייסד שותף של Cicil, מאיץ הזנקים של Google launchpad שמתמקד במתן גישה פיננסית למגזר הסטודנטים באינדונזיה שלא מקבל מספיק שירות. Cicil מעניקה מיקרו הלוואות לסטודנטים, ועוזרת להם בכמה דרכים כולל מימון מחשבים ניידים וטבלטים, ציוד ספורט ועוד.

"ברכות לזוכים בפרסי החדשנות הגלובליים לשנת 2018 בהדגישם את החדשנות ורוחב הכישרון של הרשת הגלובלית של YPO", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO. "החדשנים האלה מאיצים את הדברים הבאים ומובילים את הדרך לעתיד".

הפיינליסטים

לגמר פרס החדשנות הגלובלי 2018 הגיעו:

ג'רי קאלאהן, מייסד ומנכ"לHeatworks

ג'רי קאלאהן הוא הממציא של טכנולוגיית המערך האומי, שמשלבת מערך של אלקטרודות גרפיט עם מנגנון בקרה דיגיטלי, ומספקת שיטה טהורה ויעילה לחימום מים תוך שימוש במים כגוף החימום במקום בגופי חימום מתכתיים.

ניקולס דורנד, מייסד ומנכ"ל Abionic

ניקולס דורנד הוא המייסד והמנכ"ל Abionic, שפיתחה את abioSCOPE, פלטפורמת האבחון המהירה ביותר בעולם המבוססת על טיפת דם כדי לשפר את האבחון הרפואי בנקודת הטיפול.

ג'ורג' קורץ, נשיא, מנכ"ל ומייסד משותף של CrowdStrike

ג'ורג' קורץ הוא הנשיא, המנכ"ל ומייסד משותף של CrowdStrike, חברת טכנולוגיות אבטחת סייבר שמוכרת מאוד בזכות הגישה מוכוונת הענן שלה לעצירת הפרות. הטכנולוגיה של CrowdStrike -- הפלטפורמה פלקון -- קבעה אמת מידה חדשה בעזרה לארגונים בעצירת הפרות, שמגיעה מעבר לתוכנה זדונית כדי למנוע התקפות ממוקדות מתקדמות ללא קשר למקור או לטכניקה שלהן.

סוניל לאלבאני, מנהל כללי של Binatone Lifestyle Ltd.

סוניל לאלבאני הקים את פרויקט מאג'י כדי להתמודד עם אתגר המים העולמי על ידי תכנון ופיתוח קיוסקי מים המופעלים בחשמל סולרי בקהילות כפריות באפריקה שמדרום לסהרה כדי לספק מי שתייה בטוחים. פרויקט מאג'י מספק עכשיו ל-15,000 איש מים נקיים ב-11 מקומות עם יעד להתרחב למיליון איש עד 2025.

כריסטינה לומאסני, מנכ"לית ומייסדת משותפת של מודומנטל בע"מ

כריסטינה לומאסני היא המנכ"לית ומייסדת משותפת של מודומנטל, שמייצרת סוג חדש של מתכות עם שכבות ננו שהן יותר חזקות, קלות ועמידות ממתכות וסגסוגות רגילות. הסגסוגות הננו-מרובדות של מודומנטל, למרות שמקורן באותם חומרי גלם בסיסיים כמו מתכות רגילות, אפשר להשתמש בהן כמעט בכל מקום שבו משתמשים כיום במתכות וסגסוגות אבל עם ביצועים משופרים משמעותית לעומת מתכות רגילות.

בוב ווייט, נשיא ומנכ"ל Entellus Medical, Inc

בוב ווייט הוא הנשיא והמנכ"ל של Entellus Medical, Inc, שיצרה את XprESS ENT Dilation System. המערכת, שטיפלה ביותר מ-200,000 עד היום, משמשת לטיפול זעיר פולשני של חולים מבוגרים וילדים עם סינוסיטיס כרוני וחוזר. חולים שטופלו על ידי המערכת חוו החלמה מהירה יותר, פחות דימום, פחות שימוש בתרופות מרשם נגד כאבים ופחות הטריות אחרי הטיפול.

לי ז'נג, הבעלים של Smart Technologies and Investment Ltd והמייסד והמנכ"ל של PIN Genie

לי ז'נג הוא הבעלים של Smart Technologies and Investment והמייסד והמנכ"ל של PIN Genie. PIN Genie היא חידוש בטכנולוגיות PIN. אפשר להשתמש בטכנולוגיית peek-proof המאוד מאובטחת הרשומה כפטנט הזאת במכשירים שמצריכים שימוש ב-PIN, למנוע מאחרים להבחין ב-PIN ולספק יותר אבטחה ונוחיות למשתמשים.

אודות שבוע החדשנות של YPO

שבוע החדשנות של YPO הוא סדרה של יותר מ-50 אירועים שמתקיימים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם מה-7 עד ה-11 במאי 2018, בהשתתפות חדשנים גלובליים דינמיים שיתכנסו כדי לשתף אסטרטגיות עסקיות הטובות מסוגן וגם תובנות עכשוויות ורלבנטיות שמזינות חדשנות ומעצבות את עתיד העסקים בעולם בעשורים הבאים.

באמצעות אירועים שייחודיים לשבוע החדשנות, שידורי וידיאו דו-כיווניים חיים ואירועים בשידור חי, מנהיגים עסקיים ילמדו איך לא לפגר אחרי מגמות חדשנות בקנה מידה גלובלי, לחדש ולשבש פרקטיקות בענף, לטפח ולפתח רעיונות יוצרי ערך בארגונים ולהשפיע באופן חיובי על קהילות, תעשיות והעולם.

אודות YPO

ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים.

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-25,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-16 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

ליצירת קשר:

YPO

Linda Fisk

משרד: +1 972 629 7305 (ארצות ברית)

נייד: +1 972 207 4298

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI